نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قول مدیران استقلال: بدهی به شفر را می‌دهیم

  • کد خبر: ۴۶۰۹۸
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
  • ۱
قول مدیران استقلال: بدهی به شفر را می‌دهیم
مدیران باشگاه استقلال در نشست اخیر با محمود فکری به او قول داده اند که بدهی شفر را هر چه زودتر پرداخت کنند تا استقلال بتواند از بازیکنان جدید برای حضور درلیگ بیستم استفاده کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بزرگ‌ترین دغدغه سرمربی جدید استقلال استفاده از بازیکنان جدید است و چنانچه مدیران باشگاه استقلال موفق به پرداخت بدهی این مربی نشوند، محمود فکری نمی‌تواند از بازیکنان جدید در لیگ بیستم استفاده کند. درهمین راستا محمود فکری رایزنی‌هایی با مدیران باشگاه استقلال داشته تا هرچه زودتر این مشکل از بین برود.

مدیران استقلال علی الظاهر به سرمربی استقلال قول داده اند که مشکل را برطرف کنند ودر روز‌های آتی بدهی به شفر را بپردازند تا پنجره نقل وانتقالات باز شود و سرمربی جدید بتواند از بازیکنان جدید استفاده کند. فرصت یک ماهه‌ای که باشگاه استقلال از وینفرد شفر گرفته اند به نظر کافی می‌آید تا مدیران این باشگاه از برخی مجاری پولساز اقدام کرده و بدهی سنگین به مربی آلمانی را بپردازند. شفر چیزی حدود ۵۵۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد که به ازای هر ماه دیر کرد مبلغی نیز به این قرارداد اضافه خواهد شد. بدون شک اگر باشگاه استقلال نتواند این مبلغ را به سرمربی سابق خود پرداخت کند با محرومیت از بازیکنان جدید خود مواجه خواهد شد ودرلیگ بیستم نمی‌تواند از این بازیکنان بهره بگیرد.

فکری در نشست با مدیران استقلال درخواست داده تا بازیکنان طبق روال روز‌های اول در تمرینات شرکت کنند تا اگر شکل حل شد، بتواند از این بازیکنان بهره بگیرد. فکری هنوز از بازیکنان جدید استقلال قطع امید نکرده و چشم انتظار مدیران استقلال است تا در روز‌های آتی مجوز استفاده از این بازیکنان را بگیرد و بتواند با حضور آن‌ها لیگ بیستم را آغاز کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک استقلالی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
من از رییس هیئت مدیره ومسئول امور مالی باشگاه استقلال میخواهم یک شماره حساب اعلام کنه تا ماهواداران کمک کنیم ودرو پنجره را باز کنیم تا بازیکنان جدید بتونن بازی کنن البته طبق گفته بعضیها که پولها واریز به حساب یک نفر معلوم نیست کجا هاپو لی شد این دفعه قول بدهن پولها را به طلبکارها بدهند تا ما دیگه اینقدر حرص وجوش نخوریم میدانید چقدر از هواداران سکته کردن و جانشان را برای این تیم دادن .الان که مربی جدید هم آمد از بعضی آقایان فتنه میخواهیم دست از کارهای زشت وپلیدشان بردارند وبزارن این تیم به آرامش برسه .امسال حق استقلال دوجام بود وبهترین نفرات راداشتیم که معلوم بود کیها نگذاشتن این تیم جام بگیره.از تمام استقلالیها باغیرت میخواهم نگذارن آشوبگران وفتنه گران به هدفشان برسند ونامشان را فاش کنن البته باسند ومدرک.تا زنده ام استقلالیم وبه این تیم افتخار میکنم.انصاف نیست این جوان باغیرت که عمری برای استقلال زحمت کشید را الان برای خودش وخانوادش دردسر درست کنن ومفت در برن.با هر تهدیدی بایک برخورد کرد.محمود خان به خانه خود آمدی هر چند دور آمدی باتمام قدرت پیش برو ووارد حاشیه نشو وپوزه بدخواهان را به خاک بمالون.دم هر چه استقلالی باغیرت گرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->