نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اسماعیل نجاتیان: در تیم کشتی استقلال تهران به چیزی کمتر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم

  • کد خبر: ۴۴۶۵۰
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
اسماعیل نجاتیان: در تیم کشتی استقلال تهران به چیزی کمتر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم
مرد ۹۷ کیلوگرمی کشتی آزاد که هر وقت روی تشک مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر می‌رود، یکی از بخت‌های اصلی کسب مدال است، بعد از یک سال عجیب‌و‌غریب در #تا_ثبت_جهانی_توس روانه تهران شده تا برای استقلال کشتی بگیرد.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ اسماعیل نجاتیان بعد از اعلام نام تیم‌های حاضر در لیگ برتر و غیبت نماینده مشهد در این مسابقات، حالا تنها مشهدی است که پایش به دایره طلایی لیگ برتر کشتی باز می‌شود. غیبت تیمی از مشهد در این پیکار‌ها و فقر پرورش کشتی‌گیران خراسانی در کلاس لیگ برتر سبب شده تا تنها‌نماینده چند سال اخیر کشتی خراسان باز هم یکه و تنها نام کشتی این دیار را در کشور زنده نگه دارد. اسماعیل نجاتیان، آزادکار ۹۷ کیلو مشهدی که این‌روز‌ها در قرنطینه لیگ برتر کشتی است، از شرایط حال حاضرش و اتفاقات فصل گذشته در مشهد می‌گوید.


شنیده‌ایم به تیم کشتی استقلال تهران پیوستی؟

- بله، همین‌طور است. بعد از قراردادی که با تیم ارومیه بستم، به تیم استقلال آمدم و الان در خدمت این تیم هستم.


تیم ارومیه منحل شد؟

- خب قرار بود یک پیش‌پرداختی ارومیه‌ای‌ها بدهند که ندادند و بعد هم مشکلات مالی داشتند و این شد که با رضایت و توافق طرفین با آن‌ها فسخ کردم و رضا یزدانی هم از من خواست به استقلال بروم.


پس حضور رضا یزدانی به‌عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال تهران در این انتخاب بی‌تأثیر نبود.

- وقتی آقا‌رضا سرمربی استقلال شدند، با علاقه این پیشنهاد را پذیرفتم.


تمریناتتان شروع شده است. از وضعیت تمرینی در این روز‌های کرونایی بگو.

- یک‌هفته‌ای می‌شود که تمریناتمان را در سالن امجدیه تهران آغاز کردیم. همه کشتی‌گیران در هنگام ورود تست کرونا دادیم و الان هم یک هفته است در قرنطینه هستیم. همه زندگی‌مان همین‌جاست. بالای سالن تمرین، خوابگاه و غذاخوری داریم و خوشبختانه همه پروتکل‌ها رعایت می‌شود تا مشکلی پیش نیاید.


کرونا اذیتتان نمی‌کند؟

- خب اینجا همه پروتکل‌ها رعایت می‌شود و به ما اجازه نمی‌دهند بیرون برویم، اما به‌هر‌حال ترسش همیشه با آدم است. امیدوارم هر‌چه‌زودتر این بیماری ریشه‌کن شود تا بار دیگر بتوانیم مسابقات را با حضور تماشاچیان در سالن‌های کشتی برگزار کنیم و از‌این‌بابت شور‌و‌هیجان به سالن‌ها بیاید.


تیمتان امسال خوب بسته شده است و کشتی‌گیران خوبی جذب کردید. امیدی برای قهرمانی دارید؟

- ما علاوه بر قهرمانان خوب داخلی که داریم، یکی‌دو کشتی‌گیر قهرمان اروپا و جهان هم داریم که به ما خیلی کمک می‌کنند. همه هدف ما قهرمانی است و به چیزی کمتر از آن فکر نمی‌کنیم.


لابد قرارداد خوبی هم با استقلال بستی؟

- (می‌خنند) از مشهد خیلی بهتر بستم.


یادم می‌آید سال گذشته گفتی چهل‌پنجاه‌میلیون تومان در مشهد با تو قرارداد بستند. امسال قراردادت با استقلال چقدر است؟

- حالا بماند؛ ولی سه‌چهاربرابر هست.


سال گذشته در تیم مشهد اتفاقات عجیب‌و‌غریبی هم برایت افتاد...

- ببینید باید یک مسئله‌ای را اینجا بگویم. من سال قبل فقط و فقط به‌خاطر شخص دکتر ریاضی بود که به تیم مشهد آمدم و الا چند پیشنهاد خوب از دیگر‌تیم‌ها داشتم. پارسال مجید خدایی من را بیچاره کرد. ۸ تا کشتی گرفتم و آقایان برای وزن من کشتی‌گیر رزرو نگذاشتند. دست آخر رقم قرارداد سایر کشتی‌گیران که شاید نصف من هم به میدان نرفتند، چند‌برابر من بود! این خیلی نامردی بود.


ولی امسال در تهران دیگر این اتفاقات نیست.

- اصلا. اینجا همه‌چیز درست است. همان اول حدودا ۲۰ درصد از قراردادم را به‌عنوان پیش‌پرداخت دادند و آقا‌رضا هم ۲ کشتی‌گیر دیگر در وزن من به تیم آورده تا هم رقابت باشد و هم کشتی‌گیر، پدرش در‌نیاید. بی‌فکری که سال قبل آقایان داشتند و موجب تشدید مصدومیت قدیمی من شد.


یادم می‌آید گفتی به تیم ملی فکر می‌کنی. هنوز هم همین‌طور است؟

- من، همیشه تمام تلاشم را می‌کنم تا در بهترین حالت کشتی بگیرم و بهترین عملکرد را داشته باشم. باقی آن با خداست. اگر دو‌بنده تیم ملی دوباره نصیبم شد که چه بهتر. باعث افتخار یک کشتی‌گیر است که دوبنده ملی را ببندد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->