تولیت آستان قدس رضوی در دیدار شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور: جشن‌های دهه کرامت باید مردمی برگزار شود آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
سرخط خبرها

توزیع ۷۰۰۰ کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان خراسان رضوی در دهه اول محرم

  • کد خبر: ۴۱۲۰۶
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
توزیع ۷۰۰۰ کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان خراسان رضوی در دهه اول محرم
مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی گفت: هم‌زمان با ایام دهه اول محرم و از محل نذورات و موقوفات، ۷ هزار کیلوگرم گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند و محروم استان خراسان رضوی توزیع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی گفت: هم‌زمان با ایام دهه اول محرم و از محل نذورات و موقوفات، ۷ هزار کیلوگرم گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند و محروم استان خراسان رضوی توزیع شد.


هادی غلامی، با بیان اینکه هم‌زمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و دهه اول محرم ۳۵۰ رأس گوسفند در شهر مشهد و ۱۶ شهرستان خراسان رضوی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع کرونا، قربانی و گوشت آن در میان خانوار‌های کم برخوردار توزیع شد، اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۰ رأس در سطح شهر مشهد و ۱۸۰ رأس در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ذبح و گوشت آن بین اقشار بی‌بضاعت توزیع شد.


وی در تشریح جزئیات اجرای این طرح مناسبتی، اظهار کرد: کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان‌های تحت پوشش طرح، ضمن خریداری گوسفند از همان شهر و کمک به اقتصاد منطقه، مراحل قربانی شدن و توزیع را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دادند و گوشت قربانی را در میان خانواده‌های بی‌بضاعت از قبل شناسایی شده توزیع کردند.


مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی تصریح کرد: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به معیشت محرومان و در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در استان خراسان رضوی هم‌زمان با ایام دهه اول محرم اجرایی شد.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->