اسکوچیچ این بار به تراکتور لینک شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور
سرخط خبرها

افزایش غرامت به شفر از ۵۵۰ به ۶۱۳ هزار دلار!

  • کد خبر: ۴۶۹۸۴
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
افزایش غرامت به شفر از ۵۵۰ به ۶۱۳ هزار دلار!
باشگاه استقلال در پرداخت بدهی شفر آن قدر تاخیر کرد که دوباره مبلغ بدهی به این مربی افزایش یافت. طبق آخرین برآوردی که شده باشگاه استقلال باید به جای ۵۵۰ هزار دلار ۶۱۳ هزار دلار پرداخت کند!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال آن قدر در پرداخت بدهی وینفرد شفر دست، دست کرد که دوباره بدهی به این مربی آلمانی با افزایش مواجه شد.

باشگاه استقلال درحالی اعلام کرده که اسماعیل خلیل زاده برای پرداخت بدهی شفر راهی ترکیه شد که اگر برای پرداخت بدهی این مربی قدری زودتر اقدام می‌شد باشگاه استقلال ۶۳ هزار دلار کمتر به این مربی پرداخت می‌کرد، اما تاخیر دوباره بدهی به شفر را به ۶۱۳ هزار دلار رسانده است. پیش‌تر باشگاه استقلال باید ۵۵۰ هزار دلار به این مربی می‌پرداخت که وضعیت نامشخص مدیریتی درباشگاه استقلال سبب شد افزایش تازه‌ای وارد پرونده شود.
 
اگر باشگاه استقلال یک ماه زودتر این بدهی را می‌پرداخت با دلار ۳۲ هزار تومان امروز ۲ میلیارد تومان کمتر به مربی خود غرامت می‌پرداخت، اما ناشخص بودن وضعیت مدیریتی  و بی توجهی برخی تصمیم گیران در باشگاه استقلال حالا سبب شده رقمی بیش از ۲ میلیارد تومان اضافه‌تر از ماه قبل به شفر غرامت پرداخت شود. البته خلیل زاده امیدوار است وکیل شفر در ترکیه با دیدن او به باشگاه استقلال تخفیف دهد درحالی که معمولا خارجی‌ها در مواجهه با چنین پرونده‌هایی بسیار سختگیرانه برخورد خواهند کرد و حاضر به دادن تخفیف نخواهند شد.
 
البته مشکل اصلی را سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق استقلال به وجود آورد و بعد از او نیز امیرحسین فتحی بدون توجه به مسائل حرفه‌ای اقدام به ممانعت با ورود شفر به محل تمرین استقلال کرد تا دست این مربی برای طرح شکایت از استقلال باز شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->