ثبت ۲ پیروزی سخت و آسان برای مشهدی‌ها در سومین روز از فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان

  • کد خبر: ۴۷۶۴۹
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
ثبت ۲ پیروزی سخت و آسان برای مشهدی‌ها در سومین روز از فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان
سومین روز از فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان ایران با دومین پیروزی اشتادسازه مشهد، مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشینی این تیم در گروه یک همراه بود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در سومین روز از رقابت‌های لیگ برتر بانوان، یادواره شهدای مدافع سلامت، تیم اشتادسازه مشهد موفق شد برابر حریفش به برتری برسد. در بازی اول روز چهارشنبه تیم‌های اشتادسازه مشهد و پرسپولیس بهبهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم اشتادسازه مشهد حریف خود را ۳۱ بر ۱۵ از پیش رو برداشت. ابتدای این بازی ۲ تیم پایاپای پیش رفتند، اما شاگردان شافعیان با زدن چندین گل فاصله خود با حریف را زیاد کردند. اشتادسازه در نیمه نخست ۱۸بر۹ پیروز شد و در نیمه دوم نیز ۱۳ گل دیگر به ثمر رساند. از نکات درخور توجه این بازی، اعتراض شدید کادر فنی تیم پرسپولیس بهبهان به داوری این بازی بود که باعث شد این جو روی بازیکنان تیمشان تأثیر بگذارد و بازی را واگذار کنند.


صدرنشینی نماینده مشهد در گروه اول

پرسپولیس بهبهان در مسابقه پیشین خود با اختلاف یک گل تیم کربنات سدیم کاوه فیروزآباد فارس را شکست داده بود و با شکست برابر مشهدی‌ها، دوامتیازی باقی ماند. تیم‌های سپاهان اصفهان و کربنات سدیم فیروزآباد دیگر تیم‌های این گروه هستند. اشتادسازه با ۴ امتیاز صدرنشین گروه یک و گزینه اصلی صعود از این گروه به‌عنوان تیم اول است.

با وجود صدرنشینی، استرس در اردوگاه اشتادسازه‌ای‌ها فراوان است. سپاهان اولین حریف مشهدی‌ها در لیگ برتر بود که پیش از بازی مشخص شد ۷ نفر از تیم نتیجه آزمایش کرونایشان مثبت شده است و راهی اصفهان شدند، اما روز بعد از برگزاری دیدار سپاهان و اشتادسازه، باشگاه اصفهانی اعلام کرد آزمایش یکی دیگر از بازیکنان تیم مثبت شده است. بازیکنی که برابر اشتادسازه نیز به میدان رفته بود. باید دید در پایان مرحله نخست لیگ هندبال، آیا اعضای اشتادسازه به این ویروس مبتلا شده‌اند یا خیر. شاگردان شافعیان روز جمعه باید در آخرین دیدارشان برابر کربنات سدیم به میدان بروند تا بعد از آن به مشهد بازگردند و ۱۴ روز به تمرین بپردازند.


هنوز شرایط تیم ایده آل نیست

نشمین شافعیان، سرمربی اشتادسازه، با وجود به دست آوردن ۲ پیروزی سخت و آسان، می‌گوید هنوز هم به شرایط ایده آل نرسیده‌اند. زیرا در این مدت برای کسب آمادگی لازم، بازی‌های دوستانه نداشته‌اند.
او درباره بازی برابر پرسپولیس نیز گفت: نیمه اول خیلی رضایت‌بخش نبود، اما نیمه دوم بچه‌ها توانستند کارشان را انجام دهند و به هماهنگی در دفاع و حمله برسند. به بازی‌های بعدی امیدواریم.
شافعیان یادآور شد: در این مدت همه بازی‌ها را دیدم و همه تیم‌ها خوب بودند. ۴تیمی که تازه آمده‌اند، با انگیزه کار می‌کنند و ۴تیم دیگر کمی محتاط بازی کرده‌اند.
 
 

جنگ دارا و ندار بود!

سرمربی تیم هندبال بانوان پرسپولیس پس از بازی همچنان از داوری گله کرد.
ناهید رضایی بعد از شکست مقابل اشتادسازه گفت: ۲۰دقیقه اول بچه‌های ما مقابل تیم قدرتمند اشتادسازه جنگیدند. اختلاف ما حتی به یکی‌دو گل هم رسید و این خوش‌حال‌کننده بود، اما از دقیقه۱۸ که وقفه‌ای در بازی ایجاد شد داوری برگشت.

او افزود: متأسفانه ناظران داوری به هر حرفی کارت نشان می‌دادند. چرا همیشه این کار را می‌کنند؟ یعنی مربی حرفی نزند و فقط کنار زمین بایستد؟ سرمربی پرسپولیس بهبهان بیان کرد: ۷پنالتی و ۲دقیقه‌هایی که داور گرفت، تیم ما را به‌هم ریخت. مهم این است که ما ۲۰دقیقه جنگیدیم، آن هم درحالی‌که بازیکن ملی‌پوش هم نداریم. درواقع جنگ دارا و ندار بود. ما قطعا عقب‌نشینی نمی‌کنیم و با تمام توان جلو می‌آییم.
مسابقات امسال برخلاف سال‌های قبل شکل و شمایل جدیدی دارد و ۸ تیم شرکت کننده لیگ در ۲ گروه تقسیم شدند تا گروه‌ها با حریفان خودبه صورت متمرکز در چند نوبت رقابت می‌کنند و در نهایت تیم‌های برتر هر گروه با یکدیگر برای قهرمانی جدال کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->