بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

پاداش ۱۰ میلیونی سردار برای والیبالی‌ها | آزمون: در کنار والیبال هستم، چون می‌خواهم کمک کنم

  • کد خبر: ۴۴۴۶۲
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
پاداش ۱۰ میلیونی سردار برای والیبالی‌ها | آزمون: در کنار والیبال هستم، چون می‌خواهم کمک کنم
خلیل آزمون، رئیس هیئت والیبال گنبد، می‌گوید: من نه ریاست می‌خواهم و نه از والیبال سود و منفعتی دارم، من آمدم فقط کمک کنم آن هم بدون هیچ چشمداشتی. من افکار دیگری در ورزش دارم و آن هم در کنار سردار بودن است که این بزرگ‌ترین پست و مقام برای من است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سردار آزمون فوتبالیست خوب کشورمان به همراه پدرش خلیل آزمون که ریاست هیئت والیبال گنبد را برعهده دارد به وعده خود عمل کردند و برای پیروزی تیم والیبال شهرداری گنبد مقابل فولاد سپاهان پاداش ۱۰ میلیونی را به بازیکنان اهدا کردند.
خلیل آزمون پس از پیروزی گنبدی‌ها گفت: بر خود لازم می‌دانم این پیروزی غرور انگیز بر تیم خوب و پر مدعی سپاهان را به همه والیبال دوستان گنبدی تبریک بگویم. پیروزی به این راحتی به دست نمی‌آید بلکه با درایت کادر فنی خصوصا افراد خبره در کنار والیبال این امر میسر خواهد بود و میسر هم شد.
او که هواداران گنبدی را مخاطب خود قرار داده در ادامه می‌گوید: والیبال دوستان عزیز، بر خود لازم دانستم با سه باخت متوالی که تیم گنبد به دست آورد برای ایجاد روحیه و انگیزه در بچه‌ها به کمک تیم بیابم. من که مسئولیت والیبال شهرستان را به عهده دارم وظیفه من حمایت از والیبال شهرم است، همچنان که چندین سال است در قامت مربیگری در شهرم خدمت کردم. همیشه سعی کردم مخلصانه به شهرم کمک کنم این امر از قدیم برای ما و در ذهن ما رشد کرده که شهرمان را سربلند بکنیم. حتی بدون هیچ چشمداشتی، حتی شده از زندگی مان در عرصه اداری گذشتیم. فقط و فقط اینکه شهر خودمان را سربلند کنیم. بودند و آمدند و خواهند آمد افرادی که فقط برای منفعت خودشان و به خاطر سودشان در کنار تیم حضور داشته باشند
آزمون معتقد است که وجود افراد دل‌سوز در گنبد می‌تواند به رشد والیبال این خطه کمک کند و می‌گوید: والیبال گنبد موقعی خراب شد که یک سری افراد از بیرون گنبد به این شهر رخنه کردند. اهالی گنبد و حومه و ترکمن صحرا عاشق والیبال بودند. وظیفه خودم بود که برای کمک به والیبال شهرم این مسئولیت را قبول کنم. چندین سال برای ما آرزو بود که تیم والیبال بودجه‌ای داشته باشد و به لطف خداوند، شهرداری و شهردار محترم این آرزو رنگ واقعیت گرفت. پس بیاییم این نعمت را خوب پاس بداریم. والیبال شهرمان را زنده کنیم. آرزوی من از قدیم کمک مسئولان به والیبال گنبد بود که به‌ندرت اتفاق می‌افتاد، ولی الان که اتفاق افتاده باید آن را پاس بداریم. حالا با گذشت زمان همه چیز تغییر کرد همان آرزو را ما خودمان هم می‌توانیم ایجاد کنیم. این دنیای فانی ارزشی ندارد آقایان بیایید دست به دست هم دهیم برای خودمان و دل هواداران هم که شده برای ورزش گنبد تلاش کنیم. دسته‌بندی و جناح‌بندی هیچ وقت پایدار نبود و نخواهد بود مهم شادی دل مردم که بزرگ‌ترین نعمت است پس بیایید ریا کاری و حیله‌گری را کنار بگذاریم. والیبال گنبد و ورزش شهرمان و ترکمن صحرا را زنده کنیم. بیاییم مخلصانه به والیبال و ورزشمان کمک کنیم تا این جوان‌ها با دل‌گرمی به زندگی ورزشی خود برسند. وظیفه من بود همچنان که ۸ سال زمانی که بای محمد دوجی بود خودم پیشقدم شدم به کمک او آمدم و با کنار گذاشتن کدورت‌ها کنار او ایستادم و با تمام توان در خدمتش بودم. موقعی که رامین بابایی و احد ارمشی‌ها و همین جزیده‌ها بودند تا آخر کنارشان بودم چه فنی و چه مادی.
او در ادامه می‌گوید: در آینده نیز افرادی خواهند آمد همان طوری که آزمون‌ها و دوجی‌ها و بابایی‌ها و ارمشی‌ها آمدند و رفتند. افراد دیگری به مجموعه والیبال خواهند آمد. پس وظیفه خودم می‌دانم هر کمکی از دستم بر بیاید برای والیبال شهر دریغ نکنم. لازم بود من و سردار پس از سه باخت در کنار بچه‌ها باشیم و به یک طریقی روحیه بدهیم. ما هر چه در توانمان باشد در خدمت شهرمان هستیم. از اقایان محترم و کسانی که کنار تیم و یا بیرون گود هستند تقاضا داریم دست از دو دستگی برداریم، دنیا ارزش آن را ندارد. من نه ریاست می‌خواهم و نه از والیبال سود و منفعتی دارم من آمدم فقط کمک کنم آن هم بدون هیچ چشمداشتی. چندین سال پیش از خیر پست و مقام، سرمربی و یا مدیرعامل شدن گذشتم. من افکار دیگری در ورزش دارم و آن هم در کنار سردار بودن است که این بزرگترین پست و مقام برای من است. در کنار والیبال هستم، چون می‌خواهم کمک کنم، زیرا سختی‌هایی که کشیدیم و بدبختی‌هایی که دیدیم دوست ندارم این مسائل به نسل‌های بعدی منتقل شوند. هدف من فقط همین است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->