استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

بانوان بسکتبالیت مولتی کافه به‌دنبال پیروزی در لیگ بسکتبال

  • کد خبر: ۵۱۵۲۴
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
بانوان بسکتبالیت مولتی کافه به‌دنبال پیروزی در لیگ بسکتبال
تست‌های مثبت، یک بازی بسکتبالیست‌های مشهدی را لغو کرد تا مولتی کافه مشهد در لیگ بسکتبال بانوان به مصاف سپهرداد برود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ با ابتلای بازیکنان حریف به ویروس کرونا، یکی از بازی‌های تیم بسکتبال مولتی‌کافه مشهد در لیگ برتر لغو شد. لیگ برتر بسکتبال امروز و فردا در گروه «ب» پیگیری خواهد شد. امروز در اولین بازی، تیم مشهدی به‌مصاف تیم سپهرداد می‌رود و پس از آن قرار بود روز جمعه مولتی‌کافه برابر تیم شهر گرگان صف‌آرایی کند؛ اما روز گذشته فدراسیون اعلام کرد این دیدار لغو شده است. در‌واقع تمامی بازی‌هایی که شهرداری گرگان در این هفته دارد، برگزار نمی‌شود؛ زیرا تعدادی از بازیکنان این تیم به ویروس مبتلا شده‌اند.

۵ تست مثبت برای گرگانی‌ها

با تأیید کمیته پزشکی فدراسیون بسکتبال، تست PCR ۵ بازیکن تیم بانوان شهر گرگان مثبت اعلام شده و براساس آیین‌نامه، تیم راهی تهران نخواهد شد. بعد از برطرف‌شدن این موضوع فدراسیون بسکتبال زمان بازی‌های معوقه را اعلام خواهد کرد. همین‌موضوع باعث شد تا روز قبل از شروع رقابت‌ها برنامه و ساعت بازی تیم‌های دیگر دستخوش تغییر شود. به‌این‌ترتیب این هفته در گروه «ب» تنها ۴ بازی برگزار می‌شود، مولتی‌کافه فقط روز پنجشنبه بازی دارد و حریف گرگانی‌ها در پنجشنبه یعنی شورای شهر قزوین فقط جمعه به میدان می‌رود. مشهدی‌ها امروز ساعت‌۱۰ بازی می‌کنند؛ اما بازی‌های دیگر‌تیم‌ها یک ساعت تغییر کرده و به‌جای ۱۳ و ۱۶ در ساعت‌های ۱۴ و ۱۵ برگزار می‌شوند.

پیروزی دشوار؛ اما شدنی

مشهدی‌ها این هفته بازی‌های سختی پیش‌رو داشتند، اما حالا فقط باید تمام توان خود را برابر سپهرداد به کار بگیرند. تیم تهرانی سپهرداد هفته اول و دوم برابر تیم‌های مدعی پالایش نفت آبادان و شهر گرگان به میدان رفت که حریف تیم قدرتمند آبادان نشد و شکست خورد؛ ولی در بازی دوم جانانه جنگید و با تنها اختلاف ۳‌امتیاز پیروز میدان شد.

مولتی‌کافه در بازی‌های گذشته خود ۲ شکست را تجربه کرد، آن‌هم مقابل ۲ تیم قدرتمند. مشهدی‌های گروه «ب» تا‌به‌حال ۲ شکست برابر آبادان و شورای شهر قزوین تجربه کرده‌اند و کسب یک پیروزی می‌تواند جایگاه آن‌ها را از انتهای جدول تغییر دهد. سپهرداد ۱۳۹ گل زده دارد و مولتی‌کافه ۹۸ گل تا‌به‌اینجا کسب کرده است.
 
با‌وجود‌این گل‌های خورده سپهرداد بیشتر است و ۱۷۲ گل خورده دارد. مولتی‌کافه نیز ۱۵۸ گل دریافت کرده است. مهم‌ترین بازی‌های این هفته در نبود تیم گرگان، به آبادانی‌ها اختصاص دارد. امروز بازی پالایش نفت آبادان، مدعی عنوان قهرمانی، برابر نوشت‌افزار کنکو برگزار می‌شود. شاگردان سرمربی تیم ملی در دومین دیدار خود روز جمعه در یک بازی سخت و حساس مقابل شورای شهر و شهرداری قزوین قرار می‌گیرند. نماینده قزوین همچون نفت هر ۲ بازی خود را با برد به پایان برده است.

در جدول رده‌بندی این گروه پالایش نفت آبادان و شورای شهر و شهرداری قزوین هر ۲ با ۴ امتیاز به‌ترتیب در رده‌های اول و دوم هستند. بانوان شهر گرگان با ۳‌امتیاز سوم بوده و سپهرداد تهران با همین‌امتیاز و به‌دلیل تفاضل، در رده چهارم جای دارد. نوشت‌افزار‌کنکو و مولتی‌کافه نیز هر دو بدون پیروزی در انتهای جدول جای گرفته‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->