«پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
سرخط خبرها

ترس عجیب «مهران غفوریان» از سوسک + ویدئو

  • کد خبر: ۴۲۷۸۴
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
ترس عجیب «مهران غفوریان» از سوسک + ویدئو
مهران غفوریان، بازیگر کمدی سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با محمدرضا علیمردانی از ترسش به حشرات به ویژه سوسک سخن گفت. آن‌طور که مهران غفوریان می‌گوید، در خانه همسرش سوسک‌ها را می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهران غفوریان، بازیگر کمدی سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با محمدرضا علیمردانی از ترسش به حشرات به ویژه سوسک سخن گفت. آن‌طور که مهران غفوریان می‌گوید، در خانه همسرش سوسک‌ها را می‌گیرد.

 

 

صحبت‌های «مهران غفوریان» درباره ترس از حشرات

 
منبع: خبرآنلاین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->