نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ناامیدی پیشکسوتان استقلال بعد از جلسه در مجلس!

  • کد خبر: ۴۶۷۱۲
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
ناامیدی پیشکسوتان استقلال بعد از جلسه در مجلس!
پیشکسوتان باشگاه استقلال در نشستی با حضور نماینده‌های مجلس حاضر شدند، اما خروجی این نشست چندان رضایت‌بخش نبوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نشستی میان برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال و چند تن از نمایند‌های مجلس برگزار شد که پیشکسوتان باشگاه استقلال چندان از نتایج این نشست راضی نیستند.

هادی طباطبایی، یکی از پیشکسوتان خوش نام باشگاه استقلال درباره این جلسه گفت:« ما به این نشست رفتیم و دغدغه‌های خود را مطرح کردیم اما بعید می‌دانم وزارت ورزش و جوانان پلنی برای موفقیت استقلال داشته باشد. این موضوع نه فقط حرف من بلکه حرف تمام پیشکسوتانی است که دراین جلسه حضور داشتند. متاسفانه مباحث به سمتی رفت که هیچ نتیجه‌ای به دست نیامد. فقط یکسری توجیهات از سوی مسئولان وزارت ورزش بیان شد وقرار است مجلس به آن رسیدگی کند. ما انتظارداریم مجلس موضوع نگرانی هواداران استقلال را عمیقا جدی بگیرد و اجازه ندهد ناکامی‌های استقلال در لیگ بیستم هم ادامه داشته باشد.»

از طباطبایی درباره اینکه چرا به آینده استقلال نمی‌شود امیدی داشت پرسیدیم که او گفت:« وقتی برنامه خاصی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نمی‌شود آیا می‌شود به آینده این باشگاه امیدی داشت؟» با این تفاسیر باید منتظر اتفاقات تازه‌ای در باشگاه استقلال بود. ظاهرا پیشکسوتان باشگاه استقلال از نحوه برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان برای این باشگاه رضایت ندارند وبراین باورند که استقلال فصل بعد را هم از دست خواهد داد. البته مربیان استقلال درحال برگزاری تمرینات هستند تا شاید استقلال به دوران خوش خود بازگردد اما هیچ بعید نیست که درنهایت استقلال به واسطه تغییرات تازه دوباره با مشکل مواجه شود. نکته بسیار شگفت آور درباره جلسه پیشکسوتان استقلال با مجلس این بود که هیچ یک از مسئولان کنونی باشگاه استقلال در نشست حضور نداشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->