حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روزبه چشمی، فینال حذفی را از دست داد

  • کد خبر: ۴۰۸۲۶
  • ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
روزبه چشمی، فینال حذفی را از دست داد
گروه ورزش/شهرآرانیوز، روزبه چشمی درفصلی که گذشت بی شک یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود ونشان داد درپست دفاع میانی هم می‌تواند یکی از مهره‌های کلیدی و مهم باشد.
 
در بازی فوق حساس با پرسپولیس روزبه چشمی به دلیل مصدومیت نتوانست استقلال را همراهی کند. شاید اگر او در خط دفاع استقلال حضور داشت آن دو گلی که سرخ‌ها به ثمر رساندند رقم نمی‌خورد و شاهد عملکرد بهتری از مدافعان میانی بودیم، اما فقدان او باعث شد تا استقلال از این نقطه آسیب پذیر نشان دهد. با توجه به اینکه چشمی بازی فینال را هم از دست داده استقلال باید با همان زوج راهی بازی حساس و سرنوشت‌ساز با تراکتورسازی تبریز شود.
 
قرار است دراین بازی هم دانشگر و غلامی برای استقلال به میدان بروند. چشمی حتی شانسی برای حضور در لیست ۲۰ نفره استقلال هم ندارد، اما در سفر به مشهد استقلال را همراهی خواهد کرد تا اگر آبی‌ها جام قهرمانی را به دست آوردند در جشن قهرمانی تیمش حضور یابد. گفته می‌شود چشمی به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد رسید واستقلال را در این بازی‌ها همراهی خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->