چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا
سرخط خبرها

طلب شفر از استقلال همچنان پابرجاست!

  • کد خبر: ۴۷۱۷۷
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
طلب شفر از استقلال همچنان پابرجاست!
سرمربی اسبق استقلال از مطالبات خود همچنان هیچ پولی دریافت نکرده است و این وضعیت صدای فرزند شفر را هم در آورده است.
به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر، مهم‌ترین دغدعه کادر مدیریت استقلال باز کردن پنجره نقل و انتقالات است. یکی از بدهی‌های مهمی که باعث شده این پنجره برای آبی‌پوشان پایتخت بسته شود، مطالبات وینفرد شفر است.

این روز‌ها ادعا‌های مختلفی مبنی بر پرداخت پول شفر داده می‌شود و گفته شده که بخشی از مطالبات وینفرد شفر به حساب او واریز شده است، اما ساشا شفر در این رابطه گفت: تا این لحظه هنوز از مطالباتی که قرار است پرداخت شود، هیچ رقمی به حساب ما واریز نشده است و همچنان شاهد وعده‌های مختلف هستیم و هیچکدام از آن‌ها عملی نشده است.

در حالی که مسئولان باشگاه استقلال قول داده‌اند این هفته پنجره نقل وانتقالات آبی‌پوشان باز می‌شود، اما هنوز خبری از پرداخت پول وینفرد شفر نیست و به تعویق افتادن این مساله می‌تواند نگرانی‌های کادر فنی استقلال را برای استفاده از بازیکنان جدید به خطر بیندازد و باید دید چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->