لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس
سرخط خبرها

رونمایی از استقلال مدل فکری!

  • کد خبر: ۴۶۲۰۳
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
رونمایی از استقلال مدل فکری!
اولین جلسه تمرین آبی‌پوشان با حضور سرمربی جدید این تیم برگزار شد
به گزارش شهرآرانیوز؛ استقلال از دیروز به‌صورت رسمی کارش را برای لیگ بیستم آغاز کرد. ظهر دیروز و از ساعت‌۱۴ زمین شماره ۲ مجموعه‌ورزشی آزادی میزبان آبی‌پوشان و سرمربی جدیدش بود. محمود فکری که ۷۲ ساعت عجیب را سپری کرد، بالاخره پنجشنبه‌شب قراردادش را با تیم محبوبش امضا کرد تا هواداران استقلال یک بار دیگر شاهد حضور یکی از کاپیتان‌های محبوب سال‌های نه‌چندان‌دورشان روی نیمکت باشند.

یک پرسپولیسی در کادر فنی جدید آبی‌ها

تیم فوتبال استقلال روز گذشته با کادر فنی جدید خود نخستین تمرینش را برای حضور در فصل فوتبالی پیش‌رو آغاز کرد. در این تمرین اعضای هیئت‌مدیره نیز حضور داشتند و دقایقی برای بازیکنان صحبت کردند. محمود فکری نیز چند‌دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد و برنامه‌ها و اهدافش را برای آبی‌پوشان تشریح کرد. در این تمرین اعضای کادر فنی محمود فکری نیز مشخص شدند که در بین آن‌ها دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز حضور دار‌د. سیروس دین‌محمدی، آرش برهانی، صمد مرفاوی، علی بنی شیخ‌الاسلام و سعید عزیزیان، اعضای کادر فنی آبی‌پوشان خواهند بود. سعید عزیزیان که دروازه‌بان سابق پرسپولیس بوده و چند‌سالی نیز به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در این تیم فعالیت کرده است، با تشخیص محمود فکری به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌های استقلال کارش را آغاز کرد.

اشتباه عجیب برهانی در روز اول

پس از انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال، تمرینات این تیم از بعدازظهر جمعه در زمین شماره ۲ مجموعه‌ورزشی آزادی آغاز شد. این نخستین تمرین آبی‌پوشان با کادر فنی جدید بود. در ‌این‌ میان آرش برهانی که به‌تازگی به‌عنوان یکی از دستیاران فکری انتخاب شده است، به‌جای حضور در زمین شماره ۲ مجموعه‌ورزشی آزادی راهی مجموعه انقلاب شد و پس از آنکه دقایقی منتظر حضور دیگران شد و خبری از استقلالی‌ها نشد، با یکی از مسئولان تیم تماس گرفت و متوجه اشتباهش شد. برهانی با دقایقی تأخیر خود را به زمین شماره ۲ آزادی رساند.

رونمایی از خرید‌های جدید استقلال

باشگاه استقلال برای فصل جدید تاکنون ۵ بازیکن جدید جذب کرده که البته فعلا به‌خاطر بدهی‌های خارجی این باشگاه و بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات مجوز استفاده از آن‌ها را در مسابقات رسمی ندارد. با‌این‌حال خرید‌های جدید آبی‌ها که قبل از حضور محمود فکری به‌عنوان سرمربی جذب شدند، در اولین تمرین آبی‌ها حاضر بودند و در کنار سایرین به تمرین پرداختند. متین کریم‌زاده، بابک مرادی، احمد موسوی و محمدحسین مرادمند، ۴ بازیکنی بودند که پیراهن استقلال را در تمرین دیروز به تن کردند و امیدوارند هر‌چه‌زودتر مشکل پنجره نقل‌و‌انتقالاتی حل شود. البته قبل از سفر به قطر هم چند تن از خرید‌های جدید استقلال یکی‌دو جلسه‌ای در تمرین آبی‌پوشان حاضر شده بودند. تنها‌غایب در میان خرید‌های جدید استقلال، رشید مظاهری بود که در اردوی تیم ملی حضور دارد و ممکن است مقابل «مالی» در بازی تدارکاتی بعدی تیم ملی به میزبانی ترکیه به میدان برود. البته مشخص نیست وضعیت قرارداد مظاهری به خاطر شکایت تراکتور در‌نهایت به کجا خواهد انجامید.

فکری: قول قهرمانی نمی‌دهم

سرمربی جدید استقلال گفت که مسئولیت سنگینی دارد و در این راه نیازمند کمک هواداران این تیم است. محمود فکری پس از پایان تمرین دیروز در جمع خبرنگاران گفت: هواداران باید کنار ما باشند و کمک کنند. بار سنگینی است و به‌تن‌هایی نمی‌توان از پسِ آن بر‌آمد. باید کمک کرد تا بتوانیم استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم. امروز (دیروز)، معارفه صورت گرفت و از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. از هواداران و پیشکسوت‌های استقلال رخصت می‌گیریم. با توجه به زمان کم، باید برنامه‌ریزی کنیم که هم تیم شاداب و بدون مصدوم باشد و هم فشار کافی را بیاوریم تا زمانی که بازی‌ها آغاز می‌شود، بازیکنان شادابی لازم را داشته باشند. فرصت بدن‌سازی نداریم و باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم تا آسیب‌دیدگی نداشته باشیم. اینکه بخواهیم قولی دهیم یا حرف خاصی بزنیم، نمی‌شود؛ اما کمترین کار ما آسیاست. این یک کار تیمی است و فقط بار کار روی دوش کادر فنی و بازیکنان نیست و حتی رسانه‌ها هم باید به ما کمک کنند.

فکری درباره مشخص‌شدن تکلیف بازیکنان جدید این تیم گفت: امیدوارم این مشکل را مدیریت باشگاه حل کند تا پنجره‌ها باز شود. به بازیکنان گفتم که تمام تلاششان را انجام دهند و به حواشی دقت نکنند. چیزی که مهم است، احترام متقابل است؛ این احترام باید بین همه اعضای باشگاه، بزرگ‌تر‌ها به کوچک‌تر، کوچک‌تر‌ها به بزرگ‌ترها، بازیکنان به پیشکسوتان و مربیان سابقشان وجود داشته باشد و بحث خط‌قرمز من، این احترام است و حتی این احترام باید به حریف هم گذاشته شود و در کنار آن باید برای موفقیت تیم تلاش کنیم. نظم و انضباط دیگر‌نکته‌ای است که برای من مهم است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

سرمربی سابق نساجی درباره شکایت از افرادی که اطلاعات خصوصی او را منتشر کرده بودند، گفت: حتما شکایت خواهم کرد و کوتاه نمی‌آیم. خودم که این اطلاعات را رسانه‌ای نمی‌کنم و این مطالب اسناد محرمانه بین مربی و باشگاه بود و پلیس فتا و مأموران امنیتی این موضوع را پیگیری می‌کنند. من از این کار کثیف شکایت می‌کنم و اجازه نمی‌دهم کسی برای خانواده من که خط قرمزم است، مشکل ایجاد کند تا برای بقیه هم درس عبرت شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->