تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کاهش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونا در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۵۱۱۲۲
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کاهش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونا در خراسان رضوی
از ابتدای آذرماه تاکنون تعداد مبتلایان و بستری‌های جدید بر اثر کرونا در خراسان رضوی به طور نسبی کاهش یافته است.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر حمیدرضا رحیمی دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تعداد بیماران بستری جدید کرونا در ابتدای آذرماه روزانه به طور میانگین ۳۴۰ نفر در مراکز درمانی خراسان رضوی بود که این میزان اکنون به ۲۷۰ نفر در روز کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که اکنون هزار و ۸۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی تحت معالجه قرار دارند که این میزان در ابتدای آذرماه ۲ هزار و ۸۰ بیمار بوده است.

دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هزار و ۱۶۰ بیمار بستری بر اثر کرونا در خراسان رضوی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شهرستان مشهد و ۱۳ شهر تابعه استان را زیر پوشش دارد هستند.

رحیمی افزود: در حال حاضر روزانه ۱۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری می‌شوند که این میزان در ابتدای آذر ۲۷۰ مورد بوده است.

وی ادامه داد: اگر چه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا نیز طی ۱۰ روز گذشته کاهش یافته است، اما همچنان آمار مرگ و میر بالاست و همت عمومی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را می‌طلبد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون ۴۴۵ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

رحیمی افزود: کاهش تعداد مبتلایان سرپایی و بستری در خراسان رضوی صرفاً به محدویت‌های کرونایی از ابتدای آذرماه مربوط نمی‌شود چراکه نتایج این محدودیت‌ها ۱۴ روز بعد خود را به طور واقعی نشان می‌دهد.

به گفته وی، در حقیقت این کاهش مبتلایان بیشتر مربوط به محدویت‌های اعمال شده در شهرستان‌های با وضعیت بحرانی کرونا در استان خراسان رضوی از ۱۵ آبان ماه تاکنون بوده است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->