آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریبا تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است
سرخط خبرها

جستجو برای یافتن «معین شریفی» در کردکوی بی‌نتیجه ماند + عکس

  • کد خبر: ۴۵۴۴۳
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
جستجو برای یافتن «معین شریفی» در کردکوی بی‌نتیجه ماند + عکس
بعد از ۱۹ روز جستجو هنور نشانی از «معین شریفی» کوهنورد گمشده در جنگل کردکوی گلستان یافت نشده است.
به گزارش شهرآرانیوز، ۲۵ شهریور ماه بود که گمشدگی «معین شریفی» جوان ۳۶ ساله کردکویی به نیروی انتظامی و هلال احمر گزارش شد.

این جوان کوهنورد، برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که از آن زمان مفقود شده و بعد از ۱۹ روز جستجو هنوز رد و نشانه‌ای از وی به دست نیامده است.

روز گذشته (جمعه) جستجوی گسترده‌ای برای یافتن این جوان انجام شد که هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.

فرماندار کردکوی در این خصوص گفت: روز گذشته (جمعه) با بیش از ۷۰ کوهنورد داوطلب از دو نقطه از منطقه درازنو به سمت پایین و از پارک جنگلی به سمت بالا جستجو شده و بعد از ساعت‌ها پیاده روی و جستجو، هیچ رد و نشانه‌ای حاصل نشد.
 
 
جستجو برای یافتن «معین شریفی» در کردکوی بی‌نتیجه ماند + عکس


ابراهیم قدمنان گفت: روز‌های گذشته توسط کوهنوردان، هلال احمر و ... از غرب تا سرکلاته و از شرق تا بالاجاده جستجو شده و نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی بیان کرد: پدر این جوان کردکویی معتقد است که پسرش کوهنورد توانمندی بوده و در این جنگل نیست.

فرماندار کردکوی ادامه داد: احتمالات قضائی و انتظامی توسط دستگاه قضا و اطلاعات انتظامی در دست بررسی است.

قدمنان بیان کرد: طی این مدت از تمام توان نیرو‌های امدادی و کوهنوردان و سگ‌های تجسس و هلی شات و تجهیزات فنی استفاده شده است.
 
منبع: مهر

بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->