وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

آوازخوانی سالار عقیلی بر بالین پدرش در بیمارستان، واکنش های مثبتی را به‌دنبال داشت

  • کد خبر: ۴۳۵۵۱
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
آوازخوانی سالار عقیلی بر بالین پدرش در بیمارستان، واکنش های مثبتی را به‌دنبال داشت
سالار عقیلی دوباره دارد می‌خواند، اما نه با آن لحن پرطمطراق روی سن و موقع کنسرت‌ها، بلکه با لحن غریبانه‌ای که فرزندی توجه پدرش را می‌خواهد و او را طلب و صدا می‌کند.
محبوبه عظیم‌زاده | شهرآرانیوز - سالار عقیلی دوباره دارد می‌خواند، اما نه با آن لحن پرطمطراق روی سن و موقع کنسرت‌ها، بلکه با لحن غریبانه‌ای که فرزندی توجه پدرش را می‌خواهد و او را طلب و صدا می‌کند: «به‌عشق شما اومدم. بابا، سالارم. اومدم بابا.» و بعد همان‌طور که دست‌های پدرش را در دست گرفته است و نوازش می‌کند، برایش آواز سر می‌دهد که: «دل‌تنگ دیدارم، بغض شب تارم، من هرچه دارم از تو دارم» و از آشفتگی‌ای می‌گوید که نبود حضور او برایش رقم زده است: «برگرد و بیا، آشفته مگذارم، دوری و بی‌تو بی‌قرارم.» پست سالار عقیلی باعث شد تا چهره‌های سرشناس و مخاطبان زیادی برای پدرش طلب سلامتی کنند. «مردم عزیز و مهربان ایران، سالیان سال است که در کنار شما هستم و برایتان می‌خوانم. برای پدرم دعا کنید. پدر و مادر نعماتی هستند که هرگز تکرار نمی‌شوند.»
 
این‌ها صحبت‌های سالار عقیلی است که خطاب به مردم در کپشن آخرین پست اینستاگرام خود بیان کرده و از مردم خواسته است برای سلامتی و برگشت به زندگی پدرش دعا کنند. پدری که حالا بی‌خبر از عالم مادی و متعلقاتش روی تخت بیمارستان قرار گرفته و در کماست. انگار تفاوتی ندارد آدم چند ساله باشد، چه حرفه‌ای داشته باشد و معروف باشد یا نباشد، همیشه در مقابل پدر و مادرش، می‌شود همان فرزندی که تمنای یک لحظه نگاه بیشتر آن‌ها را دارد و مشتاق است برای تماشای خنده و شوق زندگی آن‌ها. فاطمه‌گودرزی، تهمینه‌میلانی، فریبا‌کوثری، بابک‌جهانبخش و... از کسانی بودند که زیر پست سالار‌عقیلی نظر گذاشتند، آرزو‌های خوب کردند و دعا‌های بسیار.

سالار عقیلی را به‌یقین با آهنگ‌های ملی و میهنی‌اش به‌یاد می‌آورید و آنجا که صدایش را در گلو می‌اندازد و با قاطعیت از ایران می‌خواند و وطن و شکوه پابرجای آن. او همچنین جزو خوانندگانی است که در تیتراژخوانی هم ید طولایی دارد و تیتراژ سریال‌های حانیه، معمای شاه، چرخ‌وفلک، برادرجان و فیلم سرو‌زیر آب را هم در کارنامه خود دارد. او ترانه رسمی تیم‌ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ را هم اجرا کرده است.
 
پیش از این هم، موفق شده است جایزه مردمی بهترین خواننده در برنامه ۳ ستاره در سال ۹۵، تندیس حافظ بهترین ترانه در همین سال و جایزه بهترین خواننده را در جشنواره مرشدان برتر در سال ۱۳۹۴ از آن خود کند. با این حال، او چندان از حاشیه هم دور نمانده است که ۲ مرتبه آن حسابی او را بر سر زبان‌ها انداخت و باعث شد تا مدت‌ها نقل محافل باشد. یک مرتبه به‌علت حضور در یکی از برنامه‌های آن‌ور آبی که بعد از حضور، عکس‌هایش به‌سرعت در فضای مجازی دست‌به‌دست شد و مرتبه‌ای دیگر به‌علت حاشیه‌ای که در یکی از کنسرت‌هایش رخ داد که گویا یک نفر حرکات موزون انجام داده بود.
 
اتفاقی که البته خودش در مصاحبه‌های بعد، آن را خلاف واقع دانست و تکذیب کرد. او اوایل مردادماه بود که در روز‌های کرونایی تجربه متفاوتی را از برگزاری یک کنسرت تجربه کرد، عقیلی بعد از حضور بیست‌وچندساله‌اش روی سن تالار وحدت، کنسرتی را به‌صورت آنلاین برگزار کرد و حالا بعد از حدود ۲ ماه دوباره زد زیر آواز، آوازخواندنی که سوزش از همیشه بیشتر بود و در بیمارستان و بر بالین پدرش، اما با این حال صدایش به گوش همگان رسید و چه خوب که رسید. چون کلی دعا و آرزوی خوب برای سلامتی پدرش هدیه شد و البته حتما برای تمام پدران خوب این سرزمین.
 
 
تعداد بازدید : 1372
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->