نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دعوای پورتو و اسپورتینگ بر سر خرید مهدی طارمی!

  • کد خبر: ۴۰۹۵۵
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
دعوای پورتو و اسپورتینگ بر سر خرید مهدی طارمی!
مهاجم گل‌زن سابق پرسپولیس برای پیوستن به تیم قهرمان پرتغال، وارد این کشور شد. مهدی طارمی که فصل گذشته در تیم ریوآوه عملکرد درخشانی را از خود به‌جای گذاشته بود، در پایان فصل با چند پیشنهاد خوب از داخل و خارج از لیگ پرتغال مواجه شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم‌هایی از لیگ برتر انگلیس، سری‌‌آ ایتالیا و حتی بوندس‌لیگا برای به‌خدمت‌گرفتن مهاجم بوشهری فوتبال ایران به صف شده بودند؛ اما طارمی ترجیح داد تا یک فصل دیگر هم در پرتغال بازی کند. از‌‌این‌رو پیشنهاد غول‌های فوتبال این کشور را مرور کرد و در‌نهایت تصمیم گرفت سال بعد پیراهن سفید‌و‌آبی پورتو را به تن کند؛ البته ستاره گل‌زن کشورمان پیش‌‌تر نشان داده به حرکات متحیر‌العقول عادت دارد و درحالی‌که همگان منتظر حضور او در یک تیم هستند، به‌یک‌باره خیریت کارش عوض می‌شود و سر از تیم دیگری در‌می‌آورد!
 
همین پیش‌زمینه درباره طارمی باعث شده تا تیم‌های بنفیکا و اسپورتینگ به فکر هایجک‌کردن این مهاجم از باشگاه پورتو باشند. طارمی در اولین فصل حضور خود در این تیم درخشید و توانست 18 گل به ثمر برساند و تنها به‌دلیل دقایق بیشتر بازی از رسیدن به‌عنوان آقای‌گلی لیگ پرتغال باز‌ماند. عملکرد خوب مهدی طارمی که منجر به صعود ریو‌آوه به لیگ اروپا شد، از چشم هواداران این تیم پرتغالی دور نماند و این بازیکن همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، عنوان بهترین بازیکن فصل ریو‌آوه را به خود اختصاص داد.


دعوای غول‌ها سر خرید طارمی بالا گرفت!

با ورود باشگاه اسپورتینگ لیسبون به معامله مهدی طارمی و تیم پورتو، دعوا بر سر جذب مهاجم ایران در پرتغال بالا گرفت. به گزارش روزنامه ابولا پرتغال، جزئیات پیشنهاد باشگاه اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی، مهاجم ایران، را در‌حالی‌که با پورتو به توافق رسیده، این‌طور گزارش کرده است: حساب‌های مالی باشگاه پورتو توسط یوفا کنترل می‌شود. بنابراین پورتو پس از تأیید درآمدهای فوق‌العاده خود ناشی از فروش بعضی از دارایی‌ها می‌تواند بازیکن جدید بگیرد. کلودیو راموس و کاراسا شامل این قانون نشدند؛ چون بازیکن آزاد بودند و قرارداد نداشتند. خرید طارمی و تونی مارتینز حدود ۱۰میلیون یورو برای باشگاه پورتو هزینه دارد. با تأخیر در ثبت قرارداد، طارمی و مارتینز از‌سوی باشگاه‌های دیگر اذیت شدند،‌ ولی تعهد 2 بازیکن به پورتو به حدی است که به پیشنهادهای جدید توجهی ندارند.
 
طبق اعلام ابولا تلاش اسپورتینگ برای منحرف‌کردن جریان انتقال طارمی به پورتو ادامه دارد. طارمی با دستمزد پایه ۶۰۰هزار‌یورویی با پورتو توافق کرده است؛ ولی اسپورتینگ پیشنهاد ۱.۲میلیون‌یورویی به مهاجم ایران ارائه داده است. این روزنامه پرتغالی همچنین خبر داده است که انتقال آندره پریرا، بازیکن پرتغالی، از پورتو به ریوآوه جزو توافقات 2 باشگاه برای فروش طارمی است. این روزنامه در انتها می‌نویسد: همه این موارد در‌حالی مطرح می‌شود که ستاره ایرانی چندی پیش صراحتا اعلام کرده بود که با مسئولان باشگاه پورتو توافق کرده است و فصل آینده پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.


بازتاب احتمال انتقال طارمی به پورتو در رسانه‌ها

سایت «trivela» فرانسه درباره احتمال انتقال مهدی طارمی، مهاجم ریوآوه به پورتو نوشت: باشگاه پورتو با طارمی به توافق نهایی رسیده است و امروز قراردادی چهارساله میان طرفین امضا می‌شود. مهاجم ملی‌پوش ایرانی شنبه‌شب از تهران عازم پرتغال شده و برای امضای قراردادش در مقر باشگاه پورتو حضور می‌یابد. ستاره ایرانی در فصل گذشته به‌همراه ریوآوه 18 گل در لیگ پرتغال به ثمر رساند و بهترین گل‌زن لیگ شناخته شد؛ البته باشگاه اسپورتینگ هم خواهان امضای قرارداد با این بازیکن ایرانی بود، ولی در‌نهایت مهاجم ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا، پورتو را انتخاب کرد.
 
جوگو، یکی از رسانه‌های مطرح کشور پرتغال، در گزارشی در‌این‌رابطه نوشت: توافق بین همه طرفین نزدیک به نتیجه است و این مهاجم در‌حال‌حاضر در فکر سفر به پورتو به‌عنوان راهی برای سرعت‌دادن به روند کار و البته معرفی خود به سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم است. طارمی مشکلی برای گرفتن رضایت‌نامه از ریوآوه نخواهد داشت و هماهنگی و توافقات لازم پورتو با این باشگاه انجام شده است. در چند روز گذشته گام‌های تعیین‌کننده‌ای در‌راستای این توافق برداشته شده است و کمتر‌کسی احتمال می‌دهد که این قرارداد به سرانجام نرسد.


مبلغ انتقال طارمی به پورتو از 6 به 4.5میلیون یورو کاهش یافت

باشگاه پورتو در اقدامی جزئیات امضای قرارداد با مهاجم ایرانی ریوآوه را تغییر داد. نشریه «رکورد» پرتغال در جدیدترین خبر از انتقال مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان و عضو باشگاه ریوآوه به پورتو عنوان کرد باشگاه پورتو 6میلیون یورو را در ازای مهاجم ایرانی پرداخت نمی‌کند. طبق مذاکرات اخیر قرار شد پورتو در ازای جذب طارمی، پریرا (مهاجمش) را به علاوه 4.5میلیون یورو به ریوآوه پرداخت کند. انتقال پریرا، مبلغ انتقال طارمی به پورتو را کاهش داد. قرار است امروز (دیروز) طارمی در مقر پورتو حضور پیدا کرده و قراردادش را به‌صورت رسمی امضا کند. طبق توافق قبلی، این قرارداد تا سال‌2024 اعتبار خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->