نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

تقوی: فدراسیون والیبال باید سختی‌ها را به جان بخرد

  • کد خبر: ۴۲۸۱۶
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
تقوی: فدراسیون والیبال باید سختی‌ها را به جان بخرد
دبیر فدراسیون والیبال معتقد است که فدراسیون راه سخت را برای خود انتخاب کرده تا در نهایت بتواند دل مردم را شاد کند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی می‌گوید: در خصوص مربی تیم ملی بحث‌های فراوانی در فدراسیون والیبال مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. منطقی است که خانواده والیبال نگران تیم ملی هستند که قرار است سال آینده در رویداد مهمی مثل المپیک شرکت کند. بحث‌های طولانی با توجه به شرایطی که در کل دنیا این روز‌ها بخاطر کرونا بوجود آمده پیش آمد. جلسات متعددی برای استفاده از خرد جمع بندی تشکیل شد و تمامی مسائل و موضوعاتی که مربوط به تیم ملی بود مورد بررسی قرار گرفت.
او در ادامه می‌گوید: در نهایت ۲ پیشنهاد به هیات رئیسه فدراسیون ارسال شد پیشنهاد اول مبحث شرایط فعلی کشور، تیم ملی و وضعیت اقتصاد فدراسیون بود که این هدف گذاری را برای تیم ملی انجام دهیم که مثلا مقامی که در دوره قبل بدست آوردیم دوباره آن را تکرار کنیم. پیشنهاد دوم آرمان و نگاه هیات رئیسه بود که آنهم دست یابی به چهار تیم برتر المپیک است و بالطبع کار دشواری خواهد بود و ما هم از سختی‌های این مسیر آگاه هستیم، اما معتقدیم فدراسیون والیبال باید این سختی‌ها را به جان بخرد تا مردم امیدوار باشند که انشالله تیم ملی ما یکی از ۴ تیم برتر المپیک باشد.
تقوی درباره تشکیل کمیته فنی نیز می‌گود: در جلسه نهایی هیات رئیسه مقرر شد برای هدف گذاری که تعیین کرده کمیته فنی تشکیل شود. نگاه فدراسیون استفاده از سرمربی طراز اول دنیا بود که سوابق مدال‌های جهانی داشته باشد و مشخص است مربی که طراز اول دنیا باشد و الان هم در تیم ملی مشغول نباشند زیاد نبود، اما به هر حال در جلسه اول کمیته فنی ۱۳ مربی مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه دوم هم به ۵ گزینه با اولویت بندی رسیدند.
دبیر فدراسیون درباره اینکه چرا اسامی ۵ گزینه نهای به صورت رسمی اعلام نشده، می‌گوید: منطقی است که فدراسیون والیبال به دلیل شرایط حرفه‌ای اسامی مربیان را اعلام نکند آنهم به این دلیل که اول باید رایزنی‌های لازم صورت بگیرد و مربی‌ها باید موافقت اولیه و شرایط خود را اعلام کنند در نهایت هم یک گزارش به کمیته فنی داده خواهد شد و بعد از آنهم نظر کمیته فنی به هیات رئیسه ارجاع داده خواهد شد. تمام تلاش ما این است با توجه به خرد جمعی که در کمیته فنی وجود دارد بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب کنیم. امیدوار هستیم بتوانیم به هدف بزرگی که داریم دست یابیم تا قلب مردم خوب ایران را در نهایت شاد کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->