جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

جابه‌جایی در کمیته‌های فدراسیون بسکتبال با تغییر فصل‌ها

  • کد خبر: ۴۷۰۵۰
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
جابه‌جایی در کمیته‌های فدراسیون بسکتبال با تغییر فصل‌ها
مسئولان کمیته های فدراسیون بسکتبال را باید جزو افراد چند شغله دانست.
افشین رضاپور/شهرآرانیوز، مسئولان کمیته‌های فدراسیون بسکتبال، در فصول مختلف سال، نقش و جای خود را کمی تا قسمتی تغییر می‌دهند، اما سر جای خودشان هستند. به طور مثال در پاییز و زمستان، با تیم‌های باشگاهی قرارداد می‌بندند و در بهار و تابستان سخت به دنبال استعدادیابی و دوره‌های آموزشی و از این دست کار‌ها هستند.
با رفتن بهرام رمضان به خوزستان، تغییر نقش و جای اطرافیان و نزدیکان به فدراسیون بسکتبال، وارد فاز جدیدی شده است. معلمی و مربیگری در آموزش و پرورش، کمیتۀ استعدادیابی فدراسیون، یکی دو فصل در لیست انتظار لیگ یک (از زمان این فدراسیون) و سرانجام تیمداری در لیگ برتر بسکتبال، از جمله کار‌هایی است که از دست وی برمی‌آید و او همزمان در حال انجام دادن آنهاست. با داشتن این همه کار، همیشه به توانمندی بهرام غبطه خورده‌ام.
در حال حاضر جواد رحمتی‌پور در کمیتۀ آموزش و مربیان نیز با همین روش پیش می‌رود. وی دبیر آموزش و پرورش است. مسئول دپارتمان آموزش و پژوهش فدراسیون بسکتبال و مربی تیم بسکتبال مهرام. رحمتی‌پور آدم خوبی است، اما تفکر رحمتی‌پور‌ها باعث خلق مهمانان ناخوانده‌ای مثل علیرضا رحیمی در بسکتبال می‌شود.
محمد_کسایی‌پور از کمیته سه نفره، دو فصل است که در کرمان سرمربی تیم مس است و کاری به کار کسی، تو بگو یک نفر هم ندارد چه برسد به سه نفر. کسی هم کاری به او ندارد.
اعضای کمیتۀ داوران و مسابقات طبق قاعده نمی‌توانند تیمداری کنند، اما به پشتوانۀ حضور فیزیکی در محل «فدراسیون»، توانایی‌های دیگری در خود می‌بینند که باعث می‌شود بر اساس این توانمندی‌ها، بخت و اقبال خودشان را در سایر امور آزمایش کنند.
مثل احمد نوروزی که کمیته مسابقات برایش کوچک است و نامزد مجمع انتخابی هیئت بسکتبال استان تهران شده. یا ورژ آبکاریان بعد از اینکه قانون بازنشستگی اجازه نداد مسئول کمیتۀ داوران و مسابقات بماند، توانمندی‌های فنی و اجرایی خود را زوج و فرد کرد. یک روز مشاور رئیس احمدی است و روز بعد مدرس بین‌المللی!
مربیان ملی هم که تیم‌های باشگاهی گرفتند و به قول رئیس احمدی؛ بسکتبال از داشتن نعمت دانش آنان محروم نشد و اوضاع تا پایان فصل بر وفق مراد است. مربیان شمالی در «دژ» کاله، در رفت و آمدند و هر چند وقت یک بار از داخل اردو‌ها چند تا عکس یادگاری منتشر می‌کنند.
در قسمت خانم‌ها به فریده خانم شجاعی، شبنم کلاهی، گلاره کاکاونپور و ... سلام می‌کنم... اخیراً از مدیریت فنی کاکاونپور در مهرام رونمایی شد.
خدا را شکر، با حال خوب مسئولان کمیته‌های فدراسیون در بسکتبال، حال همه ما خوب است و چشم شیطان کور و گوش شیطان کر، کار‌های بسکتبال روبه‌راه. همه سر جای خودشان نشسته و چند تا پُست بیشترهم گرفته‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->