پیش بینی بورس (یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۴)| بازار مثبت می‌ماند؟ پیش بینی قیمت ارز و دلار (یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۴) پیش بینی قیمت طلا و سکه (یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۴) چرا نرخ یورو امروز در مرکز مبادله ارز ایران افزایش یافت؟ (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) نان با طعم قهوه | نانوای فریبکار در مشهد به تعزیرات معرفی شد بررسی قیمت خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | رشد قیمت‌ها بررسی قیمت بازار خودرو‌های داخلی (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | بازار خودرو در انتظار نتیجه مذاکرات شرایط فروش ۵ محصول سایپا از روز دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۴ اعلام شد + جدول و مشخصات خودرو آخرین آمار نرخ بیکاری در کشور اعلام شد (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | پایین‌ترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان است؟ الگوی جدید مصرف آب ابلاغ شد | هر نفر در شبانه‌روز مجاز به مصرف چه میزان آب است؟ جلسه شورای عالی مسکن با دستورکار بررسی بسته ساماندهی بازار اجاره مسکن، فردا (۲۴ فروردین ۱۴۰۴) برگزار می‌شود نگاه بازار سهام به مذاکرات عمان | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) تعداد داوطلبان کنکور سراسری از مرز یک میلیون نفر گذشت معدن‌کاران، بی‌جان در معدن | لزوم بازگشت گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران در مناقصات «آمایش سرزمین»؛ سند تشریفاتی اقتصاد ایران در صورت رفع کامل تحریم‌ها چگونه خواهد بود؟ | صاحبان صنایع خراسان رضوی پاسخ می‌دهند افت قیمت طلا در مشهد در آستانه مذاکرات مسقط (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | ریزش ۲.۵ میلیونی قیمت سکه رشد ۲.۵ برابری نرخ گمرک ارز کالا‌های اساسی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | دلار و طلا ریزش کرد مردم جرئت سرمایه‌گذاری در بازار مسکن را ندارند | بازار‌های ریسک‌پذیر، جذاب‌تر از بازار مسکن ظرفیت‌های بخش معدن در خراسان رضوی برای تحقق شعار امسال | معدن، گنج پنهان سرمایه‌گذاری مشهد میزبان دو رویداد اقتصادی بین‌المللی تا ۳۸ روز دیگر | آغاز طرح ارزیابی عملکرد استانداری از ابتدای تیرماه ۱۴۰۴ توزیع مرغ بالاتر از ۹۰ هزار تومان گران‌فروشی است اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۴ با نماد «وپایا» دوشنبه، ۲۵ فروردین، وارد بورس می‌شود + جزئیات قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | موز کیلویی ۷۰ هزار تومان قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) | جنگ تعرفه‌ای آمریکا و چین بیت‌کوین را صعودی کرد قیمت طلای جهانی در بازار امروز (شنبه، ۲۳ فروردین ۱۴۰۴) اعلام شد | اوج گرفتن قیمت طلای جهانی خروج قطار سریع‌السیر مشهد تهران از ایستگاه کمبود اعتبار | تعیین تکلیف طرح به شورای ملی اقتصادی رسید رشد بار مصرفی شبکه برق کشور به ۸ درصد رسید
سرخط خبرها

میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا

  • کد خبر: ۴۱۰۴۵
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا
در روزگاری نه چندان دور، میتسوبیشی به خاطر تولید مدل‌هایی جذاب و راننده محور شهرتی جهانی داشت. اما این شرکت نتوانست خود را با تحولات بازار‌های مختلف همگام نموده و به مرور از آن گذشته پرفروغ خود فاصله گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز،در سال ۲۰۱۶ با محرز شدن تقلب میتسوبیشی در اعلام میزان مصرف سوخت محصولات، اوضاع برای این کمپانی وخیم‌تر از همیشه شد. این خودروساز خوشنام ژاپنی برای ادامه فعالیت چاره‌ای جز پذیرش پیشنهاد پیوستن به ائتلاف رنو نیسان نداشت و مجبور شد زیر چتر حمایتی این گروه چند ملیتی قرار بگیرد.
 
میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا

بر اساس تحقیق اخیری که توسط سایت iSeeCars انجام شده، میتسوبیشی در ایالات متحده این روز‌ها اصلا حال و روز خوشی ندارد. داده‌های بدست آمده از بین تقریبا ۹ میلیون خودروی نو و دست دوم فروخته شده بین نوامبر ۲۰۱۹ الی ژوئن ۲۰۲۰ نشان می‌دهند کراس‌اوور میتسوبیشی اوتلندر از نظر سرعت فروش ضعیف‌ترین مدل صفر کیلومتر در بازار ایالات متحده محسوب می‌شود.

طبق تحقیق iSeeCars اوتلندر برای پیدا کردن مشتری جدید به طور میانگین نیازمند ۱۹۷.۷ روز است. پس از این خودرو که از نظر کندی فروش در جایگاه نخست قرار دارد، رتبه دوم باز هم به محصولی از میتسوبیشی رسیده است! این رتبه با رکورد ۱۸۷.۷ روز در اختیار کراس‌اوور جدید اکلیپس‌کراس قرار دارد.
 
میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا
میتسوبیشی به‌زودی نسخه بروز شده از اوتلندر و اکلیپس‌کراس را معرفی خواهد کرد

به منظور اینکه معیاری برای مقایسه داشته باشید، باید اشاره کنیم میانگین زمان لازم برای فروش یک مدل نو در مدت یاد شده برابر با ۹۶.۹ روز بوده است، یعنی نصف زمان لازم برای محصولات میتسوبیشی!

البته رکورد‌های بسیار پایین‌تر از میانگینِ میتسوبیشی اصلا هم جای تعجبی ندارد، چرا که آمار فروش این شرکت در سه ماهه دوم امسال ۷۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش پیدا کرده است.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، به غیر از ایالات متحده میتسوبیشی در سایر بازار‌های بزرگ از جمله اروپا نیز با مشکل از دست دادن مشتری دست و پنجه نرم‌ می‌کند. مثل شریک استراتژیک یعنی نیسان، این کمپانی می‌خواهد با بروزآوری و بازنگری در سبد محصولات خود سهم از دست رفته از بازار آمریکا را بازپس بگیرد. در اروپا هم تولید و فروش مدل‌های جدید میتسوبیشی متوقف شده و در عوض بر جنوب شرق آسیا که هنوز این کمپانی طرفداران زیادی دارد، تمرکز خواهد شد.

شایان ذکر است از بین مدل‌های بررسی شده، شورولت تریل‌بلیزر (Trailblazer) کمترین زمان را برای فروش نیاز دارد. این کراس‌اوور آمریکایی پس از ۱۹ روز، راهی پارکینگ مشتری جدید می‌شود؛ بنابراین بین شورولت بلیزر محبوب و اوتلندر نامحبوب، اختلافی ۱۰ برابری در زمان لازم برای فروش وجود دارد که می‌تواند به معنای رونق اقتصادی برای جنرال موتورز و اوضاع وخیم میتسوبیشی تلقی شود.

منبع:motor۱
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->