«اشتادسازه» مشهد در نخستین گام لیگ برتر هندبال بانوان سپاهان را برد

  • کد خبر: ۴۷۳۶۹
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
«اشتادسازه» مشهد در نخستین گام لیگ برتر هندبال بانوان سپاهان را برد
لیگ برتر هندبال بانوان در فصل جدید از روز گذشته آغاز شد و در نخستین بازی تیم اشتادسازه مشهد، قهرمان فصل گذشته، مقابل سپاهان قرار گرفت و جدال مدعیان به سود مشهدی‌ها به پایان رسید.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بازی افتتاحیه لیگ برتر بانوان به دیدار ۲ تیم مشهد و اصفهان اختصاص داشت که با حضور ستاره‌ها و ملی‌پوشان در ترکیب خود مدعی قهرمانی فصل جدید هستند و به‌نوعی این بازی حساس‌ترین دیدار دور رفت مسابقات بود. همین موضوع باعث شده بود این دیدار پایاپای و بسیار نزدیک دنبال شود. نیمه اول با تساوی ۸ بر ۸ به پایان رسید، اما در نیمه دوم درحالی‌که تیم هندبال سپاهان با اختلاف چندگل از اشتادسازه جلو بود، اوضاع تغییر کرد و شاگردان نشمین شافعیان در تیم اشتادسازه موفق شدند با اختلاف ۲گل حریف را شکست دهند. به این ترتیب اشتادسازه با نتیجه ۲۸بر۲۶ سپاهان را مغلوب کرد تا اولین امتیازات به حساب قهرمان سابق واریز شود.


شافعیان: با همدلی ۲ امتیاز را گرفتیم

نشمین شافعیان که مانند فصل پیش هدایت تیم مشهدی را در اختیار دارد، درباره اولین پیروزی تیمش گفت: بازی سختی بود. ابتدای گرم کردن یکی از بازیکنان اصلی را از دست دادیم و متأسفانه او حتی نتوانست یک دقیقه بازی کند.
نیمه اول با توجه به شرایط این ۲ روز و فشاری که روی بچه‌ها بود، آن‌ها نتوانستند خود را نشان دهند، اما در نیمه دوم به‌دلیل همدلی بازیکنان ۲ امتیاز شیرین را کسب کردیم. تلاش می‌کنیم همین راه را ادامه دهیم و امتیازات را کسب کنیم تا برای دور دوم آماده شویم.


غیبت ۳ بازیکن کرونایی سپاهان

در سوی دیگر میدان سپاهانی‌ها مدعی بودند که این نتیجه به‌دلیل غیبت ۳ بازیکن تیمشان رقم خورده است. فاطمه محمدخانی، سرمربی تیم سپاهان، در این‌باره گفت: اشتباهاتی که بازیکنان در پاس‌کاری داشتند و همین‌طور احساسی بازی کردن در پایان بازی، باعث باخت ما شد.
او درباره اینکه در بازی اول اشتادسازه، مدافع عنوان قهرمانی، نشان داد آماده قهرمانی دیگری است، تصریح کرد: صددرصد اوضاع تغییر می‌کند. با توجه به وضعیت کرونا و اینکه ۳بازیکن ما به این ویروس مبتلا بودند، آن‌ها را در اختیار نداشتیم. صددرصد در بازی برگشت اوضاع متفاوت خواهد بود.


۲ دیدار دیگر پیش روی مشهدی‌ها

لیگ برتر هندبال بانوان امسال با ۸ تیم در ۲ گروه کار خود را شروع کرده است. البته برخلاف سال‌های گذشته، خبری از بازی‌های رفت‌وبرگشت در شهر‌های مختلف نیست و تیم‌ها باید در هر مرحله طی ۶ روز ۳ رقابت را به‌صورت متمرکز در یک شهر انجام دهند و سپس ۱۴ روز به استراحت بروند. اشتادسازه در گروه الف باید در بازی دوم خود در روز چهارشنبه برابر پرسپولیس بهبهان به میدان برود. آخرین دیدار آن‌ها نیز روز جمعه برگزار می‌شود. دیگر حریفان نیز باید در این مدت ۳ دیدار را پشت سر بگذارند. رقابت‌های این مرحله به میزبانی تهران برگزار می‌شود و ممکن است میزبان مرحله بعدی شهر دیگری باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->