ورود بیش از ۳ میلیون زائر به مشهد مقدس تا کنون (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) فرماندار مشهد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه اسکان زائران با توجه به بارش باران در نظر گرفته شده است گسترش شبکه ارتباطی همراه اول برای رفاه زائران حرم رضوی اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) یک کشته و ۶ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در جاده نیشابور - مشهد (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۷۷ کشته و ۶۲۰۰ مجروح در تصادفات ۵ روز اول طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۳۰۰ نیروی هلال احمر پوشش مراسم سال تحویل در حرم رضوی را بر عهده دارند آغاز سال نو در خراسان رضوی همراه با بارش باران فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

سامانه بارشی جدید سه‌شنبه شب به کشور می‌رسد

  • کد خبر: ۵۱۱۵۷
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
سامانه بارشی جدید سه‌شنبه شب به کشور می‌رسد
سرکرده، کارشناس هواشناسی گفت: از صبح فردا شدت بارش‌ها کاهش می‌یابد و از سه‌شنبه شب شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور خواهیم بود.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر حسین سرکرده کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه با حرکت سامانه بارشی به سمت نوار شرقی و شمالی از فردا شاهد کاهش میزان بارش‌ها در نوار غربی کشور خواهیم بود گفت: فردا در سواحل دریای خزر و همچنین در شمال شرق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارش باران خواهیم داشت و به صورت پراکنده بارش باران در استان‌های حاشیه زاگرس مرکزی و جنوبی رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: در استان‌هایی مثل لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و شمال شرقی استان خوزستان هم شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

سرکرده با بیان اینکه سامانه بارشی بعدی سه شنبه شب از مرز‌های جنوب غربی وارد کشور می‌شود افزود: از چهارشنبه نیمه غربی کشور دوباره درگیر بارش خواهد شد.

او بیان کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی در استان‌های خوزستان، بوشهر، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و ایلام خواهد بود.

سرکرده توضیح داد: به تدریج برای اواخر هفته در استان‌های مرکزی و شمال کشور هم شاهد بارش خواهیم بود.

او افزود: در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی واقع در غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش به صورت برف است و در جنوب غرب و جنوب کشور رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف تا نیمه ابری خواهد بود. امشب دمای هوای تهران ۵ درجه است و فردا  حداکثر به ۱۲ درجه می‌رسد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->