معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

تولید مصالح ساختمانی بیش از ۲ برابر نیاز کشور

  • کد خبر: ۴۲۴۶۹
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
تولید مصالح ساختمانی بیش از ۲ برابر نیاز کشور
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: میزان تولید در اقلام مهم صنعت ساختمان بیش از دو برابر نیاز کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت تصریح کرد: از ده میلیارد دلار صادرات بخش معدن و صنایع معدنی در سال گذشته، نزدیک به هفت میلیارد دلار مربوط به مصالح ساختمانی بوده است.

ایران صادرکننده برتر سیمان در دنیا

سرقینی گفت: امروز کشور ما یکی از عمده صادرکنندگان فولاد منطقه و یکی از عمده صادرکنندگان سیمان دنیا به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در صادرات شیشه و کاشی و سرامیک نیز صادرکننده مهمی به شمار می رویم.

 

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: مصالح ساختمانی زیادی را در ساخت و سازها در قالب هدر رفت از دست می دهیم که بخشی از آن به نحوه ساخت و سازها بازمیگردد و بخشی دیگر را با مدیریت میتوان به حداقل رساند.

فرایند سبک سازی صنعت ساختمان برای مصرف بهینه مصالح

سرقینی با اشاره به تولید مناسب و فزاینده مصالح ساختمانی گفت: رعایت مصرف بهینه ضرورت دارد و باید در حوزه ساختمان کار جدی روی سبک سازی انجام شود.

 

وی با توجه به زلزله خیز بودن کشورمان تصریح کرد: نوآوری و سبک سازی در تهیه مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز ساختمان هایی سبک و مقاوم در برابر زلزله باید تداوم داشته باشد.

 

سرپرست وزارت صمت با اشاره به وجود معادن غنی مرتبط با تولید مصالح ساختمانی در کشور افزود: هیچ گونه مشکلی در تامین مواد اولیه و محصولات مرتبط با ساختمان که مورد نیاز کشور است، وجود ندارد.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->