طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | حباب ربع سکه ۹۱ درصد شد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کاهش قیمت خودرو‌های پرتیراژ در بازار

  • کد خبر: ۴۷۹۰۵
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کاهش قیمت خودرو‌های پرتیراژ در بازار
بازار خودرو در هفته گذشته روند ریزشی را آغاز کرد و ریزش قیمت‌ها در این بازار تا جایی پیش رفت که پراید۱۱۱ یک کانال عقب نشست و حال با آغاز هفته جدید درحالی خودرو‌های داخلی ثبات قیمت را تجربه می‌کنند که قیمت‌ها در بین خودرو‌های مونتاژ، کماکان درحال کاهش است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بازار خودرو در هفته گذشته روند ریزشی را آغاز کرد و ریزش قیمت‌ها در این بازار تا جایی پیش رفت که پراید۱۱۱ یک کانال عقب نشست و حال با آغاز هفته جدید درحالی خودرو‌های داخلی ثبات قیمت را تجربه می‌کنند که قیمت‌ها در بین خودرو‌های مونتاژ، کماکان درحال کاهش است.
 
به گزارش خبرآنلاین، بازار خودرو که از هفته گذشته استارت کاهش قیمت را زده بود، با آغاز هفته جدید ثبات قیمت‌ها را تجربه می‌کند، به‌گونه‌ای‌که قیمت انواع خودرو‌های پراید از چهارشنبه گذشته تاکنون ثابت مانده است و اکنون پراید۱۱۱ نزدیک به ۱۳۶میلیون تومان قیمت دارد و پراید۱۳۱ نیز با قیمت ۱۱۸میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین قیمت پراید۱۳۲ به ۱۱۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسیده است و پراید۱۵۱ نیز ۱۱۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان قیمت خورده است.

در میان خودرو‌های مونتاژ، اما ثبات قیمت کمتری دیده می‌شود و اکثر خودرو‌های این رسته از هفته گذشته تاکنون کاهش قیمت را تجربه می‌کنند و درحالی‌که قیمت پژو۲۰۰۸ مدل۹۹ طی چند روز اخیر بر روی یک‌میلیارد و ۱۸۸میلیون تومان ثابت مانده است، قیمت مدل۹۸ این خودرو امروز با کاهش ۲۰میلیون تومانی، یک میلیارد و ۱۱۰میلیون تومان اعلام شده است و سوزوکی گراند ویتارا نیز کاهش قیمت اندکی را تجربه کرده و از یک‌میلیارد و ۳۰۴میلیون تومان در هفته گذشته به قیمت یک‌میلیاردو۲۸۸میلیون تومان رسیده است. سیتروئن سی۳ نیز از یک‌میلیاردو۴۵میلیون تومان در هفته گذشته به قیمت یک‌میلیارد و ۱۵میلیون تومان رسیده است.
 
در کنار خودرو‌های مونتاژ قیمت خودروی پژوی۲۰۷ اتوماتیک که طی چند هفته اخیر نوسانات زیادی را پشت‌سر گذاشته است، از ۴۹۴میلیون تومان در هفته گذشته به ۴۷۵میلیون تومان رسیده است. مدل۹۹ این خودرو نیز درحالی ۴۹۸میلیون تومان اعلام شده است که این خودرو هفته گذشته ۵۰۴میلیون تومان قیمت داشته است. در بین انواع خودرو‌های گروه تیبا، اما از هفته گذشته تاکنون ثبات قیمت به چشم می‌خورد، به‌گونه‌ای‌که تیبا هاچ‌بک ای‌ایکس طی چند روز اخیر بر روی ۱۵۵میلیون تومان ثابت مانده است.

قیمت خودرو دنای معمولی نیز طی چند روز گذشته بر روی ۳۱۴میلیون تومان ثابت مانده است. همچنین قیمت دناپلاس دنده‌ای توربو در چند روز گذشته بر روی ۴۸۳میلیون تومان ثابت مانده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->