ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

«مدرسه‌ بازتاب»، رسانه‌ای مجازی و مستقل برای آموزش

  • کد خبر: ۴۴۲۱۱
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
«مدرسه‌ بازتاب»، رسانه‌ای مجازی و مستقل برای آموزش
اگر اهل استفاده از مطالب سایت‌های آموزشی مناسب برای کودکان و نوجوانان باشید، سایت «مدرسه‌ بازتاب» یکی از این جا‌های خوب است که توسط انجمنی متشکل از دانش آموزان، والدین و معلّمان راه اندازی شده است.
ترمه خرقانی | شهرآرانیوز - مدرسه‌ بازتاب رسانه‌ای مجازی و مستقل است و با هدف اندیشیدن درباره‌ مدرسه و کمک به دانش آموزان، والدین و معلّمان شکل گرفته است.
 
ایده راه اندازی مدرسه‌ بازتاب، از دل روز‌ها تدریس در مدارس مختلف شکل گرفته است، ایده‌ای که حاصل تجربه اندوزی معلّمان در مدارس و نتیجه‌ی تعامل مستقیم با دانش آموزان و والدین است. به عقیده‌ی مدرسه‌ی بازتاب آموزش برای همه‌ی کودکان و دانش آموزان، ممکن و مقدور است؛ بنابراین مدیران سایت تمام نیرو و تلاش خود را در این راستا به کار بسته اند و مهم‌ترین هدفشان، آموزش عمومی در مدارس ایران و نیز تلاش در جهت ارتقا و بهبود کیفیت آموزش است. اگر سری به این سایت مفید آموزشی بزنید خواهید دید به راحتی می‌توانید در محیط وب به مشاهده‌ی طرح درس‌های خلّاق و متنوّع بپردازید. همچنین در قسمت مربوط به دانش آموزان به مطالعه‌ی تجربیات دیگر دانش آموزان در مدرسه و اتّفاقات آموزنده‌ای که برای آن‌ها افتاده است بپردازید.
 
درضمن در این سایت امکانی فراهم شده است که شما دانش آموزان و معلّمان توانمندتان می‌توانید در صورت علاقه مندی، نوشته‌های خودتان را برای مدیران سایت بفرستید تا در بخش «تجربه نگاری دانش آموزی» و قسمت مربوط به معلّمان، با اسم خودتان (در صورت تمایل) انتشار یابد. یادتان باشد که مهم‌ترین نکته‌ای که در تجربه نگاری هایتان باید رعایت کنید، این است که متن شما باید انعکاس دهنده‌ی زاویه‌ی دید خود شما از مدرسه و وقایع آن باشد.
 
در مدرسه‌ی بازتاب تلاش کرده اند با امکانات و توانایی‌های موجود، محتوا‌ها و روش‌های جایگزین را به صورت رایگان در اختیار شما علاقه‌مندان علم و دانش قرار دهند و به این ترتیب، در راستای تسهیلِ رشد وتوانمندسازی کودکان دانش آموز گام بردارند، زیرا معلّمان و فعّالان حوزه‌ی کودک در مدرسه‌ی بازتاب بر این باورند که هر یک از کودکان نیاز ویژه‌ای دارند و درنتیجه، شیوه‌ی آموزش برای تمام کودکان یکسان و به یک طریق نخواهد بود.
 
همچنین در مدرسه‌ی بازتاب تلاش شده است با گردآوری داده‌هایی متناسب با گروه‌های سنی مختلف، پاسخ گوی نیاز‌های متنوّع گروه‌های متفاوت دانش آموزان و معلّمان باشند. همچنین معرّفی و تولید دانش نظری، فرم و محتوای آموزش و نیز نقد و بررسی آرا از دیگر برنامه‌های این سایت است.
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->