به گزارش شهرآرانیوز؛ کاشی گفت: فعلاً هیچ خاموشی برنامهریزیشدهای برای بخش خانگی و تجاری مشهد در دستور کار نیست و هدف، عبور بدون مشکل از تابستان با همراهی مردم است.
وی افزود: ۶ تا ۷ درصد مشترکان پرمصرف، تا ۴ برابر الگو برق مصرف میکنند؛ این گروه تحت پایش سیستمهای هوشمند هستند و در صورت تداوم مصرف بالا، مشمول مدیریت بار و قطع احتمالی میشوند.
به گفته سخنگوی شرکت توزیع برق مشهد، خاموشیهای موردی فعلی ناشی از حوادث فنی و مشکلات شبکه است و پیامکهای سامانه «برق من» نیز بیشتر به مشترکان پرمصرف و در زمان اوج بار ارسال میشود.
منبع: صداوسیما