نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

شهرخودرو در جست‌و‌جوی گل مقابل پاختاکور!

  • کد خبر: ۴۴۱۹۰
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
شهرخودرو در جست‌و‌جوی گل مقابل پاختاکور!
رسیدن به دروازه پاختاکور، سقف انتظار هواداران از آخرین بازی شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا
به گزارش شهرآرانیوز؛ حالا فقط ۹۰ دقیقه تا پایان رؤیای آسیایی باقی مانده است. انگار همین دیروز بود که جشن آسیایی عنابی‌ها گوش شهر را پُر کرده بود. شهرخودرو در‌حالی امروز از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الجنوب باشگاه الوکره قطر مقابل پاختاکور ازبکستان به میدان خواهد رفت که این آخرین بازی آسیایی نماینده مشهد محسوب می‌شود. شاگردان مهدی رحمتی که پیش‌از‌این با ثبت ۴ شکست و یک تساوی به کار خود در آسیا پایان دادند، حالا فقط و فقط برای اعاده‌حیثیت از فوتبال مشهد به جدال با تاشکندی‌ها خواهند رفت؛ جدالی که می‌تواند با یک برد خوب، تلخی ناکامی‌های چند‌وقت‌اخیر شهرخودرو را به کام هواداران شیرین کند و انگیزه‌ای باشد برای ادامه کار عنابی‌های پوست‌انداخته در لیگ برتر بیستم.


جبران یک شکست

شهرخودرو در بازی رفت مقابل پاختاکور در تاشکند تن به سنگین‌ترین شکستش در این دوره از رقابت‌ها داده است. شکست ۳‌بر ۰ در تاشکند اگرچه سنگین بود، اما یقینا درس‌های زیادی برای مشهدی‌ها داشت. حالا عنابی‌ها برای جبران آن شکست و البته جبران ناکامی در ۱۰ دیدار اخیرشان در لیگ و آسیا به هر ۳ امتیاز این دیدار فکر می‌کنند. آن‌ها اگرچه مقابل شباب در ۲ دیدار شکست خوردند و در تقابل با نصف الهلال هم طعم پیروزی را نچشیدند، اما از دوران حضورشان در قطر روز به‌روز بهتر شدند و امید می‌رود در بازی امشب بتوانند در نقطه اوج عملکردی‌شان قرار بگیرند و پاختاکور را زمین‌گیر کنند.
 
البته این اتفاق با توجه به آنکه تیم ازبکی برای صعود به هر ۳‌امتیاز این بازی نیازمند است، چندان کار ساده‌‎ای نیست. پاختاکور با ۸ امتیاز، بالاتر از شباب الاهلی هفت‌امتیازی در مکان دوم جدول است و اگر نتواند از پسِ شهرخورو بر‌بیاید، به احتمال فراوان شباب با برتری مقابل الهلال کرونا‌زده به دور بعد صعود خواهد کرد. همین مسئله جدال امشب را برای جبران شکست‌های اخیر تیم رحمتی سخت‌تر کرده است.


نوازی: پاختاکور، اروپایی بازی می‌کند

مربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پاختاکور گفت: امیدوارم امروز علاوه بر ارائه یک بازی خوب، مسابقات را با برد تمام کنیم. محمد نوازی اظهار کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و امروز بازی سختی مقابل پاختاکور داریم. این تیم معمولا در بازی‌های آسیایی حضور دارد و از تجربه خوبی در این مسابقات برخوردار است. وی افزود: ما بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم و طبق برنامه پیش می‌رویم. وضعیت تیم خوب است؛ البته، چون فاصله بازی‌ها خیلی کم است، اما در این یکی‌دو روز تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا بازیکنان را آماده کنیم.
 
مربی تیم فوتبال شهرخودرو با اشاره به عملکرد بازیکنان این تیم گفت: در ۳ بازی گذشته بازیکنان ما خیلی تلاش کردند. با این داشته‌ها و بضاعتی که داشتیم، آن‌ها خیلی زحمت کشیدند. نوازی درباره تجربه حضور در این بازی‌ها عنوان کرد: همه بازی‌های شهرخودرو برای ما یک تجربه بود. آن‌ها نشئت‌گرفته از فوتبال اروپا بازی می‌کنند؛ ولی من امیدوارم امروز یک بازی ایده‌آل را به نمایش بگذاریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->