آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

قتل به‌خاطر انتشار عکس همسر در فضای مجازی

  • کد خبر: ۴۶۳۷۶
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
قتل به‌خاطر انتشار عکس همسر در فضای مجازی
انتشار تصویر زن جوانی در فضای مجازی باعث درگیری مرگبار بین دو برادر در تهران شد.
به گزارش شهرآرانیوز، ساعت یک بامداد شنبه ۱۹ مهر مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد از مرگ مرد جوانی خبر دادند. با اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دو برادر در ساختمانی نیمه کاره با هم درگیر شده و یکی از برادر‌ها به قتل رسیده و دیگری نیز مجروح شده است.

به دستور بازپرس ساسان غلامی، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل و عامل این جنایت نیز به بیمارستان انتقال داده شد. در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان دریافتند عامل جنایت چندی قبل با برادر و زن برادرش در یک میهمانی شرکت کرده و از آن‌ها عکسی گرفته بود، اما وی بدون اطلاع برادرش، این عکس را در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد و همین موضوع باعث ناراحتی و دلخوری وی شد.

مرد جوان که تصویر همسرش در فضای مجازی منتشر شده بود، با عصبانیت به سراغ برادرش در ساختمان نیمه کاره رفت و با هم درگیر شدند، اما در این درگیری به دست برادرش کشته شد.

تحقیقات از عامل این جنایت پس از بهبودی به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت صورت خواهد گرفت.

منبع: ایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->