کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

پرسپولیس چقدر از فروش بشار رسن سود می‌کند؟

  • کد خبر: ۴۷۰۱۴
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
پرسپولیس چقدر از فروش بشار رسن سود می‌کند؟
بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس این روز‌ها در تلاش است تا بتواند از این تیم جدا شده و راهی لیگ ستارگان قطر شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بشار رسن بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه القطر از تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان این کشور روبرو شده و حالا به دنبال این است تا با جدایی از جمع سرخپوشان راهی این تیم متوسط قطری شود.

از طرف دیگر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و مسئولان این باشگاه مخالف جدایی رسن هستند، اما از آنجایی که این بازیکن رسما با سرخپوشان قرارداد دارد برای جدایی از این تیم باید بتواند به صورت توافقی با پرسپولیس فسخ کند.

در این خصوص گفته می‌شود رسن برای جلب رضایت باشگاه پرسپولیس در ابتدا مبلغ ۴۰۰ هزار دلار از قرارداد خود با قطر را جهت دریافت رضایتنامه پیشنهاد داده بود، اما وقتی با مخالفت مسئولان پرسپولیس روبرو شده حاضر است این رقم را تا مبلغ ۷۰۰ هزار دلار هم بالا ببرد.

رسن با ارائه این پیشنهاد به دنبال وسوسه کردن مدیران باشگاه پرسپولیس است چراکه با قیمت فعلی دلار این پول می‌تواند رقمی بیش از ۲۱ میلیارد تومان شود که در این بزنگاه حساس مشکلات مالی زیادی از تیم قهرمان ایران حل خواهد کرد.

از طرف دیگر رسن فعلاً حاضر نیست در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند و با این اقدامات به دنبال تحت فشار گذاشتن پرسپولیسی هاست تا بتواند رضایت آن‌ها برای رفتن به لیگ قطر را به دست بیاورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->