نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

اسامی پنج گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال

  • کد خبر: ۴۲۳۴۴
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
اسامی پنج گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال
کارگروه مشورتی فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی در نهایت به ۵ گزینه رسیدند و قرار است ۳ نفر به عنوان نفرات نهایی معرفی شوند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در دومین نشست کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال محور‌هایی مختلفی مورد بحث قرار گرفته است. یکی از آن‌ها انگیزشی بوده و گفته شده که انگیزه گزینه‌ها بسیار مهم است و شاید این انگیزه حضور در المپیک نباشد، اما موضوعی باشد که باعث موفقیتش در تیم ملی والیبال ایران شود. انگیزه بسیار مهم است، اما مربی‌ای نیاز داریم که بتواند برانگیختگی در بازیکنان ایران ایجاد کند. از طرفی علم مدیریت برای انتخاب مربی، اهمیت زیادی دارد و باید در انتخاب گزینه به آن توجه خاص داشته باشیم. با توجه به این که تصمیمات کمیته فنی برای تیم ملی در شش ماه سال آینده است، بنابر این شاخصه‌های مدنظر باید برای برنامه کوتاه‌مدت این تیم باشد و برای برنامه‌های بلندمدت، بعد از المپیک توکیو تصمیم‌گیری کرد. رفتار بازیکنان کشور‌ها با یکدیگر متفاوت است و برای انتخاب سرمربی باید به این نکته توجه کرد. از سوی دیگر در تیم ملی ایران حداقل ۱۲ سال اختلاف سنی وجود دارد و اداره این تیم، نیازمند فردی قانونمند و منظم است تا کار تیمی آنان به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
در جمع‌بندی نهایی، پنج سرمربی به عنوان گزینه‌های اولیه برای بررسی بیش‌تر انتخاب شدند و در شرلیطی که کمیته فنی مصوب کرده تا زمانی که شرایط برای معرفی این افراد فراهم نشده است، به دلیل مسائل حقوقی و بین المللی نام گزینه‌ها رسانه‌ای نشود اما شنیده می شود ولادیمیر آلکنو، دی جورجی، کاستلانی، جیانی و لرنزوتی به عنوان گزینه‌های نهایی هدایت تیم ملی والیبال معرفی شدنه اند. مسئولان فدراسیون به زودی باب مذاکره با افراد مذکور باز خواهد کرد و در صورت توافق با آن‌ها سه نفر را به عنوان نامزد‌های نهایی معرفی می‌کند. باید دید پروسه طولانی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت به کدام سرمربی ختم خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->