پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

موفقیت شانسی هیچ معنایی ندارد!

  • کد خبر: ۴۰۶۰۵
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
موفقیت شانسی هیچ معنایی ندارد!
تعریف شما از انسان موفق چیست؟ چه عاملی برای شما به معنای رسیدن به موفقیت است؟ اگرچه انسان ها در طول زندگی خود شاهد فراز و نشیب های بسیاری می شوند اما بعضی از مواقع و برخی از اتفاق ها برای شان به گونه ای نماد پیدا می کند که برابر با موفقیت است.

گزارش آگهی

اگر به دنبال این هستید که موفقیت برسید قطعا بهتر است که از زندگی افراد معروف الگو برداری کنید و رمز موفقیت آن ها را کشف کنید. چه چیزی باعث شده است که فردی در زندگی اش به جایگاهی بلند مرتبه برسد و بالعکس کسی نتواند پیشرفت آنچنانی داشته باشد و در جایگاه خود درجا بزند؟ قطعا افرادی که برای لحظه به لحظه خود برنامه داشته باشند و با هدف مشخصی در حرکت باشند، بیشتر از دیگران در معرض موفقیت قرار می گیرند. بنابراین اگر بنابر تلاش و کوشش خود به موفقیت رسیدید بهتر است که اسم آن را شانس نگذارید. رسیدن به موفقیت راه و روش مشخصی را می طلبد که اگر در مسیر آن قرار بگیرید خواسته ناخواسته پیشرفت خواهید کرد. بنابراین اگر شاهد زندگی افرادی هستید که توانسته اند در سنین پایین شاهد موفقیت را در آغوش بگیرند به جای اینکه به آن ها تهمت ناروا وارد کنید و یا حتی موفقیت شان را در گرو خوش شانسی شان ببینید، بهتر است که الگوهای زندگی این افراد را مرنظر قرار دهید و به این مسئله بپردازید که این شخص در مسیری که پشت سرگذاشته با چه چالش هایی روبه رو شده و چه رویکردی برای مقابله با آن ها از سر گرفته؟ آیا نا امید شده و دست از تلاش کردن برداشته است؟ و یا دیگران و شرایط را مقصر دانسته و بی خیال شده؟ و یا اینکه به هر در بسته ای که خورده، راهی دیگر و مسیری تازه را از سر گرفته است؟

 

موفقیت شانسی هیچ معنایی ندارد!

 

در نهایت آنچه بهتر است ملکه ذهن تان کنید این است که موفقیت به صورت شانسی به دست نمی آید اما هر کسی می تواند با استفاده از فرصت هایی که در اختیار دارد به موفقیت برسد. این جمله می تواند مسیر زندگی ما را تغییر دهد، اینکه شانس ما را موفق نمی کند، در واقع این ما هستیم که شانس را به موفقیت تبدیل می کنیم!

 

میثم شکری ساز کیست؟

 

در اینجا قصد داریم به معرفی یکی از اشخاص موفقی بپردازیم که مسیر او در زندگی و راهکارهای وی برای رسیدن به پیشرفت و توسعه کاملا جوابگو بوده است.

میثم شکری ساز از کارآفرینان جوان ایران است که تنها با 34 سال سن توانسته است یکی از بزرگ ترین مجموعه های آموزش مجازی را در ایران تاسیس و آن را مدیریت کند. هولدینگ پارس پندار نهاد به مدیریت وی واقع در اصفهان از جمله موسساتی است که خیلی خوب توانسته است به فعالیت خود ادامه دهد و زبانزد عام و خاص شود.

میثم شکری ساز بر این باور است که در سایه فعالیت های اقتصادی سالم می توان در مسیر پیشرفت حرکت کرد، مشروط بر اینکه همزمان با پیشرفت جوامع و پیشرفت تکنولوژی حرکت کرد و با در نظر گرفت کسب وکار خود و البته جامعه هرفی که دارد در این مسیر هر روز پیشرفت کرد و بیشتر از قبل درخشید.

 

او در این مسیر توانست به خوبی رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کند اما این مسئله به همین جا ختم نمی شود و تنها به موفقیت شخص شکری ساز خاتمه پیدا نمی کند. میثم شکری ساز در مجموعه خود از جوانانی استفاده کرده است که همگی با استعداد بوده و به حرفه و مهارتی تسلط داشته و تشنه یادگیری هستند. شایان ذکر است که تعداد این کارکنان به بیش از 200 نفر می رسد و در دنیای امروزی که همگی از شرایط ناراضی هستند و البته کارفرماها به دنبال تعدیل نیرو هستند، این تعداد میزان کمی نبوده  و قابل تقدیر است.

 

از خلاقیت و نبوغ او هر چه بگوییم کم گفته ایم، میثم شکری ساز خلاقیت و اید های نابش را در گرو فکر آزاد و زمانی که به مطالعه در مورد موضوعات مختلف اختصاص داده است می داند و افراد را همواره به مطالعه دعوت می کند تا بتوانند بار علمی خود را گسترش داده و با بینشی باز به مسائل نگاه کنند.

 

او معتقد است که بخش عظیمی از موفقیت به بحث یادگیری و البته آموزش ختم می شود به همین علت همواره زمانی را به آموزش تخصصی کارکنانش اختصاص داده و در این چرخه موفقیت، تنها افرادی را در کنار خود نگه می دارد که خود را با وی همراه کرده و صادقانه آموزه های او را به خاطر می سپارند.

 

موفقیت شانسی هیچ معنایی ندارد!

 

او توانسته است به همین طریق روز به روز پیشرفت کند و البته 2 بار عنوان کارآفرین برتر را به خود اختصاص دهد. او مدرک mba خود را از دانشگاه اشتنبایس برلین و امیرکبیر تهران اخذ کرده و در گرایش تولید  صنعتی در رشته مهندسی صنایع و گرایش آموزش عالی در مقطع دکتری کارآفرینی به تحصیل پرداخته است.

 

میثم شکری ساز تا کنون موفق به انتشار کتاب های بسیاری شده و آثار ارزشمندی را ترجمه و تالیف کرده است که به شرح زیر می باشد:

 فراتر از استراتژی، تویی که ذهن برنده ای، رازهای بازاریابی قدرتمند، آسایش در آرامش، بازاریابی گوریلی، استوار و مذاکره با دستان خالی.

 

همچنین ایشان کتاب هایی مانند بازاریابی نوگرا، ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، بازاریابی وکسب وکار اسلامی و روابط فرد و سازمان را تالیف کرده اند. از جمله کتاب های جدید او می توان به توهم باهوشی 1 و 2 اشاره کرد که امروزه از جمله پر فروش ترین کتب جهان بوده و تا کنون به دوازده زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->