رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ مواد معدنی دنیا است خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو دربازار امروز | ۲۰۷ دوباره میلیاردی شد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا

  • کد خبر: ۴۱۰۴۵
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا
در روزگاری نه چندان دور، میتسوبیشی به خاطر تولید مدل‌هایی جذاب و راننده محور شهرتی جهانی داشت. اما این شرکت نتوانست خود را با تحولات بازار‌های مختلف همگام نموده و به مرور از آن گذشته پرفروغ خود فاصله گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز،در سال ۲۰۱۶ با محرز شدن تقلب میتسوبیشی در اعلام میزان مصرف سوخت محصولات، اوضاع برای این کمپانی وخیم‌تر از همیشه شد. این خودروساز خوشنام ژاپنی برای ادامه فعالیت چاره‌ای جز پذیرش پیشنهاد پیوستن به ائتلاف رنو نیسان نداشت و مجبور شد زیر چتر حمایتی این گروه چند ملیتی قرار بگیرد.
 
میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا

بر اساس تحقیق اخیری که توسط سایت iSeeCars انجام شده، میتسوبیشی در ایالات متحده این روز‌ها اصلا حال و روز خوشی ندارد. داده‌های بدست آمده از بین تقریبا ۹ میلیون خودروی نو و دست دوم فروخته شده بین نوامبر ۲۰۱۹ الی ژوئن ۲۰۲۰ نشان می‌دهند کراس‌اوور میتسوبیشی اوتلندر از نظر سرعت فروش ضعیف‌ترین مدل صفر کیلومتر در بازار ایالات متحده محسوب می‌شود.

طبق تحقیق iSeeCars اوتلندر برای پیدا کردن مشتری جدید به طور میانگین نیازمند ۱۹۷.۷ روز است. پس از این خودرو که از نظر کندی فروش در جایگاه نخست قرار دارد، رتبه دوم باز هم به محصولی از میتسوبیشی رسیده است! این رتبه با رکورد ۱۸۷.۷ روز در اختیار کراس‌اوور جدید اکلیپس‌کراس قرار دارد.
 
میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا
میتسوبیشی به‌زودی نسخه بروز شده از اوتلندر و اکلیپس‌کراس را معرفی خواهد کرد

به منظور اینکه معیاری برای مقایسه داشته باشید، باید اشاره کنیم میانگین زمان لازم برای فروش یک مدل نو در مدت یاد شده برابر با ۹۶.۹ روز بوده است، یعنی نصف زمان لازم برای محصولات میتسوبیشی!

البته رکورد‌های بسیار پایین‌تر از میانگینِ میتسوبیشی اصلا هم جای تعجبی ندارد، چرا که آمار فروش این شرکت در سه ماهه دوم امسال ۷۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش پیدا کرده است.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، به غیر از ایالات متحده میتسوبیشی در سایر بازار‌های بزرگ از جمله اروپا نیز با مشکل از دست دادن مشتری دست و پنجه نرم‌ می‌کند. مثل شریک استراتژیک یعنی نیسان، این کمپانی می‌خواهد با بروزآوری و بازنگری در سبد محصولات خود سهم از دست رفته از بازار آمریکا را بازپس بگیرد. در اروپا هم تولید و فروش مدل‌های جدید میتسوبیشی متوقف شده و در عوض بر جنوب شرق آسیا که هنوز این کمپانی طرفداران زیادی دارد، تمرکز خواهد شد.

شایان ذکر است از بین مدل‌های بررسی شده، شورولت تریل‌بلیزر (Trailblazer) کمترین زمان را برای فروش نیاز دارد. این کراس‌اوور آمریکایی پس از ۱۹ روز، راهی پارکینگ مشتری جدید می‌شود؛ بنابراین بین شورولت بلیزر محبوب و اوتلندر نامحبوب، اختلافی ۱۰ برابری در زمان لازم برای فروش وجود دارد که می‌تواند به معنای رونق اقتصادی برای جنرال موتورز و اوضاع وخیم میتسوبیشی تلقی شود.

منبع:motor۱
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->