سرخط خبرها

حجت‌الاسلام مروی: آستان قدس رضوی باید الگویی در پاسخگویی و تعامل با مردم باشد

  • کد خبر: ۵۰۶۹۹
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
حجت‌الاسلام مروی: آستان قدس رضوی باید الگویی در پاسخگویی و تعامل با مردم باشد
تولیت آستان قدس رضوی گفت: یکی از مهمترین مصادیق تعامل دینی، پاسخگویی به مردم است که باید در آستان قدس رضوی تبلور ویژه‌ای داشته باشد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی در دیدار دست اندرکاران مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، اظهار کرد: دریافت پیام‌های مردمی و پاسخگویی به تماس‌های تلفنی صرفا یک کار تشریفاتی نیست بلکه اعتقاد داریم این کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برای انجام آن باید اهتمام ورزید.

وی لازمه موفقیت را توجه به اهمیت انجام کار و اهتمام داشتن در انجام آن دانست و افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، انسان‌ها در هر جایگاهی که قرار می‌گیرند، باید تمام توان و تمرکز خود را برای انجام آن وظیفه به کار گیرند؛ در حقیقت جدی گرفتن کار، مشوق روحی برای انجام آن کار با کیفیت هرچه بیشتر است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مردم به آستان قدس نسبت به دیگر مجموعه‌ها، نگاه و احساس متفاوتی دارند که باید قدر آن را دانست، ادامه داد: شاید اگر اشکال یا ضعفی در یک مجموعه دولتی یا خصوصی باشد، مردم خودشان را ملزم به تذکر دادن ندانند، اما کوچکترین اشکالی در آستان قدس وجود داشته باشد، تذکر می‌دهند که برای ما به عنوان خادمان این آستان ملائک پاسبان بسیار با ارزش است.

وی بیان کرد: با اینکه ممکن است برخی از نقد‌ها و اشکالاتی که در پیام‌های مردمی مطرح می‌شود، حتی وارد هم نباشد، اما نفس این کار که مردم نسبت به آستان قدس احساس مسئولیت دارند و نکات مدنظر خود را مطرح می‌کنند، اتفاقی بسیار مبارک است.

حجت الاسلام و المسلمین مروی با تأکید بر لزوم تحقق عینی مدیریت اسلامی در مجموعه آستان قدس خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مصادیق تعامل دینی، پاسخگویی به مردم است که باید در آستان قدس رضوی تبلور ویژه‌ای داشته باشد.

وی تاکید کرد: ممکن است در بین پیشنهاد‌هایی که از سوی مردم مطرح می‌شود، برخی پیشنهاد‌ها قابل اجرا نباشد، در این صورت باید این موضوع را به اطلاع مردم رساند و در مقابل از نقطه نظرات کاربردی و قابل اجرا هم استقبال کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه هیچ تماس و انتقاد مردمی نسبت به عملکرد سیستمی آستان قدس رضوی نباید بدون پاسخ بماند، ادامه داد: به درخواست‌های مردمی باید به درستی پاسخ داده شود و اعتقاد داریم که ما به عنوان خادمان آستان قدس باید در پاسخگویی به انتقادات، پیشنهادات و مطالبات برای دیگر مجموعه‌ها الگو باشیم.

وی خطاب به مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی گفت: گزارشی از وضعیت پاسخگویی مجموعه‌های مختلف آستان قدس به درخواست‌های مردمی تهیه کنید تا به بخش‌هایی که در پاسخگویی تعلل می‌کنند، تذکر داده و از بخش‌هایی که اولویت رسیدگی به درخواست‌های مردم را مدنظر قرار می‌دهند، قدردانی شود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۳۸ مرکز جامع ارتباطات مردمی حلقه واسط بین مردم و بخش‌های مختلف آستان قدس است، تصریح کرد: مسائلی که توسط مردم در ارتباط با حرم مطهر رضوی مطرح می‌شود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: اعتقاد ما بر این است که آستان قدس رضوی متعلق به مردم است، لذا به هیچ عنوان نباید نسبت به احساس مسئولیت مردم بی‌تفاوت بود.
 
منبع:آستان نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->