برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

معرفی ۱۰ نماد پرتقاضای بورسی با بیشترین ارزش صف خرید

  • کد خبر: ۴۵۵۴۱
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
معرفی ۱۰ نماد پرتقاضای بورسی با بیشترین ارزش صف خرید
سر خطی زدن یا تلاش برای خرید سهام در نخستین ثانیه‌های پیش گشایش روزانه معاملات برای خیلی از معامله گران تبدیل به عادتی پُر سود شده که هر روز آن را تجربه می‌کنند. نماد‌هایی که صف‌های خرید سنگین دارند بهترین گزینه‌ها برای خرید سر خطی هستند. ۱۰ نماد با بیشترین ارزش صف خرید در روز شنبه ۱۲ مهر را در این گزارش معرفی کرده‌ایم.

گروه اقتصاد/شهرآرانیوز،اگر برایتان این سوال به وجود آمده که منظور از خرید «سرخطی» چیست؟ حتما این گزارش را تا انتها مطالعه کنید. اما خلاصه قصه این است که برای خرید نماد‌هایی که صف‌های خرید سنگین دارند، چاره‌ای ندارید جز اینکه راس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه که پنجره پیش گشایش معاملات باز می‌شود، در اولین ثانیه‌ها دستور خریدتان را ثبت کنید تا بتوانید در میان انبوه درخواست‌ها، درخواست شما سر صف قرار بگیرد و موفق به خرید شوید.

در جدول ذیل ۱۰ نماد که بیشترین ارزش صف خرید را در معاملات روز شنبه ۱۲ مهر داشته‌اند را برایتان لیست کرده‌ایم. به طور طبیعی هرچقدر ارزش صف خرید بیشتر و تقاضای برای خرید بیشتر باشد انتظار می‌رود سهام مربوطه رشد بیشتری را در معاملات تجربه کند.  

در جدول ذیل توجه به میزان ریزش یک ماهه اخیر نیز حائز اهمیت است، چراکه می‌تواند استعداد رشد سهم را نیز نشان دهد.  

معرفی ۱۰ نماد پرتقاضای بورسی با بیشترین ارزش صف خرید

 

خرید سرخطی یا سرخطی زدن در بورس به چه معنا است؟

زمانی که به دلایل مختلفی در یک سهم صف های سنگین تشکیل می شود، در زمان پیش گشایش بازار تعداد بسیاری از سرمایه گذاران تلاش میکنند تا جزو اولین نفرات در صف باشند، در این شرایط هزاران سفارش در کسری از ثانیه به سمت هسته معاملات ارسال می شود.

به سفارشی که در راس ساعت شروع معاملات در صف خرید یا فروش گذاشته می شود تا بتوانید در صف جایگاه بهتری داشته باشید اصطلاحا سرخطی زدن میگویند.

به زبان ساده سرخطی زدن یا سفارش سرخطی روشی از معامله در بورس می باشد که معامله گر سفارش خود را راس ساعت ۸:۳۰ صبح در اولین لحظه آغاز ساعت کاری بازار ثبت و ارسال می کند.

بطور مثال: فرض کنید شما طبق تحلیل های خود قصد خرید سهمی را دارید و این امکان را می دهید که از اولین لحظه روع معاملات سهم مورد نظر شما قفل در صف خرید باشد، برای اینکه بتوانید سهم را خریداری نمایید در در صف نمانید، باید با ثبت بالاترین قیمت روز راس ساعت ۸:۳۰ اقدام به خرید سرخطی سهم مورد نظر کنید. در این حالت گفته می شود شما سهم مورد نظر را سر خطی زدید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->