وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک
سرخط خبرها

مهدی پاشازاده: محمود فکری مانند یحیی گل‌محمدی کارنامه خوبی ندارد

  • کد خبر: ۴۶۳۴۵
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مهدی پاشازاده: محمود فکری مانند یحیی گل‌محمدی کارنامه خوبی ندارد
مهدی پاشازاده که یکی از گزینه‌های نیمکت استقلال بود، بلافاصله بعد از انتخاب هم‌بازی قدیمی‌اش به‌عنوان سرمربی استقلال، در پیامی برای محمود فکری آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ پاشازاده که پیش‌تر بازوبند کاپیتانی را در حضور فکری بر بازو می‌بست، نشان داد به‌واسطه سال‌ها حضورش در فوتبال اروپا یک شخصیت حرفه‌ای پیدا کرده است. روز گذشته خبرنگار ورزش ۳ به‌همین‌بهانه گفت‌و‌گویی را با مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان ترتیب داد که در ادامه بخش‌هایی از آن را می‌خوانید.


از من هم برای سرمربیگری استقلال برنامه خواسته بودند

محمود فکری از کاپیتان‌های مهم استقلال در دهه‌های گذشته و یک بازیکن شناخته‌شده در بین هواداران این باشگاه است و خیلی عجیب نبود که او را به‌عنوان سرمربی انتخاب کنند. من هم بر حسب وظیفه‌ای که در خودم می‌دیدم، به او تبریک گفتم و حمایتم را از کاری که او در استقلال خواهد کرد، اعلام کردم.
 
وی در ادامه درباره اینکه خودش یکی از گزینه‌های سرمربیگری در استقلال بود نیز گفت: ممکن است این مسئله برای خیلی‌ها عجیب باشد، اما من وظیفه خودم می‌دانستم از محمود یا هر کس دیگری که باشگاه او را به‌عنوان سرمربی انتخاب می‌کرد، حمایت کنم. از من هم برای سرمربیگری استقلال برنامه خواسته بودند و من هم برنامه‌ام را تحویل دادم، اما در‌نهایت آقای فکری برای این سمت انتخاب شد که به او از همین‌جا بار دیگر تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. هواداران استقلال بعد از این چند سال چشم‌انتظار شروع پیروزی‌ها در تیم هستند و امیدوارم با حضور فکری این اتفاق رخ دهد.


گل‌محمدی کارنامه خوبی دارد؛ اما فکری آن شرایط را ندارد

به عنوان یک استقلالی هر کسی که سرمربی می‌شود، از نظر من صاحب شانس است؛ چون راستش من همیشه خوش‌بین هستم که اتفاقات خوبی در تیمم بیفتد و این فضای ناامیدی که بین هواداران به وجود آمده است، از بین برود. درباره فکری هم چنین‌نظری دارم و امید خودم را حفظ می‌کنم تا‌زمانی که استقلال تبدیل به همان تیمی شود که هواداران انتظار دارند. وی در ادامه درباره مقایسه‌کردن استقلال با سایر مدعیان نیز گفت: این چیز‌ها پیش‌داوری است و نمی‌شود با قاطعیت درباره‌اش صحبت کرد.
 
آقای گل‌محمدی رزومه خوبی دارد و تجربه‌اش روی نیمکت تیم‌های مختلف زیاد است. شاید در مقام مقایسه، محمود آن شرایط را نداشته باشد؛ اما من به خودم اجازه نمی‌دهم که فکری را با توجه به سابقه‌اش در استقلال و تجربه‌های زیادی که داشته و تیم‌های زیادی که در آن‌ها بوده، اگرچه نه در لیگ برتر، جدی نگیرم. من فکر می‌کنم محمود هم تجربه‌های خیلی خوبی دارد و اگر برنامه‌های فنی مناسبی در استقلال پیاده شود، یک استقلال باشخصیت و باکیفیت را در رقابت‌های لیگ آینده خواهیم دید. البته همه این چیز‌ها منوط است به عملکرد مدیریت و سرمربی که ما باید کمک کنیم و خود محمود هم باید گوش شنوایی داشته باشد و در رفع مشکلات از آدم‌های مختلف کمک بگیرد و جو خوبی حاکم کند تا نتیجه‌اش را نیز بگیرد. به‌هر‌حال اگر او موفق شود، این موفقیت برای همه استقلالی‌هاست.


هواداران استقلال باید و‌اقع‌بین باشند

به‌هر‌حال فوتبالی که استراماچونی در استقلال پیاده کرد، عطش هواداران را رفع کرده بود و آن‌ها امیدوار بودند با او قهرمانی در لیگ و آسیا را تجربه کنند. این توقعی است که نیمکت استقلال را تا مدت‌ها تحت‌تأثیر خود قرار خواهد داد، اما باید به هواداران استقلال توصیه کنم که کمی هم واقع‌بین باشند؛ چون جوی که آن‌ها اطراف تیم درست می‌کنند، در نتیجه گیری تیم تأثیرگذار است. یادم است آقای قلعه‌نویی هم وقتی به استقلال آمد، فضای خیلی مناسبی اطراف تیم نبود و آن باور به او وجود نداشت، اما او توانست کار خیلی بزرگی را در استقلال انجام دهد. حالا که دوباره به یک چهره کاملا استقلالی اعتماد شده است، به نظرم باید همه کمک کنیم تا او پیش برود و نتیجه بگیرد؛ اگرچه همیشه بحث‌هایی هست و صحبت‌هایی وجود دارد که چه کسی می‌توانسته از سرمربی فعلی بهتر باشد. این مختص تیم ما هم نیست و در همه تیم‌های لیگ‌برتری وجود دارد. در نتیجه من هواداران استقلال را به آرامش و حمایت دعوت می‌کنم.


دوران حضور استراماچونی، مثل ماه عسل بود

یک چیزی هم در پایان حرف‌هایم بگویم. آن چیزی که در دوران استراماچونی در استقلال گذشته، شاید مثل ماه‌عسل برای یک زندگی طولانی باشد؛ اوقاتی که ما عکسش را می‌گیریم و در آلبوممان می‌گذاریم و برای همیشه حفظش می‌کنیم، چون ممکن است بعد سخت مشابهش تکرار شود. البته من خیلی امیدوارم زندگی استقلال با محمود شیرین شود و سال دیگر اوضاع به‌طور‌کلی متفاوت از این باشد، اما عجالتا و برای اینکه به تیم فشار بیشتری نیاید، عکس‌های آن دوران را داخل آلبوم بگذاریم و امیدوار باشیم سختی‌ها دوباره شرایط را برای ما تلخ نخواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->