کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) استراتژی شهر ۲۴ ساعته پاسخی به دنیای مدرن کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱ تیر) + آموزش چرا اپل هوش مصنوعی‌اش را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر عرضه نمی‌کند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۳۱ خرداد) + آموزش فیلم کامل میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان با حضور محمد فاضلی و سیدمحمد بهشتی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) راهکارهایی برای مراقبت از گوشی هوشمند در گرمای فصل تابستان مونولیت اسرارآمیز دوباره برگشت | پای بیگانگان وسط است یا هنرمندان؟ بسته الحاقی بازی «الدن رینگ» موفق‌ترین بسته‌ الحاقی تاریخ ویدئوگیم! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کارکرد رسانه در کارآفرینی

  • کد خبر: ۴۳۰۰۶
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کارکرد رسانه در کارآفرینی
ملیحه کرمانی
تأثیر کارآفرینی بر بستر‌های رسانه‌ای را باید یک ظرفیت جدید دانست. در صورتی که کارآفرینی در بدنه رسانه‌ها ترویج یابد و خود رسانه این ساختار و سیستم کارافرینی را پیاده کند، علاوه بر رشد و توسعه کیفی و کمی حوزه ارتباطی، تأثیر آن از دیدگاه رسانه‌ای در جامعه نیز رسوخ پیدا می‌کند و خودبه خود باعث افزایش روح کارافرینی در سطح جامعه می‌شود. رسانه‌ها با توجه به دسترسی سریع و گسترده به مخاطبان و توانایی گسترش اطلاعات و تغییر نگرش‌ها نقشی کلیدی در ترویج فرهنگ نوآفرینی و کارآفرینی دارند. شناخت ظرفیت ها، فرصت‌ها و زمینه‌های مساعد باید به نهادینه کردن کارآفرینی در بین عموم شهروندان مخصوصا جوانان و نوجوانان اهتمام ورزند. فرایند تغییر و تحول مستمر و پرشتاب، مهم‌ترین ویژگی عصر کنونی است و فرایند کارآفرینی و خلاقیت اساس و بسترساز تغییر و دگرگونی است. جهان امروز تحت تأثیر رسانه‌ها و فناوری‌های نوین ارتباطی است که باعث افزایش سطح بینش و آگاهی مردم می‌شود و بر همه فعالیت‌های اجتماعی از جمله کار و کارآفرینی اثرگذاشته است. کارآفرینی مانند یک موتور توسعه ملی است که در آن ایده‌های جدید و مناسب برای بهره برداری از فرصت‌ها و منابع موجود با هدف اشتغال، شناسایی و پیاده سازی می‌شود.
 
بنابراین، آموزش و توجه کافی به کارآفرینان، ترویج کارآفرینی، ابتکار و استقلال فردی، حمایت از مالکیت فکری و انجام فعالیت‌های گروهی در کنار حمایت‌های دولت و منابع مالی برای گسترش کارآفرینی ضرور است. نیروی انسانی آینده باید به چند توانمندی اساسی مجهز باشد: نوآوری و خلاقیت، کارآفرینی، انعطاف و وفق پذیری، سواد فناوری، پژوهشگری، آینده نگری و آینده پژوهی. همه این موارد عناصر سازنده نیروی کار آینده است.
 
رسانه باید در این راه گام‌های جدی و پویایی بردارد و خود در این مسیر پیشرو و الگو باشد. صاحبان رسانه‌ها برای رسیدن به این موج پیشرو باید پرداختن به این مقوله را در سیاست‌ها و برنامه‌های خود سامان دهی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->