iOS ۱۸ می‌تواند محاسبات ریاضی را در هر جای متن و با استفاده از صفحه کلید انجام دهد کدمورس امروز همستر کامبت (شنبه تا یکشنبه ۲۷ خرداد) + آموزش مردم سال گذشته ۱۴۹ میلیارد دقیقه ویدئو از آپارات تماشا کردند تصاویر جدید گلکسی S۲۴ FE منتشر شد + جزئیات کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) گلکسی واچ FE رونمایی شد + مشخصات و قیمت کدمورس جدید امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش بهترین کیف پول برای متصل‌کردن به ربات «همستر کامبت» چیست؟ + آموزش بسته اینترنت رایگان انتخابات ۱۴۰۳ در کدام سکو‌های داخلی قابل استفاده است؟ کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳) محققان دانشگاه هاروارد از احتمال وجود فرازمینی‌ها در زمین خبر دادند! چرا آیفون ۱۵ نمی‌تواند Apple Intelligence را اجرا کند؟ اپل آموزش مدل هوش مصنوعی‌اش را با پردازنده‌های گوگل انجام داده است گوگل به کمک هوش مصنوعی، فناوری ضدسرقت را به گوشی‌های اندروید می‌آورد کدمورس جدید امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش روش فعال‌کردن بسته اینترنت رایگان (ویژه ایام انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش «اپل آیدی» رسماً به «اپل اکانت» تغییرنام داد
سرخط خبرها

کارکرد رسانه در کارآفرینی

  • کد خبر: ۴۳۰۰۶
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کارکرد رسانه در کارآفرینی
ملیحه کرمانی
تأثیر کارآفرینی بر بستر‌های رسانه‌ای را باید یک ظرفیت جدید دانست. در صورتی که کارآفرینی در بدنه رسانه‌ها ترویج یابد و خود رسانه این ساختار و سیستم کارافرینی را پیاده کند، علاوه بر رشد و توسعه کیفی و کمی حوزه ارتباطی، تأثیر آن از دیدگاه رسانه‌ای در جامعه نیز رسوخ پیدا می‌کند و خودبه خود باعث افزایش روح کارافرینی در سطح جامعه می‌شود. رسانه‌ها با توجه به دسترسی سریع و گسترده به مخاطبان و توانایی گسترش اطلاعات و تغییر نگرش‌ها نقشی کلیدی در ترویج فرهنگ نوآفرینی و کارآفرینی دارند. شناخت ظرفیت ها، فرصت‌ها و زمینه‌های مساعد باید به نهادینه کردن کارآفرینی در بین عموم شهروندان مخصوصا جوانان و نوجوانان اهتمام ورزند. فرایند تغییر و تحول مستمر و پرشتاب، مهم‌ترین ویژگی عصر کنونی است و فرایند کارآفرینی و خلاقیت اساس و بسترساز تغییر و دگرگونی است. جهان امروز تحت تأثیر رسانه‌ها و فناوری‌های نوین ارتباطی است که باعث افزایش سطح بینش و آگاهی مردم می‌شود و بر همه فعالیت‌های اجتماعی از جمله کار و کارآفرینی اثرگذاشته است. کارآفرینی مانند یک موتور توسعه ملی است که در آن ایده‌های جدید و مناسب برای بهره برداری از فرصت‌ها و منابع موجود با هدف اشتغال، شناسایی و پیاده سازی می‌شود.
 
بنابراین، آموزش و توجه کافی به کارآفرینان، ترویج کارآفرینی، ابتکار و استقلال فردی، حمایت از مالکیت فکری و انجام فعالیت‌های گروهی در کنار حمایت‌های دولت و منابع مالی برای گسترش کارآفرینی ضرور است. نیروی انسانی آینده باید به چند توانمندی اساسی مجهز باشد: نوآوری و خلاقیت، کارآفرینی، انعطاف و وفق پذیری، سواد فناوری، پژوهشگری، آینده نگری و آینده پژوهی. همه این موارد عناصر سازنده نیروی کار آینده است.
 
رسانه باید در این راه گام‌های جدی و پویایی بردارد و خود در این مسیر پیشرو و الگو باشد. صاحبان رسانه‌ها برای رسیدن به این موج پیشرو باید پرداختن به این مقوله را در سیاست‌ها و برنامه‌های خود سامان دهی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->