نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

علیرضا نیکبخت واحدی: رحمتی می‌توانست چند سال دیگر بازی کند

  • کد خبر: ۴۶۴۸۹
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
علیرضا نیکبخت واحدی: رحمتی می‌توانست چند سال دیگر بازی کند
تحلیل علیرضا نیکبخت‌واحدی از سرمربیگری هم‌بازی سابقش در شهرخودرو
حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ پیش‌کسوت فوتبال مشهد می‌گوید سر‌مربی فعلی شهر‌خودرو خیلی زود از دوران بازیگری خداحافظی کرده است و می‌توانست چند سال دیگر فوتبال بازی کند. علیرضا نیکبخت‌واحدی که این‌روز‌ها از مستطیل سبز دور است و درگیر تجارت شده است، در گفتگو با صفحه حاشیه‌نشینان هدف در اینستاگرام به مسائل مختلفی اشاره کرد که بخشی از آن‌ها مربوط به وضعیت فوتبال مشهد است.
 
بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس که تنها‌بازیکنی است که با هر ۲ تیم قهرمان لیگ برتر شده است، درباره شرایط تیم شهر‌خودرو گفت: به نظر من شهر‌خودرو فرصت مغتنم حضور در آسیا را به‌راحتی از دست داد و خیلی حیف شد که این تیم نتوانست نتایج خوبی برای فوتبال خراسان در مسابقات آسیا‌یی رقم بزند. وی درباره مربی‌شدن مهدی رحمتی در تیم شهر‌خودرو نیز اظهار کرد: من سال‌هاست با مهدی رفیق هستم و با هم در تیم ملی هم‌بازی و هم‌اتاقی بودیم؛ اما به نظرم کاری که او انجام داد، اشتباه بود. مهدی می‌توانست چند سال دیگر بازی کند و اینکه یک‌باره بدون اینکه مدرک داشته و دوره دیده باشد، سر‌مربی شد، کار اشتباهی بود. الان بار فنی همه تیم روی دوش اوست و مسئولیت خیلی سنگینی دارد که کار را خیلی سخت می‌کند.
 
نیکبخت درباره وضعیت تیم شهر‌خودرو و ارزیابی خودش از کیفیت و قدرت این تیم نیز گفت: به اعتقاد من شهر‌خودرو تکه پاره شده است و این تیم را ضعیف کرده‌اند. چند بازیکن خوب تیم رفته‌اند و تا حالا جایگزین‌های خوبی هم جذب باشگاه نشده‌اند که این مسئله کار رحمتی را خیلی سخت‌تر می‌کند. وی در ادامه این گفتگو که نزدیک به ۵۰ دقیقه طول کشید، به شرایط فوتبال مشهد و خراسان نیز اشاره کرد و گفت: جای افسوس دارد که دیگر نشانی از تیم‌های خوب ابومسلم، پیام و آدنیس نیست. به نظر من مشهد شهری است که توانایی داشتن یک تیم دیگر در لیگ برتر را دارد. طرفیت خیلی خوبی در مشهد وجود دارد، از بازیکنان خوب و بااستعداد گرفته تا افراد ثروتمندی که در این شهر زندگی می‌کنند.
 
ضمن اینکه مشهد شهر خیلی خوبی است و همه دوست دارند که در تیم‌های این شهر بازی کنند. نیکبخت با اظهار‌تأسف از شرایط بد مدیریت فوتبال در کشور افزود: به نظر من ما در بحث فوتبال در حال پسرفت هستیم و این شامل همه کشور از‌جمله مشهد و خراسان می‌شود. از نظر بازیکن‌سازی و تیم‌داری اوضاع روز‌به‌روز بدتر می‌شود؛ به‌طوری‌که می‌شود گفت الان کسی به فوتبال به‌عنوان یک رشته ورزشی نگاه نمی‌کند و همه دنبال پول‌در‌آوردن هستند. وی ادامه داد: من خودم شاهد بودم که افراد زیادی در فوتبال بودند که از جیبشان خرج می‌کردند که حتی به قیمت از‌دست‌رفتن زندگی آن‌ها شد، اما حالا بیشتر آدم‌هایی که در فوتبال هستند فقط به فکر کسب در‌آمد‌ند و پیدا‌کردن افرادی مثل اصغر رحیمی، سخت شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->