تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درختی حیرت انگیز که ۴۰ نوع میوه می‌دهد! + عکس

  • کد خبر: ۴۲۵۵۵
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
درختی حیرت انگیز که ۴۰ نوع میوه می‌دهد! + عکس
یک کشاورز آمریکایی و دانشیار دانشگاه «سراکیوس» نیویورک، درختی را بار آورده که چهل نوع میوه تولید می‌کند و آن را در انجمن اقتصاد جهانی در داووس سوئیس معرفی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، این کشاورز آمریکایی توانسته پروژه خود را در ایالات متحده آمریکا تحقق بخشد و در حال حاضر در تلاش برای انتقال ایده خود به سوئیس است.

سام می‌گوید: این یک درخت است که چهل گونه هلو، زردآلو، آلبالو، گیلاس و بادام تولید می‌کند و من در اینجا در سوئیس در حال کار روی یک درخت سیب هستم که چهل نوع سیب سوئیسی تولید کند.

سام بیش از بیست سایت تولید در ایالات متحده دارد و این کشاورز آمریکایی برای پروژه خود به استفاده از روش قلمه زدن تکیه می‌کند. قلمه زدن با بریدن شاخه‌ای از یک درخت و چسباندن آن به شاخه درخت دیگری که روی آن کار می‌شود صورت می‌گیرد و سپس درخت شروع به تولید انواع میوه‌های متعلق به همان گونه می‌کند.

سام ابداع روش خود را به ترس از تغییرات شدید آب و هوایی که درختان میوه را تهدید می‌کند، ارجاع می‌دهد. در این راستا سام می‌گوید، هر کسی که درخت می‌کارد، تغییرات آب و هوایی را با تمام وجودش درک می‌کند. او می‌افزاید: سه سال بود که سیب‌ها به دلیل گرمای فصل میوه از نیویورک ناپدید شدند. وجود این قانون در طبیعت وحشتناک است.

روش سام علاوه بر مواجهه با گرم شدن کره زمین به مزارع کوچک برای متنوع سازی در کشاورزی کمک خواهد کرد، زیرا به فضای بیشتری برای تأمین فضای دیگر درختان جدید احتیاج ندارد.

منبع:تابناک
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->