افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

چری آریزو استار رونمایی شد

  • کد خبر: ۴۵۳۸۳
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
چری آریزو استار رونمایی شد
کانسپت چری آریزو استار، به خوبی پیشرفت چینی‌ها در بحث طراحی را به نمایش می‌گذارد. این اتومبیل هیجان‌انگیز برای اولین بار جولای قبل در نمایشگاه خودروی چنگدو رونمایی شده بود.
به گزارش شهرآرانیوز،در گذشته نه چندان دور خودرو‌های چینی طراحی به شدت ضعیفی داشته و عمدتا کپی‌های ناشیانه از مدل‌های مطرح و پرفروش دنیا – به ویژه مدل‌های اروپایی – بودند. اما در سال‌های اخیر وضعیت کاملا دگرگون شده و خودروسازان چینی با شتابی باورنکردنی در زمینه طراحی و تکنولوژی‌های خودرویی در حال پیشرفت هستند.
 
چری آریزو استار رونمایی شد
 
کانسپت چری آریزو استار که این روز‌ها در نمایشگاه خودروی پکن در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته، به خوبی پیشرفت چینی‌ها در بحث طراحی را به نمایش می‌گذارد. این اتومبیل هیجان‌انگیز برای اولین بار جولای قبل در نمایشگاه خودروی چنگدو رونمایی شده بود.
 
چری آریزو استار رونمایی شد

ستاره چری هر چند بر مبنای آریزو GX توسعه پیدا کرده، اما تغییرات ظاهری آن بسیار گسترده بوده و بی‌راه نیست اگر بگوییم به طور کامل بازطراحی شده است. در نمای روبرویی آریزو استار، شاهد به کارگیری چراغ‌های زیبا با نوار‌های LED هستیم؛ این چراغ‌ها از طریق یک نوار نورانی باریک به همدیگر متصل شده‌اند.
 
چری آریزو استار رونمایی شدلوگوی چری در آریزو استار نورپردازی شده است
 
ورودی‌های هوای حجیم سپر و اسپلیتر بزرگی که در زیر آن قرار گرفته جزو مواردی هستند که در نمای روبرو جلب توجه می‌کنند؛ ضمن اینکه گلگیر‌های فوق‌العاده متورم، آریزو استار را خودرویی عضلانی نشان می‌دهند.
 
چری آریزو استار رونمایی شد
داخل گلگیر‌های متورم رینگ‌هایی به رنگ مشکی مات جا خوش کرده‌اند. این رینگ‌ها و کالیپر‌های ترمز موجود از طریق شکاف‌های اختصاصی تهویه می‌شوند. با یکپارچه شدن در‌های عقب و بدنه، آریزو استار به یک خودروی دو درب تبدیل شده، هر چند تغییری در جایگاه ستون B و C رخ نداده است. دستگیره در‌های این اتومبیل کانسپت از نوع کشویی مخفی‌شونده بوده و هنگام حرکت با سطح بدنه هم‌تراز می‌شوند.

تکمیل‌کننده چهره جذاب و هیجان‌انگیز مفهومی آریزو استار چراغ‌های LED باریک عقب و باله بسیار بزرگ و عریض نصب شده روی صندوق عقب است.
 
چری آریزو استار رونمایی شد
چری هدف از توسعه آریزو استار را نمایش توانمندی‌های مهندسین خود در زمینه سفارشی‌سازی اعلام کرده است. با وجود این، هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو مستقیما راهی خطوط تولید خواهد شد یا خیر.

در رابطه با پیشرانه مفهومی آریزو استار اطلاعاتی منتشر نشده، اما احتمالا وظیفه تامین نیروی آن را همان موتور ۱۴۷ اسب بخاری موجود در زیر کاپوت آریزو GX یا نمونه قوی‌تر ۱۵۶ اسب بخاری متعلق به نسخه پرو، بر عهده دارد.

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->