زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

لیگ فدای سرخابی‌ها؛ مربی شهرخودور درتیر رس استقلال

  • کد خبر: ۴۶۲۶۷
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
لیگ فدای سرخابی‌ها؛ مربی شهرخودور درتیر رس استقلال
مسئولان باشگاه استقلال دست بردار مربیان دیگر تیم‌ها نیستند و این بار سراغ مربی بدنساز شهر خودرو رفته اند تا او را به مجموعه کادرفنی خود اضافه کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،انتقال یحیی گل محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس هنوز هم دستمایه نقد کارشناسان فوتبال و اهالی فن است و بسیاری براین باورند که وزارت ورزش نباید سرمربی سابق شهرخودرو را با آن شرایط به پرسپولیس می‌برد. درحالی که هنوز پاسخ روشنی از سوی تصمیم گیران سرخابی‌ها به چرایی آن انتقال داده نشده، در روزهای اخیر محمود فکری به همان شکلی که یحیی به پرسپولیس رفت، عازم استقلال شد. انتقالی که حتی به مجلس هم کشیده شده و بسیاری از نماینده‌ها از این اتفاق گله کرده و خواستار رسیدگی وزارت ورزش به این موضوع شده‌اند.

 

این اما پایان ماجرای انتقال‌های بحث برانگیز نیست. بعد از حضور فکری در استقلال از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آن‌ها در تلاشند تا علی اصفرقربانعلی پور یکی از مربیان بدنساز با تجربه فوتبال ایران که اکنون در کادرفنی مهدی رحمتی قراردارد را به تهران ببرد و درکادرفنی استقلال قرار دهند. قربانعلی پور که سابقه همکاری با استقلال را هم دارد به پیشنهاد باشگاه استقلال هیچ پاسخی نداده و باشگاه خود را مسئول پاسخگویی به این ماجرا دانسته اما بسیار عجیب است که استقلالی‌ها برای بستن کادرفنی لیگ بیستم خود ابایی از تخریب دیگر تیم‌ها ندارند و پیوسته با مربیانی مذاکره می‌کنند که خود به دیگر باشگاه‌ها تعهد دارند.

 

گرچه مربیگری در باشگاه بزرگی همچون استقلال بسیار لذت بخش است اما پرواضح است که هم استقلال و هم پرسپولیس نباید از نفوذ خود درجهت برخی اقدام‌ها استفاده کنند. نکته قابل توجه اینجا است که مظلومی هم قرار است از تیم جوانان استعفاء بدهد و سرپرست استقلال شود!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->