آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او
سرخط خبرها

آخرین خبر‌ها از وضعیت برگزاری مراسم اربعین محرم ۹۹

  • کد خبر: ۴۱۱۸۵
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
  • ۳
آخرین خبر‌ها از وضعیت برگزاری مراسم اربعین محرم ۹۹
بر اساس صحبت های اخیر معاون امنیتی وزارت کشور مقامات عراقی گفته‌اند که با توجه به شرایط بیماری کرونا در عراق، امسال زائر خارجی نمی‌پذیرند و تا این لحظه این آخرین نتیجه است.
به گزارش شهرآرانیوز، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: بعد از اینکه دستورالعمل ضوابط بهداشتی ماه محرم اعلام شد، کارگروهی در سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد شد و کار توجیه و آموزش را در سطح کشور انجام دادند. ما حدود ۹۲۰۰۰ هیئت ثبت‌شده داریم که کار توجیه و آموزش این هیئات در این مدت کوتاه انجام گرفت، همچنین بیش از ۸۵۰۰۰ بازدید از هیئت‌ها در استان‌ها با محوریت سازمان تبلیغات صورت گرفت و ۲۷۷۳۲ نفر همیاران سلامت با هیئت‌ها همکاری کردند.

او افزود: بیشترین رعایت ضوابط بهداشتی را از ابتدای بیماری کرونا تا امروز  از سوی برنامه‌های مذهبی و دینی در کشور داشتیم؛ ازجمله ایام محرم، حتی در نماز جمعه و جماعت و زیارت اماکن متبرکه که هنوز صحن‌ها بسته است، بیشترین اهتمام و توجه از سوی مسئولین هیئت‌ها و تولیت‌های آستان‌های مقدسه در کشور و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و ائمه جمعه و مداحان در کشور را شاهد بودیم و از همه این افراد تشکر می‌کنیم. مواردی هم بود که برخی افراد یا گروه‌های محدودی رعایت نکردند که تذکر داده شد و رعایت شد و به‌قدری محدود است که قابل اعلام هم نیست.

معاون امنیتی وزارت کشور همچنین درباره مراسم اربعین تصریح کرد: دیروز در آخرین تماس با سفیر ایران در عراق وی گفت که مقامات عراقی گفته‌اند با توجه به شرایط بیماری کرونا در عراق، امسال زائر خارجی نمی‌پذیریم و تا این لحظه این آخرین نتیجه است.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه هفته آینده دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۹ استان برگزار می‌شود، گفت: هیچ نامزدی حق تشکیل ستاد انتخابات را ندارد و تبلیغات نامزد‌ها صرفا از طریق فضای مجازی و اینترنتی و ظرفیت صدا و سیما انجام می‌شود و این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
چرا بعضی مسئولان به زور می خوان اربعین رو راه بیاندازن یعنی انقد امام حسین رو دوست دارن یا چیز دیگه ای تو این وضعیت قرمز کرونا واجب نیست که پیاده روی اربعین برویم خداوند راضی نیست که جون بنده هاشو به خطر بیاندازه همینطور امام حسین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
0
1
اگه پیاده روی اربعین مشکلی نداره چرا حرم امام رضا رو بستید
علی
Germany
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
2
0
ما ملت امام حسینیم . کرونا که چیزی نیست . هر چیز دیگه بیاد جلوی ما و مانع بشه که راه کربلا بسته شود . من ازش نمی ترسم . و اگه راه کربلا واز بشه میرم کربلا .
آقایون امام حسین نه امام من بلکه امام تمام موجودات روی زمین هست . حتی کوید ۱۹ .و اون کسی که میگه نریم کربلا داره خودش رو گول میزنه . پس کجاست هل من ناصر
ینصرونی . ای مردم بشتابید به سوی یاری حجته خدا . با برگزاری پیاده روی اربعین .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->