نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تنش بالا گرفت: پرونده انتقال فکری به مجلس رفت

  • کد خبر: ۴۶۱۵۰
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
تنش بالا گرفت: پرونده انتقال فکری به مجلس رفت
انتقال محمود فکری به استقلال پای نماینده های مجلس را نیز به این انتقال باز کرده و قرار است این ماجرا از طریق برخی نمایندگان نیز پیگیری شود. این درحالی است که استقلال اولین تمرین خود را با حضور محمود فکری انجام داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،کشمکش‌ها میان محمود فکری و باشگاه نساجی، باشگاه استقلال را هم درگیر کرده و به نظر می‌رسد ترکش‌های جدایی این مربی از جمع نساجی‌چی‌ها دو طرف را درروزهای آتی نیز درگیر خود کند. ماجرا از آنجا شروع شد که به گفته محمود فکری دو عضو تاثیرگذار باشگاه نساجی اقدام به انتشار قرارداد او کردند. قراردادی که درآن شماره تلفن همراه و آدرس منزلش درجه شده بود.

به گفته فکری همین موضوع سبب شده تا برخی هواداران نساجی با آگاهی از محل سکونتش برای او و خانواده‌اش مشکلاتی ایجاد کنند. فکری درخصوص این ماجرا مصاحبه‌هایی انجام داد که نشان از عمیق فاجعه داشت. به گفته او برخی هواداران نساجی شیشه ماشینش را خرد و حتی خانواده‌اش را هم تهدید کردند اما افشاء گری فکری درخصوص رفتار برخی هوادارن باعث عقب نشینی باشگاه نساجی یا عذرخواهی آن‌ها نشد چرا که سران این باشگاه اعتقاد دارند در ماجراهای رخ داده هیچ نقشی ندارند.

آن‌ها حتی محمود فکری را به فرافکنی نیز محکوم و بیانیه‌ای تند علیه مربی سابق خود منتشر کرده است. دربخشی ازاین بیانیه آمده:« آن روز که دوست داشتند برند لیگ برتری شده و از مربیگری در دسته‌های پایین‌تر خلاص شوند، یار جانی بودند و حالا حرف از عدم تمرکز و چوب رفاقت می‌زنند.

آنهم درست وقتی که فاصله چندانی تا شروع مسابقات لیگ برتر نداریم و وقت جبران بود تا ثابت کنند نساجی یک انگیزه فرصت‌طلبانه و سکوی پرتاب نیست. کاش لااقل به حرمت رفاقت، ساز رفتن را زودتر کوک می‌کردند تا تکلیف تیم محبوب مازندرانی‌ها مشخص شود. لابد رفاقت بلد نبودند و نیستند و تنها منافع‌شان مسیر دوستی را مشخص می‌کند.» این بیانیه واکنش صریح باشگاه استقلال را نیز به دنبال داشت.

باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرده از باشگاه نساجی شکایت خواهد کرد:« باشگاه استقلال در خصوص این اقدام زشت صورت گرفته، پشتیبان سرمربی خوش اخلاق خود است و از طریق مراجع قضایی و قانونی اقدام لازم را از طریق معاونت حقوقی باشگاه انجام خواهد داد.» این تنش‌ها درشرایطی انجام شده که فکری اعتقاد دارد سران باشگاه نساجی در قراردادش دست برده‌اند او را درجریان برخی بند‌ها قرارنداده‌اند. فکری عمیقا بر این باور است که مسئولان باشگاه نساجی از اعتماد او سوء استفاده کرده‌اند و شرایط نامناسبی را در قراردادش به وجود آورده‌اند. مسئله میان فکری و باشگاه نساجی به قدری حاد شده که حتی کیوان مرادیان، نماینده قائمشهر نیز نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی به پرونده فکری شده است.

ظاهر پرونده انتقال او قرار است در مجلس پیگیری شود تا برای نخستین بار در تاریخ باشگاه استقلال انتخاب سرمربی به حدی حاشیه ساز شود که نماینده‌های مجلس نیز برای ورود به پرونده اعلام وجود کنند. مرادیان در بیانیه خود چنین گفته:« متاسفانه در روزهای اخیر  اتفاقاتی در حوزه جابجایی سرمربی تیم  نساجی مازندران رخ داده است  که مراجعه کنندگان متعددی از جوانان مازندران خصوصا حوزه انتخابیه ام در خصوص  مشکلات  ایجاد شده برای تیم خوشنام وسختکوش و محبوب نساجی مازندران داشتم که باعث تاسف و تالم اینجانب و عده ای کثیری از جوانان و ورزش‌دوستان و هواداران عزیز این تیم محبوب در  این شهرستان گردید. اینجانب ضمن ابراز اعتراض شدید خود نسبت به این موضوع انتظار دارم دستور فرمائید تا سریعا نسبت به این امر تحقیق لازم انجام و تصمیم مدبرانه و هوشمندانه ای اتخاذ گردد تا رضایت شهروندان و هواداران عزیز فراهم گردد.» بدون شک بازگشت فکری به نساجی دراین شرایط دیگر غیرممکن است اما پیگیری پرونده او به لحاظ روانی برای باشگاه استقلال تنش آفرین خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->