نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

فرد اول پرسپولیس، انصاری‌فرد شد

  • کد خبر: ۴۱۲۹
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱
فرد اول پرسپولیس، انصاری‌فرد شد
همه‌چیز درباره بازگشت بازیکن دهه ۶۰ سرخ‌ها به پست مدیریت

ایرج عرب یکی از نامحبوب‌ترین مدیران باشگاه پرسپولیس در چند دهه اخیر معرفی می‌شود و هواداران پرسپولیس و هیئت‌مدیره این باشگاه با توجه به بروز موج نارضایتی‌ها، سرانجام از همکاری با او دست کشیدند تا محمدحسن انصاری‌فرد به‌عنوان مدیر جدید پرسپولیس معرفی شود. انصاری‌فرد از معدودبازیکنان پرسپولیس است که در رأس باشگاه هم قرار گرفته است. زننده گل قهرمانی پرسپولیس در جام‌درجام آسیا در یک مقطع هجده‌ماهه بین دی‌ماه 1384 تا تیرماه1386 مدیریت پرسپولیس را برعهده داشت. پرسپولیس در آن دوران به جامی‌نرسید؛ اما انصاری‌فرد با چند اقدام مهم در آن دوره در بین هواداران به چهره‌ای محبوب تبدیل شد، به‌طوری‌که هنگام تغییر او در آخرین روزهای لیگ ششم، هواداران پرسپولیس به این تغییر واکنش منفی نشان دادند. انصاری‌فرد چندی‌پیش به‌دلیل انتصاب ساکت به عضویت کمیته فنی فوتسال از سمت خود کناره‌گیری کرد.

 

کارنامه قابل قبول در دوره اول مدیریت
انصاری‌فرد در همان روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس یک اقدام قابل توجه انجام داد؛ ترتیب دادن بازی دوستانه پرسپولیس- بایرن‌مونیخ در تهران. آن بازی به دیدار خداحافظی احمدرضا عابدزاده تبدیل شد و انصاری‌فرد از آن به عنوان یک موفقیت در دوران مدیریتش یاد می‌کند. در چند دهه اخیر انجام چنین دیداری کم سابقه بوده است، به خصوص اینکه باشگاه که اوضاع مالی خوبی نداشت از آن بازی درآمدزایی تبلیغاتی هم کرد. یکی دیگر از نقاط عطف انصاری‌فرد در آن دوره انفجار یکی از بمب‌های بزرگ نقل‌وانتقالات در آن فصل بود. یکی از بزرگ‌ترین نقل‌وانتقالات سال‌های اخیر پرسپولیس آمدن علیرضا نیکبخت‌واحدی، ستاره استقلال، به پرسپولیس بود. هرچند در آن دوره گفته می‌شد اگر انصاری‌فرد در آن پنجره نقل‌وانتقالاتی کمی‌بهتر عمل می‌کرد و دفاع تیم هم تقویت می‌شد پرسپولیس می‌توانست در آن فصل با دنیزلی قهرمان شود؛ اما خرید نیکبخت در آن روزها یک موفقیت تاریخی کسب کرد.

 

انصاری‌فرد، بیست‌و‌یکمین مدیر لیگ‌برتری پرسپولیس
مدیر جدید پرسپولیس یعنی محمد حسن انصاری‌فرد از سال ۸۴ تا ۸۶ بر صندلی مدیریت پرسپولیس تکیه زد. در آن مدت سرخ‌ها یک دیدار مقابل بایرن مونیخ انجام دادند و یک حضور ناموفق در فینال جام حذفی را نیز تجربه کردند. همچنین سرخ‌ها با هدایت آری‌هان و سپس دنیزلی از قهرمانی لیگ بازماندند و سوم شدند. انصاری‌فرد بیست و یکمین مدیرعامل سرخ‌ها در لیگ برتر است که این اتفاق نشان می‌دهد صندلی مدیریت در این باشگاه چقدر متزلزل است. البته این دومین دوره مدیریت انصاری‌فرد در پرسپولیس است که نام او را در کنار علی پروین، عباس انصاری‌فرد و حبیب کاشانی به‌عنوان افرادی که 2 بار در این تیم مدیریت کرده‌اند، قرار می‌دهد. تجربه ۲۱ مدیر در طول ۱۸-۱۹ سال، نشان می‌دهد که ثبات مدیریتی حلقه مفقوده سرخ‌ها در این سال‌ها بوده است.

 

انصاری‌فرد: قسم می‌خورم رفتن ازفوتسال به پرسپولیس ربط نداشت
محمدحسن انصاری‌فرد ظهر دیروز پس از انتخاب شدنش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از چند روز پیش ما مذاکراتی با آقایان سلطانی‌فر و داورزنی داشتیم و پس از آن مذاکرات این تکلیف به من واگذار شد. این را به هواداران پرسپولیس بگویم که من از یازده سالگی هوادار پرسپولیس بودم و بعد بازیکن و مربی پرسپولیس بودم و الان خداوند توفیق داده که به عنوان مدیرعامل خدمتی ناچیز به پرسپولیس و هوادارانش کنم. او درباره اینکه استعفایش از ریاست کمیته فوتسال ربطی به مدیرعاملی پرسپولیس داشته یاخیر گفت:‌ خیر! می‌خواهم قسم بخورم داستان استعفای من مال ۱۵ تیر ماه است و ربطی به پرسپولیس ندارد و صحبت‌های مربوط به مدیرعاملی پرسپولیس برای ۱۰ روز پیش است. انصاری‌فرد درباره ایرج عرب گفت: امروز (دیروز) با آقای عرب جلسه داشتیم و ایشان در هیئت‌مدیره خواهند بود و همکاری ما ادامه خواهد داشت. او درباره برنامه‌اش در پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و سعی می‌کنیم این آرامش برقرار باشد. مسئولان قبلی واقعا تلاش کردند و هواداران پشت تیم هستند. ما باید این مسیر را ادامه دهیم و بتوانیم قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به دست آوریم. من با توجه به پتانسیلی که از بازیکنان می‌بینم، می‌توانیم قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست‌ آوریم. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم مسیر موفقیت‌آمیزی را طی کنیم و این 3 جام را کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. او همچنین در جمع خبرنگاران در باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: در جلسه‌ای که با اعضای هیئت‌مدیره داشتیم، می‌دانیم که مشکلات مالی در پرسپولیس وجود داشته و خواهد داشت؛ اما امیدواریم با تصمیماتی که با اعضای هیئت‌مدیره می‌گیریم و با مجریگری من، مشکلات را به حداقل برسانیم و با اقتدار به جلو برویم. او درباره اینکه آیا در جذب اسپانسر اختیار تام خواهید داشت، خاطر نشان کرد: من عقیده خودم این است که در هیئت‌مدیره تصمیم‌گیری شود و من به عنوان مجری آن را اجرا کنم. تمام اتفاقاتی که برای پرسپولیس می‌افتد، در هیئت‌مدیره باید بحث شود و تصمیم‌گیری شود و به هم‌فکری کامل برسیم. او افزود: ما در حال بررسی بدهی‌ها هستیم که ببینیم میزان بدهی‌ها چقدر است. هیئت‌مدیره ما تغییر نکرده، اما اینکه اعضا و ارکان باشگاه تغییر می‌کند یا نه، باید بررسی کنیم؛ ولی تغییرات اتفاق خواهد افتاد. مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه خاطرنشان کرد:‌ تغییرات اتفاق افتاده است و ما سعی می‌کنیم این تغییرات به خود شاکله باشگاه آسیب نزند. ما تعامل می‌کنیم و با اعضای هیئت‌مدیره و مقام بالاتر اهل تعامل هستیم. ما دوست داریم آرامش در پرسپولیس باقی بماند و این مسئله حتی اگر به بهای کناره‌گیری من باشد، باید پایدار بماند. هر جایی که موفقیت بوده، به‌خاطر ثبات مدیریت بوده است و ما ان‌شاءا... با تمام توان، کارمان را انجام می‌دهیم و امیدواریم که این ثبات ادامه‌دار باشد.

 

عرب: بدهی‌های پرسپولیس تمامی‌ ندارد
ایرج عرب، مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس ظهر دیروز در جمع خبرنگاران درباره قبول استعفایش گفت: من قبلا هم گفته بودم که من یک استعفای باز نزد وزیر ورزش دارم که هیچ‌وقت این استعفا را تکذیب نکردم. منتها وزیر ورزش با آن موافقت نمی‌کردند. با خواهشی که این اواخر به‌خاطر مشکلات شخصی داشتم، خواستم که با این استعفا موافقت کنند. فعلا هم در هیئت‌مدیره باشگاه هستم. مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس درباره عملکردش در مدت حضورش در این سمت بیان کرد: همیشه یکسری افراد با عملکرد شما راضی و یکسری افراد هم ناراضی هستند. نمی‌توان هنگام کار در باشگاه پرسپولیس نظر مثبت همه را جلب کرد؛ چون هواداران از اقشار مختلف جامعه هستند. ما دوران گذار را گذراندیم که مربوط به رفتن برانکو می‌شود که خدا را شکر با جذب یک سرمربی خوب، این دوران را به‌خوبی رد کردیم. همچنین ما بازیکنانمان را حفظ کردیم. البته مسائل مالی هیچ‌وقت در باشگاه پرسپولیس تمامی‌ندارد و شرایط خاصی به خاطر تورم وجود دارد. ما اعضای هیئت‌مدیره همدل و هم‌زبانی داشتیم که در جلسات زیادی که داشتیم، توانستیم بحران‌های پرسپولیس را مدیریت کنیم. امروز هم کار را به دوست عزیزی می‌سپارم که خودش پرسپولیسی است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم اتفاقات خوب گذشته دوباره تکرار شود. عرب افزود: من فکر می‌کنم از دیروز تاکنون نزدیک به ۳۰۰ سند و مدرک را امضا کردم. در باشگاه پرسپولیس بدهی هیچ‌وقت تمامی‌ندارد و همه ما بدهی داریم. سعی ما بر این بود که بیشتر بدهی‌ها حل‌و‌فصل شود و مقدار کمتری برای دوره بعد بماند. در هر صورت هنگام تغییر دوره مدیریتی، مواردی برای دوره بعد وجود دارد که در این شکل کارها عادی است. ما پرداختی خوبی در یک ماه گذشته به بازیکنان داشتیم و بسیاری از بدهی‌ها پرداخت شده است. به برخی بازیکنان بالای ۹۰ - ۸۰ درصد پرداختی داشتیم و با برخی هم تسویه‌حساب کردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->