قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در طرقبه - شاندیز خراسان رضوی دل پردرد بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از اجرای حداقل‌های قانونی | حداقل‌هایی که با هزینه‌های مسکن و درمان هم‌خوانی ندارد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود سازمان هواپیمایی: خرید جت‌های خصوصی برای عموم آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست
سرخط خبرها

نمایندگی مدیران خودرو (ام وی ام و چری) قوامی کد ۱۱۵ در گیلان رشت جاده بندر انزلی

  • کد خبر: ۴۱۸۹۲
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
نمایندگی مدیران خودرو (ام وی ام و چری) قوامی کد ۱۱۵ در گیلان رشت جاده بندر انزلی
نمایندگی ام وی ام و چری قوامی کد: ۱۱۵

گزارش آگهی

نمایندگی چری رشت ،قوامی کد:115 در نظر دارد تا با فروش خودروهای ام وی ام و چری در بازار خودرو گیلان و رقابت با خودروهای  داخلی و خارجی منطقه آزاد بخشی از سهم فروش خودرو در این بازار را به دست آورد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رضایتمندی شما دوستان عزیز را به دست آورد.

 

فروش ام وی ام گیلان

 

نمایندگی قوامی با عنوان نمایندگی مدیران خودرو گیلان و رشت با 15سال سابقه فروش ام وی ام در رشت  و خرید چری گیلان و خدمات پس از فروش محصولات ام وی ام و چری در گیلان ارائه دهنده انواع خودروهای تولیدی مدیران خودرو میباشد، برخی از محصولات این شرکت شامل  X22 و X55  ، X33S و 315 و همچنین محصولات گروه چری شامل خودروهای آریزو۵ و آریزو ۶ و تیگو ۵ و تیگو ٧ می‌باشد.

 حال در صورتی که تقاضای خرید ام وی ام و چری را دارید،‌ بهتر است کمی بیشتر با این برندهمچون تاریخچه حضور، میزان فعالیت و تنوع تولیداتش در ایران بیش‌ازپیش آشنا شوید.

 

نمایندگی مدیران خودرو گیلان

 

 مدیران خودرو ظرف 18 سال گذشته توانسته است اعتماد و جلب رضایت مشتریان خود را به دست آورد. در سال ۱۳۸۱ جمعی از مدیران و کارشناسان با سابقه درصنعت خودرو شرکت مدیران خودرو را تاسیس کردند.و به این صورت مدیران خودرو فعالیت خود را به عنوان تولید کننده.خودرو های سبک و سنگین با همکاری کمپانی بزرگ چری چین آغاز کرد. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین المللی " حق با مشتری است" و شعار (( مدیران خودرو...ایده آل )) را مورد توجه قرارداده است.

 

 

خرید ام وی ام گیلان

 

شرایط فروش اقساطی ام وی ام در گیلان و رشت

شما دوستان عزیز میتوانند جهت استفاده و دریافت شرایط خرید و فروش اقساطی مدیران خودرو (ام وی ام و چری) در گیلان و رشت ؛به آدرس الکترونیکی ما ghavami115.com  و یا در صفحات مجازی اینستاگرام و واتس آپ و یا با شماره تماس های ذیل با مشاورین ما در ارتباط باشید:

09210347737

01333753507

01333752434

همچنین شما عزیزان می توانید به صورت حضوری به نمایندگی مدیران خودرو قوامی جاده انزلی مراجعه کنید.

 

فروش نقدی

در فروش نقدی  برای شما دوستان عزیز قیمت قطعی و تحویل فوری میباشد.

 

شرایط فروش اقساطی چری در گیلان و رشت

بنا به نوع خودرو  35 تا 50 درصد مبلغ خودرو در زمان ثبت نام دریافت و مابقی به صورت اقساط منعطف 60،12،24،36،48 ماه دریافت میگردد. که میتوانید به صورت پرداخت ماهیانه و یا هرچند ماه یک بار پرداخت نمایید.

کلیه خودروهای ام وی ام و چری شامل موارد ذیل میباشند

  • هزینه بیمه شخص ثالث یکساله خودروها برعهده شرکت است.

  • کلیه خودروهای چری دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر، گارانتی هستند.

  • کلیه خودروهای چری دارای 2 سال یا 6 نوبت، سرویس رایگان هستند.

  • کلیه خودروهای ام وی ام دارای 3 سال یا 60هزار کیلومتر، گارانتی هستند.

  • کلیه خودروها دارای سرویس اولیه رایگان هستند.

قابل توجه سازمانها و ارگان های دولتی شاغل و باز نشسته میتوانند از شرایط فروش ویژه استفاده فرمایند.

این طرح شامل بسیاری از شرکت ها و زیر مجموعه هایی مانند:

 وزارت راه وشهرسازی ،وزارت نیرو، جامعه سلامت بزشکی ؛ فرهنگیان محترم ؛ سازمان بنادر و کشتی رانی ، ساز مان قضایی و.... میباشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->