واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

وزیر راه و شهرسازی: هیچ اعتراضی به شناسایی خانه‌های خالی مشمول مالیات نشد

  • کد خبر: ۴۶۰۶۴
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳
  • ۱
وزیر راه و شهرسازی: هیچ اعتراضی به شناسایی خانه‌های خالی مشمول مالیات نشد
در بحث آمار خانه‌های خالی که وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرده آن را قبول ندارد، اظهار داشت: در بخش خانه‌های خالی وزارت راه و شهرسازی براساس قانون عمل کرد. وزارت اقتصاد و دارایی هرطور که علاقه‌مند هستند، با این مساله برخورد خواهند کرد. هیچکدام از صاحبخانه‌ها اعتراضی نداشتند و این مساله تایید عملکرد درست سامانه ما بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر راه و شهرسازی  در حاشیه همایش سراسری مدیران سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف افرادی که هنوز در طرح اقدام ملی مسکن آورده‌ای نداشته‌اند، چطور خواهد بود و آیا در لیست ذخیره یا حذف قرار خواهند گرفت، گفت: لازم است کسانی که اقدام به واریز وجه نکرده‌اند و قصد دارند خانه‌دار شوند، هرچه سریع‌تر این کار را بکنند.

وی افزود: برای پول واریزی زمان‌بندی لازم برای اقساط انجام گرفته و به همین خاطر تا اول آبان این مساله تمدید و حداکثر یک بار خواهد بود. خوشبختانه روند واریز وجه افزایشی بوده و امیدواریم همین روند ادامه پیدا کرده تا سریعا تعیین و تکلیف شود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم در بحث آمار خانه‌های خالی که وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرده آن را قبول ندارد، اظهار داشت: در بخش خانه‌های خالی وزارت راه و شهرسازی براساس قانون عمل کرد. یعنی واحدهای خالی شناسایی، ‌اعتبار سنجی و در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفت که حالا آن‌ها هرطور که علاقه‌مند هستند، با این مساله برخورد خواهند کرد.

وی افزود: وظیفه ما انجام و هیچکس به وزارت راه و شهرسازی اعلام نکرده است که سامانه مشکل داشته است. در این خصوص مشکل تنها اعتراض صاحبخانه‌ها می‌تواند باشد که بگویند خانه ما خالی نیست. به همین خاطر در لیست ۹۲ هزارتایی که اعلام شد هیچکدام از صاحبخانه‌ها اعتراضی نداشتند و این مساله تایید عملکرد درست سامانه ما بوده است. این کاری بود که به موجب قانون انجام دادیم و از این به بعد اخذ مالیات، نحوه محاسبه و دریافت آن با وزارت اقتصاد و دارایی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
در شهر چابهار بیشتر خانه ها خالیه ولی اجاره داده نمیشه لطفاً پیگیری کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->