ادامه حراج سکه از هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) آغاز فروش برخی محصولات سایپا از فردا چهارشنبه+ جدول (۳ مرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل (۲ مرداد ۱۴۰۳) کدام استان‌های کشور بیشترین مصرف برق را دارند؟ | خراسان‌رضوی جزو پرمصرف‌ها تولید خودرو‌های دوگانه‌سوز در ایران متوقف شد ضرر بیشتر واحد‌های صنفی تلفن همراه مشهد به دلیل طولانی شدن و عدم تخصیص ارز ملانصرالدین و بوق اختلاس! افزایش قیمت سکه تمام در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) پایان سبز بورس پس از ۳ روز منفی | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۲ مرداد ۱۴۰۳) جزئیات دریافت ارز اربعین اعلام شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) ریزش تا ۹۵ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی امروز (۲ مرداد ۱۴۰۳) مدیران‌خودرو: با مجوز گران کردیم | مابه‌التفاوت را اقساطی بپردازید قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲ مرداد ۱۴۰۳) | افت ۱ تا ۹ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی معاملات غیر ریالی در بازار مسکن جریمه در پی دارد ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ افت دلار بازار آزاد به ۵۷ هزار تومان | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۲ مرداد ۱۴۰۳) وظیفه مهم هواداری از زائران و مجاوران صفر تا صد دهک‌بندی | دهک بندی خانوار‌ها براساس داده‌های ثبتی آن‌ها تا شهریور به روزرسانی می‌شود تعرفه جدید واردات موبایل اعلام شد | واردات آیفون ۱۴ ممنوع است گیلاس ۲۰ هزار تومان گرانتر شد | قیمت امروز میوه در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است
سرخط خبرها

پرداخت وام ودیعه مسکن سرعت می‌گیرد

  • کد خبر: ۴۳۲۳۸
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
پرداخت وام ودیعه مسکن سرعت می‌گیرد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: با توجه به اینکه مشکل نرم افزاری بانک‌ها حل شده است امیدواریم از این به بعد پرداخت‌های تسهیلات اجاره مسکن، تسریع شود.

به گزارش شهرآرانیوز، شهرزاد دانشمندی افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا حدود یک ماه پیش ابلاغ، اما سامانه قابل نام نویسی برای این تسهیلات از حدود دو هفته پیش به بانک‌ها وصل شد.

 

وی ادامه داد: راهکار‌هایی برای بازپرداخت اقساط دیده شده که یکی از آن‌ها این است که سود تسهیلات در هر ماه و اصل تسهیلات در آخر دوره گرفته شود و اساساً چنین سیستمی در نرم افزار بانک‌ها تعریف نشده است بنابراین تا زمانی که این نرم افزار تعریف و پیاده سازی شود در پذیرش متقاضی تأخیر می‌شود بنابراین بدیهی است که پرداخت تسهیلات به کندی انجام شود.

 

دانشمندی افزود: بر اساس آمارها، این نرم افزار در ۱۳ بانک از ۱۵ بانک نصب شده است و از حدود ۱۸ هزار نفری که تا کنون در بانک‌ها پذیرش شده حدود ۱۰ هزار و ۲۷۰ نفر تسهیلات را گرفته اند و از آنجا که مشکل نرم افزاری بانک‌ها حل شد امیدواریم از این به بعد پرداخت‌ها تسریع شود.

 

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات و دستورالعمل‌های مربوط، بانک‌ها موظف هستند همه مدارکی را که متقاضی در سامانه ثبت کرده است بررسی کنند و اگر خلاف است، بازگشت دهند.

 

دانشمندی افزود: متأسفانه مواردی دیده شده است که اشخاصی در سامانه به بانک‌ها معرفی شدند که دارای تسهیلات مسکن یا جعاله هستند یعنی سند ملکی و خانه دارند و با این حال می‌خواهند ودیعه اجاره مسکن را هم بگیرند.

 

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: تا کنون ۱۲۲ هزار نفر به بانک‌ها معرفی شدند با توجه به اینکه بانک‌های بیشتری پذیرش را شروع کرده اند، از این به بعد، روند سریع‌تر خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: گواهی‌های کسر از حقوق و گواهی کسر از مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از جمله وثایق است و مستأجران کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد به اجاره نامه نیازی ندارند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->