ربیعی در تراکتور ماندنی شد

  • کد خبر: ۴۲۶۰۱۲
  • ۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۲
ربیعی در تراکتور ماندنی شد
باشگاه تراکتور به زودی از قرارداد جدید با ربیعی رونمایی خواهد کرد.
بهمن نوری
خبرنگار بهمن نوری

به گزارش شهرآرانیوز، افرادی در باشگاه تراکتور به دنبال استخدام سرمربی نامدار خارجی بودند که به هر دلیلی به هدف خود نرسیدند. آنها حتی با اوسمار ویرا هم مذاکره کردند، اما او رقم بالایی درخواست کرد و بعد از باخت پرسپولیس به چادرملو هم این مربی به طور کل از گزینه‌های تراکتور خارج شد.

در همین راستا با خبر شدیم محمد ربیعی از اینکه هر روز در مورد تیمش یک شایعه مطرح می‌شود شاکی است و از این رو از محمدرضا زنوزی خواسته تکلیفش را مشخص کند.

گویا قرار شده ظرف ۴۸ ساعت آینده باشگاه تراکتور رسما از محمد ربیعی به عنوان سرمربی فصل آتی خود رونمایی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.