تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه یکتا چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی قیمت لاستیک خودرو هشدار درباره تورم‌زایی افزایش مدت اجرای نهضت ملی مسکن با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
وزیر صمت:

طرح مشترک دولت و مجلس برای سامان‌دهی بازار خودرو به‌زودی اعلام می‌شود

  • کد خبر: ۴۷۵۶۷
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
  • ۲
طرح مشترک دولت و مجلس برای سامان‌دهی بازار خودرو به‌زودی اعلام می‌شود
کارگروه مشترکی میان وزارت صمت و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برای بررسی موضوعات مهمی همچون خودرو تشکیل شده و به‌زودی طرح مشترکی برای سامان‌دهی بازار خودرو ارائه خواهیم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم‌حسینی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت تولیدات خودرویی کشور تصریح کرد: باید شرایط برای عبور از انحصار دو شرکت بزرگ خودروسازی و افزایش تولیدات با هدف رقابت‌پذیری محصولات خودرویی در سطح بازار فراهم کنیم. به زودی طرح مشترک دولت و مجلس برای سامان‌دهی تولید و بازار خودرو ارائه خواهد شد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با توجه به علاقه‌مندی مردم برای سرمایه‌گذاری در خودرو به عنوان یک کالای مصرفی بادوام، ضروری است که این محصول مهم با استراتژی مشخصی در میزان تولیدات و کیفیت، عرضه شود، تصریح کرد: در رابطه با هر یک از این موضوعات به صورت مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حال بررسی و برنامه‌ریزی لازم هستیم و خوشبختانه کمیسیون همکاری بسیار خوبی در این حوزه با وزارت صمت داشته است.

 

وی تاکید کرد: با توجه به اهداف تعیین شده در این طرح مشترک، جای امیدواری است که وضعیت بازار خودرو بهبود یابد و از این وضعیت نابسامانی که وجود دارد بتوانیم عبور کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اولویت نخست وزارتخانه، حمایت ویژه واحدهای توانمند و افزایش تولیدات رقابتی در حوزه خودرو کشور است و تقویت شرکت‌هایی که توانمندی لازم را در این عرصه دارند را در دستور کار دارد تا بتوانیم انحصار موجود را از بین ببریم.

 

این در حالی است که علاه بر بررسی شرایط موجود و راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو که در آخرین جلسه برگزار شده کمیته خودرو، به تازگی وزیر صنعت، معدن و تجارت از قیمت‌گذاری دستوری خودرو و با وجود ادعای شورای رقابت بر قیمت‌گذاری دستوری گلایه کرد.

 

وی با بیان اینکه قیمت‌های دستوری، صنعت خودرو کشور را با زیان هنگفت روبه‌رو کرده است، گفت: با توجه نوع قیمت‌گذاری، شاهد سه نوع قیمت مصوب، تمام شده و قیمت بازار هستیم. در شرایط فعلی باید نقدینگی موجود به سوی بخش‌های مولد کشور هدایت و عطش بازار خودرو به شکل موثری کنترل شود.

 

رییس شبکه دامپزشکی مه‌ولات گفت: نظارت بهداشتی و شرعی قبل و حین کشتار دام از وظایف شبکه دامپزشکی است که این امر به صورت روزانه توسط کارشناسان با تجربه اعمال می‌شود و پس از نگهداری لاشه‌ها در سردخانه به مدت ۲۴ ساعت و اطمینان از سالم بودن گوشت و درج مهر دامپزشکی، این لاشه‌ها توسط ماشین حمل گوشت به قصابی‌های سطح شهر حمل می‌شود.

 

ابراهیم زاده با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی غیربهداشتی در این شهرستان معدوم و از چرخه مصرف خارج شده است شمار بازرسی‌های صورت گرفته از مراکز عرضه کننده مواد خام دامی در این مدت را ۸۱۱ مورد اعلام کرد و هدف از آن را نیز بررسی کیفیت بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی در نحوه حمل، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در مراکز فروش ذکرکرد.

 

وی ادامه داد: شهرستان مه‌ولات دارای ۱۲۰ فروشگاه عرضه مواد خام دامی و پروتئینی است که کارشناسان شبکه دامپزشکی به صورت مستمر بر آنها نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی، متخلفان طبق قانون به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 

رییس شبکه دامپزشکی مه‌ولات از مردم خواست با هدف جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و به ویژه بیماری تب کریمه کنگو از فرآورده‌های خام دامی دارای تاییدیه شبکه دامپزشکی مصرف کنند و هرگونه تخلف بهداشتی را به این اداره گزارش دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Germany
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
دولت بیکار خواهشا دست از سر مردم بدبخت بردارین هرچی طرح و نقشه کشیدین از فرداش قیمت ها دو برابر شد
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
اخه‌من‌که‌ماشین‌ندارم‌یک‌بار‌هم‌۵۰‌هزارتومان‌دادم‌ثبت‌نام‌کردم‌اسم‌درنیامد‌اگه‌صد‌بارهم‌بنویسم‌اسم‌درنمیاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->