نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

رقم پیشنهادی سپاهان به گل‌محمدی مشخص شد

  • کد خبر: ۴۰۸۵۸
  • ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
رقم پیشنهادی سپاهان به گل‌محمدی مشخص شد
رقم پیشنهادی باشگاه سپاهان به سرمربی پرسپولیس مشخص شد
گروه ورزش/شهرآرانیوز، ۲۴ ساعت قبل از دربی تهران و جدال پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسانه‌ها از افشای مذاکرات باشگاه سپاهان با یحیی گل محمدی پرده برداشتند.

در پی این خبر جنجالی باشگاه پرسپولیس و حتی این مربی درصدد تکذیب این خبر بر آمدند، اما شواهد و قرائن نشان می‌داد که مسئولان این باشگاه اصفهانی به صورت جدی خواهان جذب سرمربی پرسپولیس هستند.

در پی انتشار این خبر خبرنگار شهرآرانیوز کسب اطلاع کرد که رقم پیشنهادی این باشگاه اصفهانی به گل‌محمدی حدود ۱۵ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۵ میلیارد تومان برای دریافت رضایت نامه به باشگاه پرسپولیس داده خواهد شد و رقمی در حدود ۱۰ میلیارد تومان به این سرمربی جوان پرداخت می‌شود.

از طرف دیگر با حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان شنیده می‌شود اقدامات بیشتری برای جذب این مربی و رفتنش به اصفهان در حال انجام است.

گفتنی است گل محمدی پیش از این سابقه کار در اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن را داشت و توانست این تیم را دوبار قهرمان جام حذفی کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->