افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

تأخیر در واریز پول فروش سهام عدالت، چرا؟

  • کد خبر: ۴۵۴۹۳
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
  • ۲۲۴
تأخیر در واریز پول فروش سهام عدالت، چرا؟
سخن‌گوی ستاد راهبری سهام عدالت گفته افرادی که اطلاعات بانکی و شماره تماس آن‌ها درست بوده است، همان روز‌های اول همه پول را گرفته‌اند. اما برخی مردم می‌گویند با وجود درست‌بودن اطلاعات، هیچ مبلغی برای آن‌ها واریز نشده است.

نجمه سرباز | شهرآرانیوز، با گذشت حدود ۷ ماه از آغاز واگذاری سهام عدالت، مشکلات مردم با دریافت پول از بانک‌ها و کارگزاری‌ها همچنان ادامه دارد. این در حالی است که مقامات مسئول یا جوابی به این سؤال‌ها و انتقاد‌ها نمی‌دهند یا جواب‌های آن‌ها برای مردم قانع‌کننده نیست. پیام‌های مردم نشان می‌دهد با وجود رعایت ۲ نکته صحت اطلاعات و زمان واگذاری، نه‌تن‌ها پول را کامل نگرفته‌اند که برخی حتی ریال هم به حسابشان واریز نشده است.

 

مشکل واریزنشدن پول سهام عدالت از کجاست؟

دراین‌باره حسین امیررحیمی، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه توزیع سهام عدالت در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی کشور در سال ۸۵ اجرا شد و ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ نفر مشمول دریافت این سهام شدند که می‌توان به مشمولان نهاد‌های حمایتی، روستاییان و عشایر، شاغلان و بازنشستگان، ایثارگران، بیماران خاص، خدام مساجد و حسینیه‌ها، روزنامه‌نگاران، زنان سرپرست خانوار، کارکنان ستاد نماز جمعه، طلاب حوزه‌های علمیه و گروه‌های عمومی اشاره کرد.


وی سهم استان خراسان رضوی را از مجموع ۴۹ میلیون سهام عدالت توزیع‌شده، ۴ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۱۹۳ سهم بیان کرد و افزود: ارزش اولیه سهام خانوار‌های استان که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند، حدود ۱۴۳۷ میلیارد تومان و ارزش سهام عدالت خانوار‌هایی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیده‌اند، معادل ۶۹۰ میلیارد تومان بوده که در مجموع ارزش اولیه سهام عدالت خانوار‌های استان خراسان رضوی حدود ۲۱۲۶ میلیارد تومان بوده است.

 

۴۸ درصد مشهدی‌ها سهام عدالت دارند

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی همچنین بیان کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در مشهد سهام عدالت دارند که ۴۸ درصد جمعیت کل شهر است. این کلان‌شهر در این زمینه برخوردارتر از کل استان است.
وی با بیان اینکه سهام‌ها از ۳۶ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت خارج از بورس هستند، درباره ارزش شرکت‌های بورسی سهام عدالت نیز گفت: ارزش شرکت‌های بورسی حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است که نشان می‌دهد هر فردی ارزش سهامش تا پایان سال ۹۸ حدود ۱۰ میلیون تومان است.


به گفته وی، بعد از آزادسازی سهام عدالت با موافقت رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت‌ماه امسال تعداد یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۰۰ نفر از خانوار‌های استان (۳۲ درصد) روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند و بقیه خانوار‌ها برای مدیریت سهام عدالت خود یا اقدام نکرده‌اند یا شیوه غیرمستقیم را برگزیده‌اند.

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی با بیان اینکه ارزش کل سهام عدالت خانوار‌های استان خراسان رضوی بیش از ۷۷ هزار میلیارد تومان است و ارزش سهام کسانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود برگزیده‌اند، هیچ تفاوتی با ارزش سهام به روش غیرمستقیم ندارد، افزود: باتوجه‌به ارزش کلی سهام عدالت استان که حدود ۷۷ هزار میلیارد تومان است، اگر خانوار‌های استان به آزادسازی ۶۰ درصد سهام خود اقدام کنند، سهام عدالت آزادشده در استان حدود ۴۶ هزار میلیارد تومان خواهد بود.


دارندگان سهام عدالت وام می‌گیرند

وی در ادامه درباره شرایط استفاده از تسهیلات با ضمانت سهام عدالت خاطرنشان کرد: دارندگان سهام عدالت ازاین‌پس می‌توانند در همه بانک‌ها سهام عدالت را به‌عنوان وثیقه بگذارند و کارت اعتباری خرید دریافت کنند. ارائه کارت اعتباری، دستورالعملی است که بانک مرکزی بخش‌نامه کرده و همه بانک‌ها توافق کردند تا ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را به‌صورت تسهیلات پرداخت کنند.


امیررحیمی افزود: سود دریافتی بانک‌ها با ارائه کارت اعتباری ۱۸ درصد است و متقاضیان به مراجعه حضوری به بانک‌ها نیاز ندارند، به‌طوری‌که سامانه‌های الکترونیکی تعریف‌شده، از ۲ طریق داده اطلاعاتی شماره شبا و شماره تلفن همراه مشتری شناسایی و فرایند بانکی از طریق سیستم‌های الکترونیکی به‌سرعت انجام می‌شود.


او ادامه داد: هم اکنون بانک‌های ملی و ملت کاملا الکترونیکی شده‌اند و سایر بانک‌ها هم کار الکترونیکی‌شدنشان در حال انجام است. برای گرفتن کارت اعتباری به هیچ وثیقه و ضامن دیگری نیاز نیست و فقط با ارائه سهام عدالت، مردم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. این کارت‌های اعتباری، وام نیست و شرایط خاصی دارد که اگر متقاضی آن، شرایط را رعایت کند، هیچ سودی لازم نیست پرداخت کند.


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان به دستورالعمل استفاده از این کارت‌ها اشاره و بیان کرد: از نخستین تراکنشی که از کارت اعتباری استفاده می‌شود، مشتری یک ماه فرصت دارد تا مبلغ هزینه‌شده را تسویه کند و این کارت‌ها هرماه شارژ می‌شود و اگر تا ۳۰ روز مشتری مبلغ کسرشده کارت را تسویه نکند، باید بهای سود ۱۸ درصد را به بانک پرداخت کند. برای مرحله دوم واگذاری ای‌تی‌اف‌ها نیازمند تصمیم دولت هستیم و هر تصمیمی که گرفته شود، وزارت اقتصاد و بانک‌ها مکلف به انجام آن است.


به گفته وی، ۳ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۴۰۴ دارنده سهام عدالت در خراسان رضوی می‌توانند معادل ۵۰ درصد ارزش کل سهام خود، حدود ۱۰ میلیون تومان، تسهیلات به‌صورت کارت اعتباری با ضمانت سهامشان دریافت کنند.

 

مشکل تأخیر در واریزی‌های سهام عدالت ادامه دارد

دکتر امیر رحیمی در ادامه با اشاره به صحبت‌های وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: هیچ بانکی اجازه ندارد کمتر از ارزش بازار بورس، سهام عدالت را خریداری کند. احتمالا اشتباهی در محاسبات ارزش بازار بورس انجام می‌شود و این موضوع موجب تأخیر در واریز پول خرید سهام عدالت می‌شود. سهام‌داران می‌توانند متناسب با شرایط بازار و به موجب فرمول تعیین‌شده، سهام عدالت خود را به بانک‌ها بفروشند.


در این راستا، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه اعلام کرده است که اولویت نخست شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، بانک‌ها و شبکه کارگزاری در فروش سهام عدالت، حفاظت و صیانت از دارایی‌های مشمولان سهام عدالت است تا از سوء‌استفاده‌های احتمالی در این زمینه جلوگیری شود، به‌طوری که هیچ فردی غیر از خود سهام‌دار امکان سفارش‌گذاری برای فروش سهام را نداشته باشد.


موضوع مهم دیگر این است که وجوه حاصل از فروش سهام عدالت باید به حساب خود فرد واریز شود.
اما مواردی وجود دارد که شماره شبای بانکی تعدادی از مشمولان به اشتباه، راکد یا مسدود بوده و به همین علت این وجوه به حساب آن‌ها واریز نشده است و این افراد نیز باید اطلاعات بانکی خود را اصلاح کنند.


وی تصریح کرد: یکی از مواردی که باعث طولانی‌شدن پرداخت وجه حاصل از فروش سهام عدالت به‌وسیله کارگزاری بانک‌ها می‌شود، نداشتن کد بورسی است، به‌طوری که اگر فرد کد بورسی نداشته باشد، به‌دلیل حجم تقاضای زیادی که برای دریافت این کد در کشور وجود دارد، صدور آن بین ۷ تا ۱۰روز زمان می‌برد. از طرفی افرادی که شیوه غیرمستقیم را انتخاب کرده باشند، فرایند فروش سهام آن‌ها از سوی کارگزاری بانک‌ها کمی زمان‌بر است.


امیررحیمی تصریح کرد: یکی از نکات دیگری که باعث طولانی‌شدن فروش سهام عدالت و به‌طور طبیعی واریز به حساب افراد می‌شود، این است که اکنون ۶۰ درصد این سهام آزاد شده است. این موضوع باعث می‌شود کارگزاری‌ها با مسائلی در نحوه چگونگی واگذاری سهام‌ها، به‌طوری که سقف تعیین‌شده رعایت شود، روبه‌رو شوند، در صورتی که اگر این سهام به‌طور کامل آزاد باشد، این مسئله از بین خواهد رفت و متقاضیان در فرصت زمانی کوتاه می‌توانند به منابع مالی خود دست پیدا کنند.


امیر رحیمی در ادامه به اطلاعیه صادرشده از طرف وزارت اقتصاد اشاره کرد و گفت: دراین‌باره وزارت اقتصاد درباره مشکلات فروش و واریز وجه سهام عدالت اطلاعیه‌ای صادر کرده است.


مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فروشندگان سهام عدالت چنانچه با تأخیر غیرمعمول در واریز مبلغ حاصل از فروش سهام عدالتشان مواجه شده‌اند، می‌توانند مشکل خود را در بخش ارتباط مستقیم با وزیر امور اقتصادی و دارایی که در پورتال این وزارتخانه به‌نشانی mefa.gov.ir تعبیه شده است، با درج مشخصات فردی، شماره تماس و کد هویت ملی مطرح کنند.

 

در این اطلاعیه، شماره تلفن ۳۳۹۶۷۳۰۰- ۰۲۱ نیز برای پیگیری این گروه از مردم معرفی شده است.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان رضوی گفت: در سبد سهام عدالت هر فرد، حدود ۲۴ شرکت بورسی وجود دارد که بر اساس دستورالعمل تاکنون ۶۰ درصد آن‌ها مجوز واگذاری دارد و به‌وسیله بانک عامل یا کارگزاری‌های این سهام قابل واگذاری است؛ بنابراین برای تنوع سهام و امکان بسته‌بودن نماد برخی از این سهام، وجوه حاصل از این واگذاری به‌مرور زمان به حساب ذی‌نفع واریز می‌شود. 

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲۴
کشک
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
3
65
سلام وخسته نباشید فقط سهامو بفروشین مارو خلاص کنین والاه نیاز داریم کارگزاری فارابی حق حسابتون خوبه ولی سفارشات فروش مونده دست شما درد نکنه
غلامرضا سا کی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
سلام وخسته نباشی چرا کارگزاری بانک کشاورزی پول فروش سهام عدالت تو برام نمی ریزه والا نیاز داریم که فروختیم مگه ابن کارگزاریها صاحب نارن ۶۰ درصد سهاممو فروختم فکر کنم دو وخرده ای برام فرستادن اون هم چکه چکه واریز کنید شمارو به خدا این مردم این همه ظلم حقشون نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بانک ملی چرا پول واریزی ۳۰ درصد رو واریز نمیکنه من الان نزدیک ۲ ماهه فروختم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
5
81
سلام بانک سپه پول دادناش خیلی ضعیفه حدا اقل هر هفته یه پولی واریز کنید اصلا چرا نمیفروشید
احمدیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
برای من امروز واریزی 500 تومان تکی واریز شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
8
79
چرا کار گذاری بانک ملت حدود 2ماه است که برای فروش سهام عدالت پول واریز نمی کند مستمری بگیر هستیم احتیاج داشتیم که سهام ما را فروختیم
اکبری
France
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بروفاابی یاسعدی بفرش
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
6
84
ب این سامانه سعدی بگید سهام فروخته شده مردم رو بدن
اگ نمیدن بگن تکلیف مون رو بدونیم خدا لعنت کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
2
16
ازخردادسهامم رو توبانک رفاه فروختم وبعداز4ماه در3مرحله یک میلیون چهارصد هزار تومان واریز کردن ودرضمن سهام بنده یک میلیون تومانی است نمیدانم چقدر دیگه باید صبر کنیم هرروز هم میگذره فقط مردم نا امید تر میشن و ناراحت تر
کریم رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ضمن سلام من مدت چهارماه 60 درصد از سهامم را فروختم تاکنون 20 تومان 12تومان160 تومان فقط یکبار1800برام ریختن واز60 درصد مبلغ چهارمیلیون به این صورت دادن و درحال حاضرمدت دوماه ونیم پولی به حسابم واریز نشده میخوام ببینم خدایی این درسته آقایون مسؤل ترابخدابقیه سهامم را برایم واریز کنید چقدرالتماس کنیم بخدا من گرفتارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
5
9
بانک رفاه 5ماه شد واریز کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
2
10
خواهشن کارگزای آگاه پول سهام ما را واریز کنید 3 ماه رد شده و فقط خرد خرد 3.700 واریز شده پس بقیه رو کی واریز میکنید اگه نیاز نداشتم که نمیفروختم
مختار
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
24
دیگه خیلی بدشانسیم موقه ای که سهاممون بفروش گذاشتیم بازارفروش بسته شد خریدارپیدانشد بورس سهام اومدپایین کلاهبردارپیداشدتحریم اقتصادی شروع شددروغ های مسئولین دیگه اینارونگین منتظره یه اشاره هستن اینه موریانه میوفتن به جون ملت
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
17
تو سامانه سعدی سه ماهه سهامم فروش رفته زده در صف واریز اما واریز نمیکنن ۲ میلیون از ۳۰ درصد اولم مونده هنوز که واریز نمیکنن تماس گرفتم باهاشون گفتن درخواستتونو ارجاع دادیم به واحد مربوطه ۱ ماه بازم گذشت خبری نیست،شماره شبا رو هم درست دادم چون قبلا واریز کردن ولی بقیش مونده
سید
Lithuania
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
21
پرداخت مابقی پولمو واریز کنید پول نیاز داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
19
سلام ۱۳خرداد فروختم سهامم هم یک ملیونی بوده بانک کشاورزی جمعا حدود یک ملیون واسم واریز شده به خدا لازم داشتم دستمون خالیه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
2
16
بانک سپه این سه ماه فروختم شست درصد سه ملیون واریز کرده خدا نعلت کنه
دورقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
4
27
سلام. کارگزار بانک ملی. چرا پول فروش سهام سی درصد دوم را فقط نصفه واریز کردین. حالا که الحمدالله مثبت وسبز شد بازاربورس به امید خدا وامید امروز فردا واریزی صورت بگیره. یاحق ازاهواز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
2
7
بخدا مال من درست تا الان هم برام اومد خواهشا پول ۳۰درصد واریز کنید بانک انصار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بانک ملی خدارو خوش نمیاد این سه ماه فروختم ولی خبری نیست اخه چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
6
سلام من مادرم ۶سالیست فوت کرده وسودهای واریزی بدون اینکه شماره شبایی بازشودجمع شده وپدرم هم درقیدحیات هستن وخواهروبرادرام تمایلی به دریافت سودش ندارن ایاپدرم میتواندبه عنوان تنهاورثه نسبت به برداشت سوداقدام کندوروندکاربرداشت سودچگونه است ؟ باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
2
12
سعدی جان از اون سی درصدی که فروختی خدایی راضی بودیمولی بیا تورا خدا ۳۰درصد دوم را بفروش نیاز داریم ما را راحت کن
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
13
ای بابا فقط مردم رو سرکار گذاشتن وبس، من از طریق 1569 تماس گرفتم واسه پرداخت نشدن پول، جوابی ندادن. به سامانه اقای وزیر شکایتمو ارسال کردم که شانس ما ایشون خسته تشریف دارن هنوز جوابی ندادن، کی توی این مملکت به فکر ما قشر کارگر هست که اینا بخوان جواب امثال مارو بدهند
شیرمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
14
من یک نزدیک به دو ماه پیش سهامم ازطریق کارگزاری بانک ملت فروختم فقط دوملیون و هفتصدهزار واریزگرده بقیه هنوزمانده ماگناه داریم توراخدا پول واریز کن بانک ملت خواهش میکنم ماهنوزپول کامل دریافت نکردیم ازمسولان درخواست دارم رسیدگی کنید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
8
قراربود عیدغدیرسی درصددوم بدن .ملت باخرج خودشون گذاشتن سرکار چی فکرکردن مردم محتاجن
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
11
سلام چرا بانک تجارت نه ۳۰درصد اول و کامل واریز کرده نه ۳۰درصد دوم و،،ب خدا گرفتارم پول لازم دارم تورو خدا یکی ب داد ما برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
سلام اقا من ازبرج ۳ثبت فروش کردم بعد ۲ماه گفتن شماره درست نیست رفتم درست کردم الان هم یک ماه بانک تجارت سهام منو بفروش مستاجرم پول پیش کمه اگه سهام نبودتا الان کاری میکردم به هوای سهام موندم کم زیاد بفروش بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
12
لطفا سهام عدالت مردم بفروشید احتیاج داریم باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
5
چراماکه سهام عدالت روبه لانک فروختیم هیچی برامون یودنریختن مافقط سودمونو میخوایم چرانمیدین اینقدروعده ووعید به مردم بیچاره ندین حقمونو بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
4
قبل ازاینکه کرونابگیریم بیمیریم بابیماری خاص که دارم فروش سهامون بدیدتاخداازتون راضی باشه ن ناراضی خودتون بخورید
تجارت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
7
خدا بزنه تو کمرشون، چرا اینقدر دروغ میگین، بابا من از کد بورسی گرفته تااااا برنامه خرید فروش نصب کردم، هیییچی مشکل نداره، فقط مشکل اونجاس که نه میفروشن نه پولشو میدن، ملت سر کار گذاشتن، بخدا گرفتاریم پول لازم داریم که فروختیم، کم مردم رو پاس کاری کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
5
پیگیر کنید چرا ۳۰درصد اول ما را نمیدن بانک انصار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
7
تورو خدا کارگزاری بانک ملت و پیگیری کنید چرا سهام ونمیفروشه ارزش سهام من شده ۱۶۰۰۰۰۰ ایا ۳۰ درصد سهام ۸۲۴ تومنی ارزشش میشه این مبلغ چطور دوروزه باید ارزشش اینقدر کم بشه به امام حسین قسم مستمری بگیر کمیته امداد هستم به پولش نیاز دارم که فروختم اینقدر نفروختید که ارزشش صفر بشه
محمد رضاسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
4
سلام خسته نباشید ما حدود پنج ماهی است که فروختیم تما م اطلا عات تومن درست بوده چرا مبلغ کم واریز کردن چرا دروغ می گویند ممنونم از شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
18
سلام.بانک انصار چرا پول سهام نمیده.یه ریال هم واریزنکرده.خداازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
4
بانک انصار خیلی مزخرفه.سهام مردم بدید دیگه.تاکی؟
.....
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
30
بانک ملت سهامی ک 7شهریور فروخته چرا پولشو نمیده؟ از هفتم شهریور همه سهام هام صفر شده ولی پولش نیومده بحساب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
41
با سلام حدود ۴ ماهه که ۳۰ درصدسدرصد سهام عدالت رو فروختم در بانک ملی سامانه سداد فقط ۶۰۰ هزار تومن به حسابم واریز شده و مابقی واریز نشده مستا جرم گرفتارم و دستم خالیه خواهش میکنم بانک ملی رسیدگی کند
عباس غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
3
سلام ' به خدا اسم این سهام عدالت نیست . چرا همه یا اونایی که حقشون هست ندارن. خانواده چهار نفری که همشون هم شاغل هستن همشون دارن ' من که بیکارم با دو تا بچه چرا به من اختصاص نمیدن . زمانی که ثبت نام میکردن من مجرد بودم تحت پوشش پدرم به اون ندادن به ما هم نرسید . سود سهام عدالت رو از جیب ما و بیت المال دارن میدن ' منو امثال من راضی نیستیم اونایی که مستحقش نیستن پولی دریافت کنن . حرومشون باشه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
6
زیاد دروغ میگین خدایی من ک بیخیال پول سهامم شدم خدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
5
سلام چرا کارگزاری بانک سپه پول فروش ۳۰ درصد دوم را نمیده چقدر باید منتظر باشیم مردم رو مسخره کردین بااین سهام مسخره
Dehghani
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
7
چرا چرت میگن اینا خودت به اون شماره تماسی که اعلام کردی زنگ بزن اصلأ عملاً نمیشه تماسی گرفت خدایا ریشه ظلم و فساد را بخشکان خدایا ماکه جز تو داد رسی نداریم
Dehghani
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
3
3
چرا چرت میگن اینا اینکه شماره تلفن یا شماره حساب و از اینجور چیزها
بحث بیشتر مردم کسانیه که هم شماره تماس هم شماره حساب مشکلی نداره هم کد بورسی دارن ولی یا رقم ناچیزی به حسابشان اومده یا اصلا هیچ

آقا یا خانمی که این گزارش را تهیه کردی می‌دونم نیتت خیر بوده ولی خودت به اون شماره تماسی که اعلام کردی زنگ بزن، اصلأ عملاً نمیشه تماسی گرفت .

خدایا ریشه ظلم و فساد را بخشکان خدایا ماکه جز تو داد رسی نداریم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
21
سلام برای فروش سی درصد دوم بانک ملی، فروش ثبت میشه ولی بعد از یه روز همش میزنه ناموفق خطا در ارسال حتی به مقدار خیلی کم فروختم که زیاد از حد نباشه ولی همین ارور میده ...دلیلش چیه؟ باو اگه میخاین بفروشین مثل ادم بفروشین پول مارو بدید این مسخره بازیا چیه
نادیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
25
از هر کدوم ازما 6 میلیوندزدی کردیدخدا ازتون نگذره پولی هم واریز نکردید بحسابمون خدا ازتون نگذره امیدوارم سلامتیتونو از دست بدید جوری که این همه از ما دزدیدید به دردتون نخوره
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
32
لعنت بهت مفید الان دوماه همش نوشته ارسال شد
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
اره
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
34
هیچ کدوم درست واریز نمیکنن از کارگزاری گرفته تا بانکها همگی مشکل دارن صادرات ملی ملت قوامین مفید اگاه فارابی و و و و همشون مث همن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
تجارت نگفتی که چه کوفتیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
26
منم 30 درصد فروختم که میشد 6ملیون 3 ملیون زدن بقیشم خوردن یک ریالم نریختن دستتمم به جایی بند نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
17
سلام من ازطریق سهام سعدی سهمم رو فروختم یه سهاممو فروختن یه مبلغشو واریز نکردند به حسابم ولی تو لیست واریزی میزی نوشته فلان مبلغ واریز شده، این پول کجا رفته آیا؟؟؟
Farshad
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
این پول قرار بوده تو اون روزی که نوشته شده واریز بشه نگران نباش همین یکی دو روز اینده برات ارسال میشه حتما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
21
سلام بانک ملی سهام مارو ک حداقل دوماهه فروختیم پرداخت نمیکنع اوایل 3میلیون دادند اما ما 60درصد فروختیم و قانونن باید الان بقیه رو میگرفتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
19
سهام زمانی که گذاشتیم برا فروش 12تومن بوده الان شده 7تومن بعد چند ماه هر روز بی ارزش تر میشه بزودی اعلام میشه که سهام عدالت بطور کلی با سقوط بورس منتفی شد واقعا شرم اور که همجوره از مردم دزدی میکنید و دروغ میگید
پروین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
18
با سلام. بگین اینم اختلاس شد دزدیم تموم شد رفت هیچ کاریو درست انجام ندادین الان ۴ ماهه سهام فروخته شده و پولش واریز نشده چراااااااااااااا؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
چه عجب آقای فهیمی قبول کردین که طبق مدارک اعطایی به سازمان اقتصادودارایی برخی تمام پول وبرخی هیچی ازسهام فروخته شده خود رانگرفته اند سهام زیر یک میلیون ،تقریبا به ۱۷ میلیون وخورده ای هم رسید همان زمان تمام سهام ۵۰درصد من فروش رفت کارگزاری سعدی به من طبق سهامهای فروخته شده وپول های واریزی بدهکاره وبه هیچ وجه پول منو نمیده چی کارش کنم......
ناشناس
France
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
16
من درتاریخ۲۷تیر ماه فروش ۳۰درصد سهامموثبت کردم هنوزهم یک ریال ب حسابم واریز نشده ب خدا قسم توی مغزم توموری هست ک برای مخارج گوشه ای از هزینه درمانم فروختم این انصاف است ب خدا واگذارتون میکنم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
2
خوب ملت گذاشتید سرکار هر روز یک جور حرف می‌زنید آقا خودتی 60روز سهام عدالت واگذار کردم به کارگزاری آگاه دریغ از یک ریال واریزی. خودتون مسخره کنید مردک
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
3
سامانه سعدی الان دو ماه زده درصف معامله چرا معامله نمی‌کنند این گشور دولت نداره
زهراحیدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
باسرام من سهام خودراروش مستقیم انتخاب کردم فقط خورد خورد سیصدواریزشدکارگزاریه بانک سپه پول ماروبده
محمدکارگرم ازروستا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
2
بانگ کشاورزی یک ماه سهام خودم ومادرمافروختم یک ریالی هم بهمون ندادن توراخداپیگیری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
3
توروخدا توروبه پیروپیفمبر پول ماروبریزید بابا یه کم انصاف خوب چیزی هستش
Sajadfj
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
سلام کارگزاری مهرافرین چرا پول فروش سهام عدالت رو واریز نمیکنه اخه این قد بی وجدانی نکنید مردم گرفتارن نیاز به پولش داشتن که فروختن من 24شهریور فروختم ولی دریغ از یه هزارتومنی بخدا نیاز پولم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
پول سهام عدالت را بریزید بانک انصار تو را بخدا احتیاج داریم فقط ۳۰درصد اوله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
2
با سلام کارگزاری بانگ انصارپیگیری کنیدد۶۰درصدفروختم دویست سیصدواریزی داشتیم ممنون میشم پیگیری کنید
به تو چه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
8
سلام دوستان بانک سپه پس چرا پولی واریز نمیکنی نزدیک دوماه شد هرکی بامن موافقه مثبت بزنه تاپیگیری شه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
10
30 درصد اول را بانک پرداخت کرد اما 30 درصد بعدی را آزاد نکردن گفتن هنوز اعلام نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
6
سلام کارگزاری بانک سپه،لطفاپولهای حاصل ازفروش سهاممون رو،واریز‌کن.واقعاخجالت دارِتواین وضعیت هم به مردم رحم نمیکنین،تاریخ۴و۵و۱۵و۲۲و۲۴و۲۵و۲۵شهریورتوسایت زده پول به حساب واریزشدولی نریختن دیگه خسته شدم ازبس مانده حساب گرفتم،الهی خداازتون نگذره که اینقدرماروعذاب میدین
ناشناس
Turkey
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
3
با عرض سلام من ۳۰درصد سهام عدالت خودم رو ۳ماه پیش به پست بانک فروختم اما هیچ پولی برام واریز نشده تکلیف ما چی میشه پست بانک هم جوابگو نیسته
کشک
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
سلام والاه فکر کنم این سهام عدالت ومفدی بدیم بهشون بازم قبول نمیکنن اخه چرا مگه از ما بد بختر وبیچاره تر هم تو این دنیا پیدا میشه کارگزاری فارابی چرا ماکه شمارو دوست داریم اعتماد داریم بشنوید صدامونو تورو خدا
Nima
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
2
چن ماه پیش میخاستم با پول سهام عداااالت یه موبایل بخرم خداروشکر صدقه سری بانک ملی از ۶۰درصد سهام یه ریال واریز نشده موبایلم الان دو سه تومن دیگه گرون شده دمتون گرم دست مریزاد.
ناامید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
2
سلام بانک سپه ازخرداد تا مهرماه کلان 900هزارتومن اونم تو 18مرحله واریزی داشته خداییش دقیقا ما باید چیکار کنیم تا دیر نشده فکری بحال سهام های فروخته شده بکنید.
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
6
چراتاالان.پول.واریزمیشودمشخصات.اشتباه.نبودالان.میخوان.پول.واریزکننداشتباه.ممنون.لطفاپیگیری.کنید
مهدی دارابی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
4
5
سلام اخرین دریافتی من ۵شهریور بود تا اونموقع ۶ملیون دریافتی داشتم از بانک ملی خواستم بدونم بازم میریزن یا سی درصد اول سهام یک ملیونی تموم شده اگه کسی بانک ملی بیشتر گرفته بگه لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
10
سلام چرا بانک ملی پول سهامو واریز نمیکنه الان ۲ماه فروختیم
راضیه آسیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
سلام الان دوماه سهام فروختیم فقط 640زدن به حساب .متاسفانه پول خودمونم به خودمون نمیدن جالب هستش ...لطفا سامانه سعدی پیامک سپه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
سلام من 7/5/99 فروختم بعداز 68روکه فروخته شده بهم میگن فروش شما باطل شده تاحالا کدوم گوری بودید من منتظر دریافت پولم. 11700000فروشمم تاییدشده بود الان 8800000 تومانه خسارتوکی میده دزدی تا کی بخدامردم همه میدونن چیکارمیکنیدولی مثل کبک سرتون وکردیدتوبرف فکرکردید زرنگید بامبلغ جدیدتون ماباید کجاشکایت کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
3
چرا واریز نمی شود پول سهام عدالت از طریق بانک کشاورزی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
کارگزاری بانک شهر نه جواب میده ن پول میده کلا راحت راحته
شمس اله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
5
۴۰ روز فروختیم ۱۰۰۰ تومان هم واریز نشده لطفا مسئولین پیگیری کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
1
6
چرا60درصدسهامون راکا گزاری فارابی واریزنمیکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
7
چند ماهه فروختم پولی دستم نیومد پیگیری کنید لطفا بانک ملی
مسلم شفیعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
3
سلام‌
.سهام من ۱میلیونی بوده ۶۰درصد رو فروختم ۱۰تومان امد دیگه نیومد.الان دو ماهه.مسخره بازی کردن بخدا .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
1
۳ماهه ۳۰درصد اول رو ب بانک سینا فروختم دریغ از یک ریال شما
ناشناس
Canada
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
1
0
میگن زلزله زده تو بانک سپه زیر آوار موندن کارکناش
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
3
سلام بانک ملی واریز کن چهار ماهی شد لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
2
بانک ملی تا کی دیگه نمیخوای پول بدی گرفتاریم پولمونو بده دیگه خسنه شدیم اینقدر پیگیری کردیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
1
0
خدارو خوش نمیاد بیچاره من که منتظره ۳۰درصد پول سهامم هستم بانک دی
سلام ۶۰درصد به کارگزاری بانک کشاورزی فروختم خبری نشد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
پول بنده را بدید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
سلام
چرا پول سهام عدالت بحساب نمیاد اگه لازم نداشتم که نمیفروختم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
1
حق مردم نیازمند نمی دید انشالله خودتان هم نخورید ارزش بورس ساعت به ساعت کمتر بشود تا بفهمید اه مظلومها سر زندگی تان چه بلایی میآورد دروغگوهای خدا نشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
چهار ماه فروختم یک ریال هم واریز نشده بانک مهر ایران خواهشاً یه جوابی بدین
بی پول
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
3
یعنی حضرت آقا خبر دارن که مردم ۴ ماه ۳ ماه سهامشون فروختن ولی هنوز پول نگرفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
1
فقط حرف فقط حرف ،کوعمل
اگه شما هم مثل منو امثال من مشکل و مشکل و مشکل داشتید ک ندارید و ندارید و ندارید الانه چیکارمیکردید ، هر روز هرشب هرساعت و دقیقه ودقیقه و ثانیه ، ب اخبار گوش میکردید یا تو اینترنت ک ببینید خبر واریز فروش پول سهام عدالت ک هست و نیست ، اگه عینکی هستید ک هیچ اگه نیستید حتماعینک بگیرید و بزنید چون انقدر باید تو گوشی نگاه کنیدتا روزی ک ی خبر ببینید ک پولتون واریز میشه ، اونم کی فکرمیکنم خداهم ندونه ،صادرات اسمتو عوض کن بزار ناصادرات
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
2
واریزی سود سهام عدالت هزار تومان این واقعا یعنی چی؟؟؟؟؟؟
ویانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
1
کارگزاری مفید که واقعا شورش رو درآورده انگار که نمیخواد پول فروش رو واریز کنه اصلا
افشاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
2
سلام. شماره حسابم مال بانک کشاورزیه. دوماه انتظارکشیدم تا سایت بانک کشاورزی بازشه که بتونم سهامم بفروشم. حالاکه فروختم 45 روز میگذره هیچی نریختن به حسابم. اخه مگه ما مردم چ گناهی کردیم باید بسوزیم. چطور اولی سهام هارو ازاد کردین گفتین اگه کل ملت هم بخوان سهامشون بفروشن ما جوابگو هستیم و هیچ مشکلی نداریم. ولی الان یک چهارم ملت سهام فروختن چرا نمیتونید جوابگو باشید. بخدا بی انصافی میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
1
اقا خواهشا بانک انصار سهام عدالت را بفروشید پول را بدید بانک انصار خواهشا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
تو را به خدا لازم دارم پول سرویس بچمم ندارم
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
1
سعدی جرا پولمون کامل نمیدی بقیه پولا کجان زنگم نیزنیم بلد نیستن جواب درستی بدن
حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
1
1
باسلام مسولین محترم من ۱۲خرداد به بانک کشاورزی خوزستان شعبه شوش فروختم وتاالان۱۴مهر چیزی به حسابمان واریز نشده لطفا پیگیر کنید به قران محتاحم که فروختم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
60درصد سهامم رو فروختم بخاطر گوشی الان گوشیا قیمتشون ،2,3ملیون گرون تر شده خیر سرم ب خدا بخاطر برنامه شاد بخاطر بچم درسش فروش زدم ترو خدا کمک کنید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
2
خواستم بگم فقط خسته نباشین این هم دارین میخورین این چهار پنچ میلیون مردم خوردن نداره به امام حسین .اخ شما مسلمانی اینجوری وای داریم به کجا میریم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
بخدا بانک صادرات ۴ماه جز پول ناچیزی نفرستاده تکلیف ماه رومشخص کنید بقیشو که میفرسته
م ۰ ص
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
1
0
باسلام الان چندماه هست که ۶۰درصد سهام عدالت فروختم که چیزی به حسابم واریز نکردند احتیاج داشتم فروختم چرا کارگزاری بانک تجارت پول سهام عدالت رابحسابم واریز نمیکنند بنده تحت پوشش امدادامام خمینی هستم واقعا نیاز مبرم دارم لطف کنیند بررسی واقدام نمایید
بانک ملت
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
1
بانک ملت پنج ماه از فروش ۳۰درصد سهامم گذشت ولی فقط ۲میلیون اونم خرد خرد واسه سهام یک میلیونی واریز کرده،خب واسه چی اینکارارومیکنید؟آدمو پشیمون میکنید از کاری که کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
2
بانک ملی چرا پول سهاممونو واریز نمیکنی.خسته شدیم بخدا
نام سکینه خردنیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
1
باسلام سوم محرم شصت درصد از سهام عدالتم را بفروش گذاشتم اما دریغ از یک ریال هم بحساب من واریز نشده است واقع چرا خوب من اگر نیاز نداشتم دیوانه نبودم که بیام شصت درصد سهام را بزارم بفروش لابود از روی گرفتارم بوده که چنین کاری را انجام داده ام وگرنه کی میاد سهامشو به حرف مفت برداره بفروش این انصاف است خداوکیلی چه بسر ملت میارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
1
1
حضرت آقا ممنونیم ازآزادسای سهام عدالت خودت یک کاری کن توروخداپولشوبزنن به حساب مردم توروخدامنتشرکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
سلام.من خردادماه سی درصد سهامم فروختم وای متاسفانه تا الان هیچ پولی دریافت نکردم ای کارگزاری آگاه چرا جواب گو نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
1
1
توروخداکارگزاری فارابی سهاممون روبفروش دوماه شدبقران نیازداریم توروبخدا بفروش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
1
1
واقعا چقدر ملت بدبختی هستیم که فکر میکنیم کسی به فکرمون هستش نه اونها بهفکر خودشان هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
سلام الان سه ماهه کارگزاری مفید سهام یک میلیونی را فروختم تا به حال چکه چکه یک میلیون واریز شده یعنی اگه میدونستم اینجوریه اصلا سهام را ازاد نمیکردم والا احتاج دارم که فروختم یه خانواده چهار نفره هستم بچهام بررگن خرج داریم این گرونی بیکار هم شدیم تو را خدا اقای وزیر اقتصاد تو را به خدا حضرت اقا به داد مردم برس
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
1
بانک ملی یا ایران زمین سهام داشتیم نیاز داشتیم فروختیم شما رو به خدا چرا خرد میریزید شوهرم ۶۰ درصد از سهام خودش رو فروخت دو ماهه پیش تا الان ۸۰۰ دادن
رضا مشکی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
من 30درصد اولی سهام خود را فروختم اما هیچ پولی دریافت نکردم شما به خدا به داد ما فقیرها برسید تا کی باید منتظر باشیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
چرا بانگ صا درات ما بقی سهام را واریز نمی گند تاگنون یگ میلیون خردی واریز شده ولی الان حدود دو ماه است هیج پولی با بت سهام برا یم واریز نگردن ترا خدا به پیامهامسولین توجه گنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
پول کجا بود بنده خدا هرجا پول بود دوزدا همونجا بودن چیزی به من تو دیگه نمیرسه
فاطمه سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
1
بانک ملت پگییری کنید لطف مردیم از بس انتظار کشیدم
گرسنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
3
باشه چرا پولو واریز نمی کنید هرروز دروغی می گید رو راست باشید بامردم بگید مثلن فعلن سودشو میخوریم نامسب ها ماشین لا کچری سوار میشی دوروزه به خدا قسم سی ساله کارمیکنم یه پراید نمی تونم بخرم به حضرت محمد قسمت میدم ثبتش کنی
رحیم نظری دولق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
1
2
حدود ۲ ماهه سهام فروختم هنوز پولی واریز نشده
امیر طاهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
سلام. سامانه محترم سعدی بعد از دوماه یک ملیون پول رو بلاخره در سامانه پرداخت کرد. اما تو حساب چه کسی خدا میداند. آخه چه بی عدالتی هست که یک ملیون پول پرداخت بشه اما هیچ پولی به حساب نياد. آخه خوردن پول انقدر آشکارا. به خدا که خوردن نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
1
1
سلام میخواستم بدونم چرا پول سهام واریز نمیشه ی ماهی میشه سی درصد دومم را بخاطر قسط وام فروختم اما هیچ پولی واریز نشده جز اینکه دیروز 1000تومن واسم واریز شدموندم باااین پول کدوم قسط واریزکنم..خداخیرتون بده
صدیق
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
3
چرا بانکها ۳۰درصد دوم واریز نمیکنند نزدیک ۲ماه شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
1
سلام صادارت بعد ار ۲ ماه ۱۲۰۰۰هزار تومان فروخته برا من که اونم تو حصابم نیومده ممنون از این همه لطف شما
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
1
یک ماهه سهاممو فروختم بعداز ۲۵روز ۱۲هزارتومان واریز کردن چرا۱۲هزارکارگذاری مفید اذیت نکن واریز کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
1
خداوکیلی تا کی اینطوری بخدا ما مردمیم ک مسئولا رو سرپا نگه داشتیم چرا نمیاین حق خودمون رو درست رد کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
1
1ماهه سهاموفروختم 150تومنم خرج سجام واهرازکردم ولی هنوزهیچ مبلغی دریافت نکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
1
این دروغا چیه تحویل ما میدید اون بانکی که سهام گذاشته واسه فروش یعنی عقلش اینقدر نمی سیده که کد بورسی بده به سهامدارایی خجلت بکشید از مردم ۸ق ما پول مارو بدیدکه دارن سهام میفروشن
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
3
سلام..واقعا برای من جای سواله که چرا در همه چیز قیمتها میزنه بالا ولی وقتی ک ب سهام عدالت مردم میرسه افت میکنه..فقط همین ی مورد افت میکنه چون متعلق به ملته..کسی هست پاسخگو باشه به سوالم؟؟؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
بانک ملی هفتاد روزه خبری از واریزی نیست
زهرا قنبری گورابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
1
با سلام من 18 تیر ماه از طریق بانک رفاه استان گیلان رشت 30 درصد سهام عدالت مو به فروش گذاشتم اما امروز که 27مهر ماه است فقط 2 میلیون 800 هزار تومان برام واریز شده الان دو ماهه هیچ پولی به حسابم واریز نشده آیا هیچ کسی نیست که واقعاً پیگیری کند من مریض داریم به خدا قسم مریضم ناراحتی قلبی داره داروهاش گرونه شمارو به اما رضا (س) قسم پول ما رو واریز کنید هر یک ماه در میون ۷۰ هزار تومان برام واریز میکنن آیا این واقعا انصافه من 4 میلیون 400 فقط سفارش باز دارم که باید پرداخت بشه تورو خدا پیگیری کنید پولمو واریز کنید واسعه پول خودمونم باید التماس کنیم
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
سلام بعد از چند ماه گذشته هنوز تمام پول 30. درصد سهام منو واریز نکردن با چیکار کنم به خدا ما هم لازم داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
2
فقط اگه اسمش رو میگذاشتین سهام بی عدالتی خیلی بهتر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
بنده دو ماه سهام خودم وبچه هام فروختم بانک کشاورزی چرا پول نمیدی این چه وضعیه به هرکسی که بگی میگه من خبر ندارم بابا این مردم بیچاره شدن حقوق بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
2
بانک ملی سی درصد دوم رو بفروش یتیم دارم بدهکارم توروقران بفکرمردن باشید
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
2
بانک رفاه کارگزاری ،،،5 ما شد ه خواهشا واریز کن ،،،،مستاجر یم
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
1
2
بانک رفاه کارگزاری ،،،5 ما شد ه خواهشا واریز کن ،،،،مستاجر یم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
2
سلام من ۳۰ در صد به بانک ملی توی خرداد ماه فروختم وفقط ۳۷۰ هزار تومن دستم رو گرفت فقط سیصد و هفتاد تومن.با چه منطقی محاسبه کردین آخه بخدا خسته شدم دیگه چند ماه گذشت آخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
خدا لعنتتون کنه چرا پول سهام عدالت رو واریز نمیکنید دوتا مریض دارم تو خانه افتادن کرونایی دیگه هزار تومان پول ندارم این چه وعضیه چرا واریز نمی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
1
سلام چهاره ماه فروختم فقط یک میلیون نهصدگرفتم پس بقیه کی پرداخت میشن
roya
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
1
0
والا من خرداد سهاممو ب بانک کشاورزی فروختم ولی هنوز پولی برای من واریز نشد .تمام اطلاعتمو هم چک کردم همه درسته .چ وضشه خدایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
سلام شاید کار گزار ندارید.شماره کارت ملی تو به ۱۵ ۶۹ تماس بگیر پیامک کن .اگر کار گزار نداشته باشی میگوید.دوباره ثبت نام کن
امان از این روزگار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
1
بابا تو خدا مردم دارن اذیت میشن خدا را خوش نمیاد اینقدر اذیت کنید پول مردم را بدید چوب خدا صدا نداره و دنیا ارزش بابا کفن جیب نداره ببرید اون دنیا حداقل تو این دنیا کار خیر کن پول ملت را بده که شبها گرسنه نخوابند درسته شاید کسی را نداشته باشیم حقمونا بگیره اما به خدا ایمان داریم دومیلیون با خداست حق این ملت عزیز را از شما میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
سلام وخسته نباشیدچهارماه سهام 60درصدفروختم توراخدافارابی واریزکن اشتباه کردیم فروختیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
سلام کارگزاری بانک رفاه .تو رو بخدا سی در صد دوم و قطره چکانی نریزید .لازم داریم که باسه فروش گداشتیم .خیلی ممنون یکجا بریزید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
1
سلام کارگزاری بانک رفاه .تو رو بخدا سی در صد دوم و قطره چکانی نریزید .لازم داریم که باسه فروش گداشتیم .خیلی ممنون یکجا بریزید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
1
سلام من ۶۰درصد سه ماه پیش فروختم اون موقع ارزش کلش ۱۸تومن بود باید ۱۱تومن میریختن واسم ولی توی سه مرحله سه ونیم ریختن چرا مابقیشو واریز نمیکنن بانک ملت لطفا پیگیر کار مردم باشید مگه کارتون چیه راه انداختن کار مردم نیست مگه چرا یکاری نمیکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
1
حتما باید واسه کارگزاری با رئیسان سود داشته باشه که بفروشن درغیر این صورت نمیشه مردم بدبختن تا کی خجالت می‌کشید آه دارن بفهمیدازخدا نترسا
علی
Netherlands
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
2
سلام
من چهار ماه سهاممو فروختم فقط یه ملیون گرفتم پس کی واریز ميشه بخدا گرفتارم
سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
1
سلام مدتی است که سهام عدالت خود و خانواده ام را برا فروش ارسال کردم متاسفانه روز به روز از ارزش سهام کاسته شده وسهام 18میلیونی شده 10 میلیون بنده با این قیمت قرار نبوده بفروشم چرا اجازه حذف را نمی دهید؟بنده آن موقع به این 60% نیاز داشتم با این تورم روزانه دیگر این مبلغ به چه درد می خورد؟
یاسرطاهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
سلام من حدود ۳ماه پیش ۶۰ درصد سهام عدالتو با کلی دوندگی تو کارگزاری فارابی فروختم ولی مبلغی رو بطوره خورد خورد واریز کردن پس چرا مابقیشو واریز نمیکنن،من ۸،۹ ماهه بیکارم چرا انقدر مردمو اذیت میکنن مگه نگفتن بفروشین ۴۸ ساعته واریز میشه پس کو،خواهش رسیدگی کنین خواهشن
ر. الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
1
با سلام بانک مسکن لطف کنید. وپول سهام رو واریز کنید. با این گرونی هر روز بهش نیاز دارم ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
3
0
ای بابا اگه می خواستیم سهام های مردم بخرین خوب چرا مردم الکی امیدوار کردین همون اول میخردین دیگه مردم زجر کش میکنین خدا ازتون نگژره بابا به خدا گرفتار بودیم که فروختیم کسی جواب گو نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
سلام بابا بخدا دیوونه نبودیم بفروشیم احتیاج داریم پس کی دیگه واریز میکنید
محمد احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
بابا بخدا پول لازم داریم وگرنه نمیفروختم بخدا کارگرم تو خونه کرایه هستم اول می‌ریختند الانم دویاسه ماهی میشه نریختند
یگانه
India
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
سلام دوستان مال من تولیست واریزسامانه سعدی ندشته ۹۵۰ تومان پرداخت شده امانیمده به حسابم کسی اطلاعی داره راهنماییم کنه؟
یگانه
India
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
سلام سامانه سعدی ک میرم تولیست واریزی ها یه ۹۵۰ تومان پرداخت شده امانیومده توحسابم کسی اطلاعی داره؟
وحیدکوشکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
باسلام ازمدت زمان فروش 30درصددوم سهام خیلی وقته میگزره خیلیادریافت کردن اما من هنوز منتظرم بخداازصبرکردن خسته شدم
یاسر طاهری مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
سلام حدود ۳ ماه پیش ۶۰ درصد سهامو تو کارگزاری فارابی فروختم تا الان بخشی از مبلغو واریز کردن چرا مابقیشو واریز نمیکنن بخدا که ماهم مشکل داریم گرفتاریم که فروختیم خواهشن رسیدگی کنین
ناشناس
Germany
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
سلام من نزدیک دو ما ه سهامم فروختم دو میلیون و دویست تومن ریختن چرا پول سهامم نمیریزین
فربد صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
ببخشید من 60 درصد از سهاممو تو سامانه سعدی فروختم،، تقریبا چقد طول میکشه که واریز کنن؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
سامانه سعدی خجالت بکش ..بانک ملت خجالت بکش ..الان ۴ماه هست سهام فروختم ..یک ریال هم واریز نکردین..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
کارگزاری آگاه چرا ۳۰ درصد دوم را واریز نمی کنه چرا این همه تاخیر کرده از ۲۲ شهریور تا امروز ۱۳ آبان چرا واریز نمی کنه خسته شدیم نیاز داریم
ناشناس
United States of America
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
سلام کارگزینی مفید بانک ملی دیگه کی میخواید پول سهام مارو واریز کنید ۳۰درصد دومم این سه ماه فروختم والا بلا به پیر به پیغمبر احتیاج داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
قوامین سه ماهه که واریز نکرده چه وضعشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
دوماه فروختم 30درصدبعدی پس کوکی واریزمیکنندبانک انصار
حمید ملکی ازنقده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
سلام وخسته نباشی پول سهام عدالت ما که به این پول احتیاج داریم ببخشید کی واریز میشود به قرآن واقعا احتیاج داریم دوروز دیگه جشن عروسی خواهرمه به این پول واقعا نیاز دارم به امام زمان قسمتون میدم شرمنده خواهرم نکنید توروخدا
رسول جنگجو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
1
سه ماه 30 در صد سهام فروختم هنوز واریز نشده پیگیری کنید
تنها
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
بخدا بیچاره شدیم بس موجودی. گرفتیم خو اگه میخای ندید بگید نمیدیم خو بدید این سهام لامصبو. دیگه تو اخبار هم هیچ حرفی راجع ب سهام نمی‌زنم هیچ فک کنم سره کاریم والا
امیر محمد آبکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
سلام من تقریباً سه هفته است که 60 درصد سهام عدالتم رو به کارگزاری مفید فروختم دریغ از یه هزار تومنی هنوز هیچ پولی واریز نشد خواهش میکنم رسیدگی کنید چون کسانی که اقدام به فروش سهام خودشون می کنن بدونید خیلی به این پول نیاز دارن با تشکر
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
سلام از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تقاضایه عاجزانه دارم چون یک پدر دلسوز برای مسلمانان جهان وملت شریف ایران بخصوص مستضعفان که سهام عدالت شاملشان شده است
آقا جان شما لطف بزرگی درحق ما مستًضعفآن نموده آید اما کارگزاری ها و دلالان واقعا درحق ما ظلم کرده و میکنند
من 13خردادسی در صد از سهام عدالت برگه یک ملیون تومان بوده تحویل کارگزاری بانک ملی آیوابانک ملی داده که قیمت سی درصد نزدیک به دوازده ملیون تومان بوده است تا 5شهریور مبلغی چهار ملیون ودویست هزار تومان واریز شده است الان 20 آبانماه است بقیه پول فروش سی درصدی سهام عدالت توسطآیوابانک ملی واریز نمیکند
حضرت آقا امثال من زیاد است فقط بداد ما برسید
باتشکر جانم فدای رهبر معظم سیدعلی خامنه‌ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
1
سلام 13 خرداد سهام پسرم فروختم هنوز یه هزاری واریز نشده یه زن بی سرپرستم هیچ در اومدی ندارم بخدا پسرم کفش نداره دلم خوش بود سهام می فروشم براش می خرم ماه ها گذشته هیچ خبری نیست مشکلم به کی بگم قرار بود پول ندید چرا دل مردم الکی خوش می کنید
یاسرطاهری مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
سلام ۳ماهه ۶۰ درصد سهام عدالتو تو کارگزاری فارابی بانک پاسارگاد فروختم چرا پول مارو بانک پاسارگاد واریز نمیکنه بخدا مشکل داریم که فروختیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
کارگزاری آگاه واریز نمی کنه چرا پیگیری کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
بانک سپه نصف دیگه رو کی واریز میکنید 3 ماه شده
محسن
Sweden
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
چرا امروز که بیست و چهار آبان ۱۳۹۹است هنوز پول سهام عدالت مردم رو واریز نمیکنند؟چرا دولت سرما مردم کلاه گذاشت؟چرا ارزش سهام عدالت رو عمدا به نصف کاهش دادن؟ بالاخره چه موقع مابقی پول سهام عدالت مارو پرداخت میکنند؟؟؟؟
جهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
بانک ملت کمتر از دو ملیون ریخت والن نزدیک چهل روز هیچی برام نریخت من مددجو هستم یعنی حقم همینه من کجا برم شکایت کنم الن و چرا قطره قطره واریز میکنند نمیگید ما تمامی پول را واریز کردیم کو پس
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
چرابانکها بدهی خودشون روهرطورشده دریافت میکنن ب2قسط نرسیده حقوق ضامن بسته میشه چراکارشکنی میکنن سهام عدالت چی شده کوپولش
اسماعیل علی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
سلام من جانباز شیمیایی و بازنشسته ارتش هستم مدت دوماه پیش برای جهیزیه شصت درصد به کارگزران سعدی فروختم بعددو هفته حدوداً هفت صد تومان واریز ودیگه نریختند توخداهرچه زودتر بریزیدخواهش میکنم تقاضا دارم بریزید
خزایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
چرا من حدود ۸۵ روزه سهامم رو فروختم ولی ۱۸۰ تومن بهم دادن
m
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
سلام 30 درصد دومم رو یکماه ونیمه فروختم چرا تجارت واریزی نداره
وجیهه علامی کلاه درار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
سلام توخدامن سهام فروختم هنوزبرام پول واریزنشده سرپرست خانواده هستم دوفرزنددارم اجاره نشین هستم بیکارتوخداپول منوبریزین موندم.برا ی اجاره وخرجی
یاسر طاهری مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
سلام ۴ ماهه پیش ۶۰ درصد سهام عدالتو تو کارگزاری فارابی فروختم چرا پول سهام عدالتمونو واریز نمیکنن بانک پاسارگاد چرا پول مردمو نمیده بخدا گرفتاریم که فروختیم دولت یه سهام داد فروختیم همش ضرر کردیم بخدا چیزی نفهمیدیم از سهام عدالت خواهش میکنم رسیدگی کنین پول سهامو واریز کنن
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
0
سلام یعنی چی چرا پول سهام عدالت مارو نمیریزن سه ماهه فروختیم هزار تومنم نریختین به حساب ما اگه لازم نداشتیم که نمیفروختیم
لقمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
مسئولان بانک کشاورزی بخدا قسمتون میدم سهام مردم واریز کنید بخداگرفتاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
سلام من چهارماه هست سی درصدسهام رافرروختم ولی هیچی واریزنشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
سلام من چهارماه هست سی درصدسهام رافرروختم ولی هیچی واریزنشده
مهردادطاوسی
United States of America
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
۶۰درصدسهام فروختم ۲ملیون امده حسابم.پس بقیش کجاس الان احتیاج دارم فروختم این ۳ماه خبری نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
شمارو به امام زمان قسم میدم اقایی که معلوم نیست کی هستین وچیکارمیکنین من ۴ماهه سهام ۳۰درصدفروختم توروخداپول من رو واریز کنین من
بانو
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
تاکی دروغ تاکی اومدین گفتین آزادش کنین ماهم آزادش کردم ۳۰درصد از سهام دخترم که یک ملیونی بود فروختم الان ۵ماهه هیچ پولی براش واریز نشده حق این دختر بچه یتیم بدون حقوق خورده داره ایشاالله که هیچ کدوم از مسوُلین خیر نبینه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
دو ماه است فروخته ام چه گناهی انجام دادم بخدا از روی بدبختی فروخته ام کی جواب میده بریم پیش جو باریدن شاید به کار ما هم رسیدگی کرد
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
لطفا پول سهام عدالت رو واریز کنید بانک ملی خواهشمندیم عدالت رو رعایت بفرمایید.
محمد شوندی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
چرا بانک انصار هیچ واریزی نداشته تا الان
چادر نشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
نیوز جان مادرت به گوش ریس جمهور محترم برسون که پول سهام رانمیدن بانگ ها اخه چرا خدایی احتیاجیم بچه ها گرسنه اند وسایل می خان اخه بچه ما با بچه شما چه فرقی میکند شکم گندها پشت میز نشسته ایدوبا سود حالشو میبرید ولا به وللا بریزید
سیداحمد حکیمی
Canada
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
من حدود ۳ماهه فروختم ولی هنو ریالی دریافت نکردم هر جا ا میرم پاسخگو نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
کارگزاری اگاه الان ۴ ماه شده چراواریزنمیکنی فقط چهارصدتومان واریزکردی ۳ ماه پیش. تورا قران این هفته واریزکن خیلی مشکل دارم.یاحق
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
بانک ملی تورو خدا پول ما رو بده بابا دیگه خسته شدیم انگار شما خدا و پیغمبر رو نمیشناسین به خدا نیاز داریم فروختیم بانک ملییییییییییییییییییی پول ما رو بده
جهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
سلام مددجو هستم اول مهر ۶۰ درصد فروختم و مبلغی بیکملیون پونصد گرفتم وتا الن هیچی میشه کسی بگه چرا بانک ملت یا از جای دیگه برام واریز نمیشه همه اطلاعاتم درست
جهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
سلام مددجو هستم اول مهر ۶۰ درصد فروختم و مبلغی بیکملیون پونصد گرفتم وتا الن هیچی میشه کسی بگه چرا بانک ملت یا از جای دیگه برام واریز نمیشه همه اطلاعاتم درست
لاله حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
1
سلام والا ان چندماهست سهام عدالتم فروختم ولی هنوزهیچ پولی دریافت نکردم چراتاالان هیچ پولی به حسابم پرداخت نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
بانک رفاه فقط یک و سیصد برام واریز کرده چرا بقیه رو نمیریزید بانک ملی که پول ما رو بالا کشید حالا نوبت بانک رفاه شده ما خانواده پنج نفری هستیم ولی نصف پول ما رو هم ندادند خدا ازتون نگزره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
الان بقیه پول رو کی میخوایین واریز کنید .بیشتر یک ماه شد هنوز خبری نیس .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
الان بقیه پول رو کی میخوایین واریز کنید .بیشتر یک ماه شد هنوز خبری نیس .
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
چرا سهام من بعد از گذشت ۷۰روز از فروش واریز نمیشه ..خوب حتما نیاز بوده که فروختیم چرا مردم را درک‌نمیکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
سلام من دقیقن سه ماهه سهامم رو فروختم سهامم مال بانک توسعه هست خاهشی که دارم واریز کنید من یک جوان دمـ بخت هستم
آزاده سلیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
سلام چرا الان یکماهه پول سودسهام عدالتم واریزنمیشه
رضارجبی
Poland
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
سلام من الآن 6ماهه که 30درصد سهاممو فروختم هیچ پولی برای من واریز نشده ما الان چیکار کنیم به کجا سر بزنیم ممنون
حسن معصومی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
سلام توسایت نوشته دومیلیون واریز شد ولی ب حساب نیومده اخه کسی میدونه کجا بایدبرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
سیزده خرداد سی درصد سهام عدالتم رو بوسیله بانک ملت فروختم و تا الان یعنی بیست و شش دی بعد از هفت ماه و خرده ای فقط یک ملیون و دویست و هشتاد هزار تومن اونم بصورت صدقه ای هشت هزار تومان هجده هزارتومان ریختن و تمامممم ،بماند که ارزش سهام عدالت در این مدت نصف شد و چقدر تا الان انتظار کشیدم و هنوز نصفه دیگه رو ندادن ،اگه اطلاعات اشتباه بوده مشکل داشته چطور پس نصفشو ریختین؟؟اگع مشکل نداره چرا وقتی توانایی فروختن کامل سی درصدو نداشتین شما به مردم قول فروش شصت درصدو دادین؟؟؟الان تکلیف امثال من که هنوز اندر خم یک کوچه هستیم بلاخره چیه؟؟؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
چرا پولمون واریز نمی کنید به خدا احتیاج داریم
ابوالفضل زارعی
Germany
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
من شش ماهه ۶۰ درصد سهاممو فروختم فقط ۸۰۰ تومن واسم واریز شده اخه من باید از کجا بپرسم چرا هیچکس جوابی نمیده
Saa
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
بانک کشاورزی دقیقا چهار ماهه ۶۰٪سهاممو فروختم نه تومن باید میریختی اما فقط سیصد ریختی وسلام چیشد ها چیشددددد پس نیاز داشتیم ک فروختیم لنتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
اگر مشکل نداشتیم سهام عدالت خود را نمیفروختم حالا که واریز نشده ما شرمنده زن وبچه هامونیم شما گفتید پول واریز میشود تا حالا واریز نشد فقط مردم را سرکار گذاشتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
از برج ۲.۹۹ سهاممو گذاشتم برا فروش در بانک انصار شصت درصد سهاممو فروختم اما فقط تنها نوصد هزارتومان برام واریزشد در سامه سعدی هم که چک میکنم فقط زده درصف معامله میرم بانک میگه برو کافنت ثبت نام میر کافینت میگه برو بانک مربوطه والله نمیدونم کی به چیه
حافظ
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
سلام الان برج آخر یکم اسفند نودونه واریز ن
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
1
سلام دوستان من نزدیک ۴ماه هست سهام عدالت رافروختم ۶۰درصدرا ولی تا به امروز هیچی پول واسم واریز نکردن ..سامانه سعدی خجالت بکش ..لطفا رسیدگی کنید ..بانک ملت پول را واریز کن خواهشا ‌‌اگه لازم نداشتم نمیفروختم
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
0
0
سلام ؟جان مادرتون یکی جواب بد با این گرونی سهامون فروختیم خرج زنوبچمون بدیم چرا کسی پاسخ گو نیست جان زند مرده تون پول مردومو واریز کنید
فاطمه ازبم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
باسلام خسته شدیم به خدا ازفقروندارمی خسته ام کاش پول سهاممون میدادن بخدااززندگی خسته شدم یک زن سرپرست خانوارم به قران مریضم دیسک کمر دارم اگه توان کارکردن داشتم میرفتم توخونه ها سرکار انتظارسهام مو نداشتم ازبس به اخبار نگاه کرد م خسته شدم تروقران ی فکری بردارید
ح
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
مسعولان هنوز خوبند بیدار شدن .... آقای مسعول وقتی کاری بلد نیستی چرا جای یه بنده ی خدا را هم اشکال گردی نگاه_
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
0
نزدیک یک سال سهام فروختیم کامل واریزنکردین
ehsan
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
0
0
تروخدا پولاروواریزکنین وقتی نمیفروشیم ارزشش رومیگین چندبرابرشده الانم که فروختیم پولشوبه حساب هانمیزنین بقران لازم داریم توروخداپولاروبریزین
محمد رحمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
سلام منی ک یک سال سهام عدالت فروختم تا حالا ۴۰۰ تومان پول برام ریختن باید چیکار کنم لطفا کمک کنین
حالددستباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
من یک سال است سی درصدم فروحتم هنوز هزارتومن دریافت نکردم شما بقران رسیدی کنی بانک ملی میریم می کویند ازبالا جواب بدهند شمارا حرج به کرانی
مهدی سهرابی قم
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
0
سلام من ۱سال است که سهام عدالت خود را به کارگزاری بانک ملت فروختم هنوز هم درخواست فروش اینترنتی از کارگزاری بانک ملت میدم حتی ارسال هم میشود ولی حدود یک سال هست که پولی واریز نکردن حدود ۵میلیون درخواست دادم و ارسال سوده است ولی پولی به حسابم نریختن لطفاً رسیدگی کنید با تشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->