پلمب نانوایی متخلف در مشهد | آغاز دور جدید نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) حواشی چای دبش ادامه دارد | دریافت ۱۴۳ وام فقط از یک بانک دولتی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) گزارش جدید از بحران قطعه‌سازی | بدهی ۱۱ میلیاردی سایپا روی میز ۵ سال بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس | ۳ بار رفت و برگشت یک طرح بین مجلس و شورای نگهبان در ۲ سال جولان لوازم جانبی تقلبی موبایل در بازار | تفاوت بین نمونه اصلی و تقلبی برای خریدار تقریبا غیرممکن است کاهش چراغ‌خاموش ارائه تسهیلات بانک‌ها در خراسان رضوی قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی، (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد مزایده ۶ هزار میلیاردی کالای تملیکی با عرضه خودروی داخلی و خارجی تا چه زمانی ادامه دارد؟ گرانی لبنیات ادامه دارد پیش‌بینی قیمت دلار برای پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ قیمت هر کیلو شمش طلا در بورس کالا بعد از یک ماه به ۱۱.۷ میلیارد تومان افزایش یافت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ نمایشگاه مشهد، آوردگاه ارتباط بی‌واسطه تولیدکننده و خریدار | بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا آغازبه‌کار کرد نظام بانکی چطور ترمزِ جهش تولید مسکن را کشید؟ قانون مالیات بر خانه‌های خالی به بازار مسکن کمک نکرد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: تایید فرم تبصره ۱۰۰ و پرداخت مالیات با پیام‌رسان‌های داخلی ممکن شد قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | تغییر محسوس قیمت‌ها وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گوشت قرمز در اختیار ما نیست و مربوط به بازار است قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | ثبات قیمت‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت میوه از باغ تا دست مشتری قیمت بلیت هواپیما اوج گرفت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) افشای راز ۲۰ میلیارد دلاری که در سال گذشته به اقتصاد برنگشت جلسه شورای عالی کار باید فوراً تشکیل شود تا قدرت خرید کارگران جبران شود اتحادیه طلا درباره سکه‌های پارسیان جعلی در بازار هشدار داد سخنگوی صنف جایگاهداران: راهی جز واردات برای تأمین بنزین سوپر وجود ندارد کوچک‌تر‌های بورس به‌ پا خاستند | ازدست‌رفتن حمایت ۲.۶ میلیون واحدی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) شرط سامانه جامع تجارت برای سرمایه‌گذاران خارجی: به ازای وارد کردن هر خودرو، در ایران ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید ۹۷ درصد از کارگاه‌های کارگری امن نیستند سکه‌های پارسیان گران شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) + جدول قیمت
سرخط خبرها

میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا

  • کد خبر: ۴۱۰۴۵
  • ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا
در روزگاری نه چندان دور، میتسوبیشی به خاطر تولید مدل‌هایی جذاب و راننده محور شهرتی جهانی داشت. اما این شرکت نتوانست خود را با تحولات بازار‌های مختلف همگام نموده و به مرور از آن گذشته پرفروغ خود فاصله گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز،در سال ۲۰۱۶ با محرز شدن تقلب میتسوبیشی در اعلام میزان مصرف سوخت محصولات، اوضاع برای این کمپانی وخیم‌تر از همیشه شد. این خودروساز خوشنام ژاپنی برای ادامه فعالیت چاره‌ای جز پذیرش پیشنهاد پیوستن به ائتلاف رنو نیسان نداشت و مجبور شد زیر چتر حمایتی این گروه چند ملیتی قرار بگیرد.
 
میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا

بر اساس تحقیق اخیری که توسط سایت iSeeCars انجام شده، میتسوبیشی در ایالات متحده این روز‌ها اصلا حال و روز خوشی ندارد. داده‌های بدست آمده از بین تقریبا ۹ میلیون خودروی نو و دست دوم فروخته شده بین نوامبر ۲۰۱۹ الی ژوئن ۲۰۲۰ نشان می‌دهند کراس‌اوور میتسوبیشی اوتلندر از نظر سرعت فروش ضعیف‌ترین مدل صفر کیلومتر در بازار ایالات متحده محسوب می‌شود.

طبق تحقیق iSeeCars اوتلندر برای پیدا کردن مشتری جدید به طور میانگین نیازمند ۱۹۷.۷ روز است. پس از این خودرو که از نظر کندی فروش در جایگاه نخست قرار دارد، رتبه دوم باز هم به محصولی از میتسوبیشی رسیده است! این رتبه با رکورد ۱۸۷.۷ روز در اختیار کراس‌اوور جدید اکلیپس‌کراس قرار دارد.
 
میتسوبیشی بدفروش‌ترین خودرو‌ی بازار آمریکا
میتسوبیشی به‌زودی نسخه بروز شده از اوتلندر و اکلیپس‌کراس را معرفی خواهد کرد

به منظور اینکه معیاری برای مقایسه داشته باشید، باید اشاره کنیم میانگین زمان لازم برای فروش یک مدل نو در مدت یاد شده برابر با ۹۶.۹ روز بوده است، یعنی نصف زمان لازم برای محصولات میتسوبیشی!

البته رکورد‌های بسیار پایین‌تر از میانگینِ میتسوبیشی اصلا هم جای تعجبی ندارد، چرا که آمار فروش این شرکت در سه ماهه دوم امسال ۷۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش پیدا کرده است.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، به غیر از ایالات متحده میتسوبیشی در سایر بازار‌های بزرگ از جمله اروپا نیز با مشکل از دست دادن مشتری دست و پنجه نرم‌ می‌کند. مثل شریک استراتژیک یعنی نیسان، این کمپانی می‌خواهد با بروزآوری و بازنگری در سبد محصولات خود سهم از دست رفته از بازار آمریکا را بازپس بگیرد. در اروپا هم تولید و فروش مدل‌های جدید میتسوبیشی متوقف شده و در عوض بر جنوب شرق آسیا که هنوز این کمپانی طرفداران زیادی دارد، تمرکز خواهد شد.

شایان ذکر است از بین مدل‌های بررسی شده، شورولت تریل‌بلیزر (Trailblazer) کمترین زمان را برای فروش نیاز دارد. این کراس‌اوور آمریکایی پس از ۱۹ روز، راهی پارکینگ مشتری جدید می‌شود؛ بنابراین بین شورولت بلیزر محبوب و اوتلندر نامحبوب، اختلافی ۱۰ برابری در زمان لازم برای فروش وجود دارد که می‌تواند به معنای رونق اقتصادی برای جنرال موتورز و اوضاع وخیم میتسوبیشی تلقی شود.

منبع:motor۱
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->