نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

ورزشگاه محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

  • کد خبر: ۴۷۰۰۸
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
ورزشگاه محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
ورزشگاه محل برگزاری دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا مشخص شد.
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، با توجه به شیوع ویروس کرونا و پس از برگزاری بازی‌های متمرکز لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در دوحه قطر، مسابقات متمرکز منطقه شرق آسیا هم از اواخر آبان ماه در قطر برگزار خواهد شد.

با توجه به میزبانی خوب کشور قطر در مرحله غرب آسیا و از آنجایی که این کشور آماده برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ می‌شود به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته تا بازی فینال هم در قطر برگزار شود.

طبق اخبار رسیده از قطر، محل برگزاری بازی فینال ورزشگاه الجنوب دوحه خواهد بود که یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های فعلی در دنیا است.

این ورزشگاه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب مورد استفاده قرار گرفته و در زمان برگزاری بازی‌های منطقه شرق هم چند بازی را میزبانی خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس از غرب آسیا منتظر است تا نماینده شرق آسیا برای بازی فینال معرفی کرد گردد. این بازی روز ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->