قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بهترین و ارزان‌ترین تبلت برای دانش آموزان + جدول قیمت (شهریور ۹۹)

  • کد خبر: ۴۳۰۶۱
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
  • ۱۲
بهترین و ارزان‌ترین تبلت برای دانش آموزان + جدول قیمت (شهریور ۹۹)
قیمت و بررسی مشخصات بهترین و ارزان‌ترین تبلت‌های (لنوو، سامسونگ، هوآوی) در بازار ایران مناسب برای کلاس‌های آنلاین دانش آموزان، به تاریخ ۲۵ شهریور ۹۹ را در این خبر مشاهده کنید.
به گزارش شهرآرانیوز، اگر در خانه دانش‌آموزی دارید که قرار نیست در کلاس‌های حضوری مدرسه شرکت کند، این گزارش شما را برای خرید تبلت راهنمایی خواهد کرد تا بتوانید سراغ بهترین گزینه‌ها برای شرکت کردن فرزندتان در کلاس‌های مجازی اپلیکیشن شاد بروید. ارزان‌ترین تبلت‌هایی که می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد، حداقل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند، اما اگر بودجه کافی دارید، بهتر است سراغ تبلت‌های بهتر بروید که قیمتشان بین سه تا شش میلیون تومان است. چراکه مدل‌های ارزان‌قیمت قابلیت پشتیبانی از سیمکارت ندارند و صرفا از طریق Wifi به اینترنت وصل می‌شوند.
 

ارزان‌ترین تبلت‌های موجود در بازار

تبلت‌های دانش‌آموزی ۵۰۰ یا ۶۰۰ هزار تومانی را به کلی کنار بگذارید. ارزان‌ترین تبلت‌هایی که می‌توان در بازار پیدا کرد حداقل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارند و مدل‌های ارزان‌تر تقریبا هیچ‌کاری برایتان انجام نخواهند داد. حتی همین تبلت‌های یک و نیم میلیونی هم در اجرای برنامه‌ها عملکرد ضعیفی دارند. دوربینشان به شدت بی‌کیفیت است و صرفا تصاویری محو به نمایش می‌گذارد. با این حال اگر بودجه چندانی برای خرید تبلت ندارید، احتمالا این دو مدل تبلت لنوو بتوانند گزینه خوبی برایتان باشند. هرچند نباید انتظار چندانی از آن‌ها داشته باشید.
 

تبلت لنوو مدل Tab E7

بهترین تبلت‌ها برای کلاس‌های آنلاین دانش‌آموزانلنوو Tab E7 سیمکارت نمی‌خورد و صرفا از طریق Wifi به اینترنت وصل می‌شود
 
 
اگر بخواهید با کمترین بودجه سراغ خرید تبلت بروید، لنوو Tab E7 یکی از گزینه‌ها خواهد بود. این تبلت سیمکارت نمی‌خورد و صرفا از طریق Wifi به اینترنت وصل می‌شود. حافظه داخلی آن تنها حدود هشت گیگابایت است و با حافظه موقت یک گیگابایتی تقریبا هیچ برنامه سنگینی را نمی‌توان روی آن نصب و اجرا کرد. چه رسد به بازی‌ها. از این نظر می‌تواند گزینه خوبی برای دانش‌آموزانی باشد که تبلت را صرفا برای شرکت در کلاس‌های مجازی لازم دارند. این تبلت هفت اینچی است و کمی از گوشی‌های امروزی بزرگتر است. باطری آن هم تقریبا مثل گوشی‌های موبایل است و سه هزار میلی‌آمپر ظرفیت دارد. دوربین سلفی آن اصلا برقراری ارتباطات تصویری مناسب نیست. رزولوشن آن دو دهم مگاپیکسل است و کیفیت عکس‌هایش تقریبا مشابه گوشی‌های قدیمی است. با این حساب شاید گزینه خوبی برای شرکت در کلاس‌های غیرحضوری مدرسه نباشد.

قیمت: حدود یک میلیون و ۳۰۰ تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
 

تبلت لنوو مدل Tab M7

بهترین تبلت‌ها برای کلاس‌های آنلاین دانش‌آموزانمقدار حافظه موقت در تبلت Tab M7 تنها به یک گیگابایت می‌رسد؛ خجالت‌آور است
 
 
تبلت هفت اینچی لنوو مدل Tab M7 یکی دیگر از گزینه‌های ارزانقیمت برای خرید تبلت به حساب می‌آید. ابعاد تقریبا مشابه گوشی‌های موبایل امروزی و کمی بزرگ‌تر از آن‌ها است. این تبلت از سیمکارت پشتیبانی نمی‌کند و این یعنی نمی‌توان با آن مکالمه کرد، پیامک فرستاد یا به اینترنت سیمکارت متصل شد. تبلت Tab M7 صرفا از طریق Wifi به اینترنت متصل می‌شود. حافظه موقت آن یک گیگابایتی است و کار‌هایی که از یک گوشی موبایل انتظار دارید را نمی‌تواند انجام دهد. بازی اجرا نمی‌کند و ممکن است حتی برای اجرای اپلیکیشن شاد هم با وقفه روبرو شوید. حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است و برای یک تبلت کوچک با حداقل امکانات مناسب به نظر می‌رسد. این تبلت کمی سنگین‌تر از آن چیزی است که ظاهرش نشان می‌دهد. دوربین اصلی و سلفی آن هر دو رزولوشن دو مگاپیکسلی دارند و کیفیتشان تقریبا به اندازه دوربین وبکم لپتاپ است.

قیمت: حدود یک میلیون و ۶۰۰ تا دو میلیون تومان

پرفروش‌ترین تبلت‌های موجود در بازار

اگر بودجه کافی دارید و می‌توانید سراغ تبلت‌های گران‌تر بروید، توصیه می‌کنیم در این زمینه استراتژی اقتصادی را کنار بگذارید و حداقل برای تبلتی پول بدهید که ارزش خرید داشته باشد. پرفروش‌ترین تبلت‌های موجود در بازار، تبلت‌های Galaxy Tab A سامسونگ هستند که از نظر امکانات شرایط خیلی بهتری نسبت به تبلت‌های یک و نیم تا دو میلیونی لنوو دارند. در بین بهترین تبلت‌ها می‌توان دو مدل از تبلت‌های هوآوی هم مشاهده کرد. با بودجه سه تا شش میلیونی همچنان نباید انتظار خیلی زیادی از تبلت داشته باشید. با این بودجه می‌توان سراغ مدل‌های میان‌رده رفت و اگر بخواهید دست روی بهترین تبلت‌های موجود در بازار بگذارید، بودجه بیشتری لازم خواهید داشت.
 

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0

بهترین تبلت‌ها برای کلاس‌های آنلاین دانش‌آموزان
تبلت سامسونگ از سیمکارت پشتیبانی می‌کند و این یعنی می‌توانید با آن تماس بگیرید و مکالمه کنید
 
 
گلکسی Tab A با ابعاد هشت اینچی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تبلت به حساب می‌آید و این روز‌ها به عنوان پرفروش‌ترین تبلت موجود در بازار شناخته می‌شود. این مدل شاید کمی گرانقیمت باشد، ولی ارزش خرید دارد. تبلت سامسونگ از سیمکارت پشتیبانی می‌کند و این یعنی می‌توانید با آن تماس بگیرید و مکالمه کنید. همچنین امکان اتصال به اینترنت از طریق سیمکارت هم وجود دارد. حافظه موقت آن دو گیگابایتی است و نسبت به بقیه تبلت‌ها در این محدوده قیمت وضعیت بهتری دارد. به خصوص که حافظه داخلی آن به ۳۲ گیگابایت می‌رسد و می‌توان برای حافظه بیشتر از مموری جداگانه استفاده کرد. دوربین اصلی آن هشت مگاپیکسلی است و دوربین سلفی‌اش دو مگاپیکسل رزولوشن دارد. باتری پنج هزار میلی‌آمپری آن عمر زیادی دارد و حتی در صورت استفاده مداوم، بیشتر از یک روز شما را از شارژ کردن تبلت بی‌نیاز می‌کند.

قیمت: حدود سه میلیون و ۲۰۰ تا سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان


تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 10.1

بهترین تبلت‌ها برای کلاس‌های آنلاین دانش‌آموزان
حافظه‌موقت دو گیگابایتی در تبلت Galaxy Tab A 10.1 می‌تواند برنامه‌های کم‌حجم را بدون مشکل اجرا کند
 
 
مدل بزرگ‌تر تبلت‌های سامسونگ Galaxy Tab A 10 اینچی است. قیمت آن تقریبا ۱.۵ برابر مدل هشت اینچی است و امکانات بیشتری نسبت به آن دارد. برای مثال رزولوشن دوربین سلفی این تبلت پنج مگاپیکسل است و نسبت به بقیه تبلت‌ها در این محدوده قیمت، دوربین باکیفیتی دارد و برای برقراری ارتباط تصویری گزینه بهتری به نظر می‌رسد. دوربین اصلی آن هم هشت مگاپیکسلی است. ظرفیت باطری این تبلت شش هزار میلی‌آمپر است و تقریبا دو برابر گوشی‌های موبایل شارژ نگه می‌دارد. البته زمان شارژ شدن آن هم کمی طولانی است. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 10.1 سیمکارت نانو می‌خورد و قابلیت مکالمه و اتصال به اینترنت Data دارد و حتما لازم نیست از اینترنت Wifi استفاده کنید. حافظه موقت دو گیگابایتی آن می‌تواند برنامه‌های کم‌حجم را بدون مشکل اجرا کند، ولی در اجرای برنامه‌های سنگین به مشکل خواهید خورد. حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است و می‌توان برای ذخیره فایل‌های بیشتر روی تبلت از مموری‌کارت جداگانه استفاده کرد.

قیمت: حدود چهار میلیون و ۹۰۰ تا پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان


تبلت هوآوی مدل MediaPad M5 Lite 8

بهترین تبلت‌ها برای کلاس‌های آنلاین دانش‌آموزان
باتری تبلت هوآوی مدل MediaPad M5 Lite 8 پنج هزار میلی‌آمپر ظرفیت دارد
 
 
شش میلیون تومان شاید برای تبلت رقم زیادی به نظر برسد، ولی همچنان یکی از گزینه‌های موجود، تبلت هوآوی مدل MediaPad M5 Lite 8 است. این تبلت صفحه نمایش هشت اینچی دارد و ابعاد آن چندان بزرگ نیست. به عنوان نقطه قوت اصلی آن می‌توان به حافظه موقت سه گیگابایتی اشاره کرد که نسبت به بقیه تبلت‌های در این محدوده قیمت مناسب به نظر می‌رسد و می‌تواند اپلیکیشن‌ها را بدون مشکل روی آن اجرا کرد. این تبلت سیمکارت نانو می‌خورد و این یعنی می‌توان با آن مکالمه کرد و علاوه بر Wifi از طریق سیمکارت به اینترنت وصل شد. دوربین سلفی این تبلت هشت مگاپیکسلی است و نسبت به بقیه تبلت‌ها موقع ارتباط تصویری شرایط بهتری دارد. رزولوشن دوربین اصلی هم به ۱۳ مگاپیکسل می‌رسد. باتری تبلت هوآوی مدل MediaPad M5 Lite 8 پنج هزار میلی‌آمپر ظرفیت دارد و در صورت استفاده مداوم تقریبا دو روز یک بار باید آن را به شارژ بزنید.

قیمت: حدود شش میلیون تا شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان


تبلت لنوو مدل Tab M8

بهترین تبلت‌ها برای کلاس‌های آنلاین دانش‌آموزان
صفحه‌نمایش Tab M8 هشت اینچی است و در بین تبلت‌های کوچک جای بگیرد
 
 
یکی از ارزان‌ترین تبلت‌ها با قابلیت پشتیبانی از سیمکارت، تبلت لنوو مدل Tab M8 است که می‌توان با آن از طریق سیمکارت به اینترنت وصل شد. حافظه موقت این تبلت دو گیگابایتی است و در این بازه، عادی به نظر می‌رسد. این تبلت برای اجرای برنامه‌های سنگین به مشکل می‌خورد و به سختی می‌توان روی آن بازی پرحجم اجرا کرد، ولی برای برنامه‌های کم‌حجم مثل اپلیکیشن شاد عملکرد قابل قبولی دارد با این وجود موقع ارتباط تصویری ممکن است با وقفه روبرو شوید. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی آن در کنار مموری کارت فضای مناسبی برای ذخیره فیلم، عکس و نصب اپلیکیشن در اختیارتان می‌گذارد. صفحه نمایش آن هشت اینچی است و در بین تبلت‌های کوچک جای می‌گیرد. رزولوشن دوربین سلفی دو مگاپیکسل است و این یعنی موقع ارتباط تصویری، صرفا تصویری محو نمایش می‌دهد. دوربین اصلی آن پنج مگاپیکسل رزولوشن دارد و برای عکس گرفتن مناسب نیست. باطری آن پنج هزار میلی‌آمپر ظرفیت دارد و ۱۸ ساعت به طور مداوم برایتان کار می‌کند.

قیمت: سه میلیون تا سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان


تبلت هوآوی مدل MediaPad T3

بهترین تبلت‌ها برای کلاس‌های آنلاین دانش‌آموزان
 Mediapad T3 ارزان‌ترین تبلت هوآوی است
 
ارزان‌ترین تبلت هوآوی مدل Mediapad T3 است. این تبلت هشت اینچی است و در بین تبلت‌های کوچک جای می‌گیرد. حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است و نسبت به مدل‌های در این محدوده قیمت، حافظه کمی دارد. البته می‌توان از مموری‌کارت برای آن استفاده کرد. همچنین حافظه موقت دو گیگابایتی یکی دیگر از نقاط ضعف تبلت هوآوی مدل Mediapad T3 است. این تبلت سرعت بالایی در اجرای برنامه‌ها ندارد و به کلی باید دور بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پرحجم را خط بکشید. هرچند شاید در اجرای اپلیکیشن شاد هم چندان عملکرد خوبی را شاهد نباشید. دوربین سلفی آن دو مگاپیکسلی است و موقع ارتباطات آنلاین تصویر محوی از شما نمایش می‌دهد. رزولوشن دوربین اصلی آن هم به پنج مگاپیکسل می‌رسد. این تبلت سیمکارت نانو می‌خورد و قابلیت مکالمه دارد. این مورد شاید نقطه قوت اصلی آن باشد. چراکه در بقیه زمینه‌ها چندان قابل تعریف نیست. باتری آن چهار هزار و ۸۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و در صورت استفاده مداوم احتمالا هر شب باید آن را به شارژ بزنید.

قیمت: حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار تا سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
 
 
در پایان به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۲۵ شهریور  ۹۹ نگاهی بیندازیم
 

شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در حال حاضر یکی از برترین و قدرتمندترین شرکت‌های سازنده تبلت‌های هیبریدی در جهان است که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ که توسط خود این شرکت طراحی شده استفاده می‌کند. تبلت‌های این شرکت در حال حاضر از قیمت بسیار بالایی در یازار ایران برخوردار هستند و همین موضوع خرید آن‌ها را به قشری خاص در جامعه محدود کرده است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
25.280.000 Microsoft Surface Pro 3-Core i7-8GB-256GB
44.910.000 Microsoft Surface Pro X
38.920.000 Microsoft Surface Pro 6-Core i7-16GB-1T Intel
21.080.000 Microsoft Surface Pro 2017 - i7-8G-256G
19.230.000 Microsoft Surface Pro 6 Core i5 8GB 256GB
29.050.000 Microsoft Surface Pro 6-Core i7-16GB-512GB
18.590.000 Microsoft Surface Pro 6 Core i5 8GB 256GB Tablet with Keyboard-12.3inch
8.520.000 Microsoft Surface Pro 4-Core m3-4GB-128GB

 

شرکت لنوو

تبلت‌های لنوو مانند دیگر تولیدات این شرکت از کیفیت بالا و قیمت ارزانی برخوردار هستند. سری Tab این شرکت با مدل‌های مختلف از محبوب‌ترین تبلت‌های حال حاضر بازار ایران و جهان هستند. همچنین سری Yoga Book نیز از تولیدات با کیفیت این شرکت است که با قیمت بالاتر، در دسته تبلت‌های بالارده قرار می‌گیرد که برخی از آن‌ها از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول

19.740.000

LENOVO Yoga Book with Windows-64GB
2.000.000 LENOVO Tab 4 10 TB-X304X -4G
1.620.000 LENOVO Tab E7 TB-7104F 8GB Tablet
2.980.000 LENOVO TAB 4 7-TB-7504X-16GB-LTE
3.120.000 LENOVO Tab 4 8 -TB-8504X-16GB-4G
4.210.000 LENOVO Tab 7 Essential TB-7304N-16GB-4G
2.950.000 LENOVO Tab3 8 Plus-TB-8703X-3G-LTE
18.730.000 LENOVO Yoga Book with Windows-64GB

 

شرکت سامسونگ

تبلت‌های شرکت سامسونگ همواره جزو پرفروش‌ترین تبلت‌های موجود در بازار است و به نوعی باید گفت بازار ایران یکی از پرفروش‌ترین بازارهای تبلت برای شرکت سامسونگ است. تبلت‌های سامسونگ از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند و همین موضوع آن‌ها را پرطرفدار کرده است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
12.100.000 Samsung Galaxy Book 10.6 LTE-128GB-SM-W627
11.400.000 Samsung Galaxy Tab S3 9.7- SM-T820-Wi-Fi
12.650.000 Samsung Galaxy Tab S6 - 4G - LTE -SM-T865
3.600.000 Samsung Galaxy Tab A 2016 With S Pen
5.940.000 Samsung Galaxy Tab S2 -9.7,- LTE-SM-T819
3.960.000 Samsung Galaxy Tab A 10.1 2019 32 GB Wifi T510 Tablet
6.270.000 Samsung Galaxy Tab A 8.0 LTE with S Pen 16GB Tablet
13.330.000 Samsung Galaxy Tab S4 10.5-SM-T835 - LTE-4G
5.900.000 Samsung Tab A with S Pen-SM-P355-4G-8 inch
5.100.000 Samsung Galaxy Tab 3 8.0-16GB

 

شرکت ایسوس

شرکت ایسوس در کنار تولید محصولات و تجهیزات مختلف رایانه‌ای در زمینه ساخت تبلت نیز فعالیت دارد، این شرکت در این بخش به خوبی عمل کرده و مدل‌های جذاب و باکیفیتی را به بازار ارائه داده است. در حال حاضر مدل‌های سری زن‌پد ایسوس در بازار ایران یافت می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد اما استقبال کاربران از این تبلت‌ها هرگز با سایر شرکت‌های سازنده تبلت قابل مقایسه نبوده و به نوعی تبلت‌های این شرکت فروش پایینی در ایران دارد؛ لازم به ذکر است که به دلیل تمرکز فعلی ایسوس روی ساخت لپ تاپ، در حال حال حاضر مدل‌ تبلت‌های این شرکت بسیار کم است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
5.200.000 Asus Transformer Mini T103HA-128 GB
26.180.000 Asus Z380KNL-16GB- ZenPad 8
4.200.000 Asus Transformer 3 Pro T303UA-Core i7-8GB-256
5.310.000 Asus ZenPad 3 8.0 Z581KL
11.210.000 ASUS Transformer Book T300FA 1TB+64GB SSD With Dock
2.980.000 Asus Zenpad 10 Z301ML -16GB-LTE

 

شرکت اپل

در حالی که اکثر تبلت‌های بازار به سیستم‌عامل اندروید مجهز هستند، اپل در محصولات خود از سیستم‌عامل اختصاصی iOS استفاده می‌کند که مزایا و معایبی نسبت به اندروید یا ویندوز ۱۰ مورد استفاده در مدل‌های سرفیس مایکروسافت دارد و به همین دلیل است که معمولا تبلت‌های اپل، مشتریان خاص خود را دارد. علاوه بر این تبلت‎‌های این شرکت به دلیل دارا بودن قابلیت نصب کیبورد و استفاده از پردازنده‌های قدرتمند، می‌توانند جای یک لپ تاپ را برای کاربران بگیرند.

به طور کلی اپل در ایران محبوبیت بسیار بالایی دارد و تبلت‌های عرضه شده از سوی این شرکت نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما به دلیل قیمت بسیار بالای محصولات این شرکت، کمتر کسی توان خرید آن‌ها را دارد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

 

قیمت نام محصول
37.210.000 Apple iPad Pro 11 2 - 2020
36.920.000 Apple iPad Pro 11 inch 2020 Wifi 128GB Tablet
13.650.000 iPad Air 2019 Wifi 64GB 10.5 inch Tablet
45.280.000 Apple iPad Pro 2018 12.9 inch 4G Tablet 1TB
12.130.000 Apple iPad 10.2 inch 7th Gen 2019 Wi-Fi 128GB Tablet
45.530.000 Apple iPad Pro 12.9 inch 2020 Wifi 1TB Tablet
10.200.000 Apple iPad Mini 5 2019 9.7 inch WiFi Tablet 64GB
24.100.000 Apple iPad Pro 12.9 - 2018-4G-64GB
29.250.000 Apple iPad Pro 12.9 - 2018-4G-512GB
11.550.000 Apple iPad 9.7 2018 -4G/LTE-32GB

 

شرکت ایسر

ایسر مدل‌های زیادی در بخش تبلت‌های خود تولید می‌کند، اما در حال حاضر تنها دو مدل  وان ۱۰ و اسپایر سویچ در بازار یافت می‌شود و خریدارانی که مشتری محصولات ایسر هستند، فعلا حق انتخاب زیادی ندارند، لازم به ذکر است که قیمت پایین محصولات این شرکت باعث فروش نسبتا مناسب آن در بازار داخلی شده است. به انتخاب در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
62.500.000 Acer One 10 S1003-133L 64GB

 

شرکت هوآوی

هوآوی علی‌رغم تولیدات گسترده در حوزه تلفن همراه، در بازار تبلت به شکلی که باید حضور ندارد، به خصوص در بازار ایران تبلت‌های محدودی از هوآوی یافت می‌شود که شاید برای طرفداران این برند خوشایند نباشد. تبلت‌های فعلی هوآوی جزو تولیدات میان‌رده این شرکت محسوب می‌شوند و قیمت مناسبی دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
3.620.000 Huawei MediaPad T3 10-32GB
3.500.000 HUAWEI MediaPad T3 8.0
15.800.000 HUAWEI MatePad Pro

 

برند‌های ایرانی

هر ایرانی با خرید محصولات ساخت کشور می‌تواند تاثیر فراوانی در رشد صنعت ایران داشته باشد. در حال حاضر تبلت‌های نارتب، ایکس‌ویژن و جی‌ال‌ایکس با امکاناتی مناسب و قیمتی رقابتی در بازار ایران به‌فروش می‌رسند و با داشتن همین دو ویژگی، خریداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. در سال‌های اخیر تبلت‌های ایرانی به کیفیت نسبتا خوبی در مقایسه با تبلت‌های هم رده خود دست پیدا کرده‌اند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های ایرانی بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
950.000 Nartab NT741 -16GB
2.200.000 Nartab NT742 -16GB
1.980.000 Nartab NT821
4.100.000 X.VISION X70 - XZ7080LC
1.000.000 Glx SAINA-8GB

منبع: YJC/فرارو


بیشتر بخوانید:

 

راهنمای استفاده از نرم افزار شاد برای معلمان و دانش‌آموزان + فیلم و تصاویر

 

بهترین گوشی موبایل ارزان‌قیمت تا ۴ میلیون تومان (شهریور ۹۹) + لیست قیمت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
17
دل نویسنده خیلی خوشه،نفسش از جای گرم بیرون میاد یا در امدی بالای ۲۰میلیون در ماه داره،اخه مومن کدوم گارگر یا کاسب جزئ الان داره ۳یا چهار تومن پول تبلتی که اونم میفرمایید به درد نمیخوره وضعیفه بخره،چه برسه قیمتی بالاتر،الان میبینم پدرانی که واسه همون تبلت ۵۰۰تومانی که به قول شما پول دور ریختن،خجالت زده شدن،لعنت براین حکومت ودولت بی عرضه
علی
United States of America
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
2
19
ما نه پول ۱۸۰۰داریم برای تبلت خریدن و نه بچه به مدرسه می فرستیم گیر آوردید مردمو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
2
14
برای من دانش آموز خیلی گرونه
مانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
13
عجب زمونه ای شده حالا دیگه خرج درس خوندن انقدر زیاد شده بدون تبلت نمیشه درس خوند. ‌الان ۴ ساله به دخترم قول تبلت دادم هی میندازم عقب تر و میگم سال دیگه. مرتب گرونتر میشه .... خدایا مردم که کاری از دستشون بر نمیاد از ترس جونشون . تو خودت یه کاری بکن ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
1
13
واقعا هم نفسش از جای گرم درمیاد،متاسفانه الان وتواین گرونی ما شرمنده بچه هامون هستیم،اینقدسخته میگذره که از زندگی سیرمیشیم،دلت خوشه
ملیکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
1
11
یدونه گوشی پدرم داره اونم میره سرکار بعد چند روز میاد من نمیتونم درس هام نگاه کنم
کریم آقا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
6
فکر کنم قیمتهآ را باید بروزترین میکردید.
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
4
و اگر کودکی به دلیل عدم تمکن مالی والدین از درس خوندن بازموند، باید منتظر روزهایی باشیم که آتش عقده ی زندگی از دست رفته ش،همه مون رو بسوزونه
زهرا امیر بیگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
5
من میخوام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
1
علکیییییییییییییی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
1
خیلی قیمتش زیاده
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
1
میشه واس من ی تبلت دانش آموزی پست کنین من اصلا پول ندارم تبلت دانش آموزی بخرم اگ میخواستین برام پست کنین تا ادرس‌ بفرستم میشه کمک کنید من پول واس‌ تبلت دانش آموزی بخرم ندارم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->